Als je het topic dichtgooit hoor je wel een nieuwe te makenquote:Op maandag 30 april 2007 19:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Les bleus, les supercools. Et toi?
Ik wou net tvp-en met "Ik gooide m dicht he?quote:Op maandag 30 april 2007 20:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je het topic dichtgooit hoor je wel een nieuwe te maken
Zolang wij nog 7 topics voorlopen op Groningen...quote:Op maandag 30 april 2007 20:29 schreef Frazz het volgende:
Toffe TT, al blijft Breda jullie ruim voor
Wij hebben mensen met een leven wou je zeggen?quote:Op maandag 30 april 2007 20:54 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zolang wij nog 7 topics voorlopen op Groningen...
En tja, wij hebben nou eenmaal geen Kuukske
quote:Op maandag 30 april 2007 20:54 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zolang wij nog 7 topics voorlopen op Groningen...
En tja, wij hebben nou eenmaal geen Kuukske
Net, ik hoorde het namelijkquote:Op maandag 30 april 2007 20:11 schreef beelz het volgende:
Hoe laat is het vuurwerk vanavond eigenlijk?
quote:Op maandag 30 april 2007 19:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Les bleus, les supercools. Et toi?
Moet ook gebeuren; voor je t weet verpaupert de buurt jeweets!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:38 schreef KopieerMachine het volgende:
Ze zijn hier lekker bezig met verbouwen![]()
Diga is nooit hip geweest... Nokia daarintegen was altijd al de shitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:13 schreef swollywood het volgende:
Dat was in de tijd dat de Philips Diga een hippe GSM was
www.riagg.nlquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:28 schreef rudedeltadude het volgende:
LEKKER BEFFEN!
Bevrijdingsfestival!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:42 schreef Radobe het volgende:
hallo Zwolle. Al zin in zaterdag?
Yup, lekker overal backstage mogen komen enzo, lang leve het vrijwilligerschapquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:42 schreef Radobe het volgende:
hallo Zwolle. Al zin in zaterdag?
????quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:03 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Yup, lekker overal backstage mogen komen enzo, lang leve het vrijwilligerschapEn daarna in chronologische volgorde: Zita Swoon, Alpenkreuzers, misschien Coparck en als afsluiter Johan
![]()
Wat jij niet snapt niet?quote:
We kunnen bijna een Dollard- meet houden, ik heb er 2x gewoond: eerste keer 2 jaar en tweede keer welgeteld 3 wekenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:46 schreef KopieerMachine het volgende:
Godverdomme ja!![]()
Wie gaan er allemaal?![]()
Ik ben er.
Geinigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:24 schreef navvy het volgende:
[..]
We kunnen bijna een Dollard- meet houden, ik heb er 2x gewoond: eerste keer 2 jaar en tweede keer welgeteld 3 weken![]()
Zaterdag zeker de stad in! Heb er al zin an!
Ow ja, middag Zwolle![]()
Ik ben benieuwd wie Mwanatabu is. die woond 5 verdiepingen boven mequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:31 schreef navvy het volgende:
Het was 11 jaar geleden dat ik daar kwam te wonen, als starter was dat best een aardige flat: 3 slaapkamers, ruime woonkamer. Alleen ging het wat vervelen na 2 jaar. De lieve schat waarmee ik destijds samen woonde ging me nog meer vervelen dus maar verhuisdMaar goed, wel altijd met plezier gewoond.
De woning waar ik nou in zit is kleiner maar de locatie is daareentegen weer erg puik!
Ga gewoon elke deur langs en check of er een zwarte dame met hanekam rondloopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie Mwanatabu is. die woond 5 verdiepingen boven me![]()
Toch best nieuwschierig moet ik zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |