Werkt goed tegen overmatige neusbeharing!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:38 schreef annoylikethewind het volgende:
thinner en een aansteker drbij?
lijkt rtl boulevard welquote:
we knowquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef Kuukske het volgende:
Verder is Zwolle tof hoor.
De Breda topic Flooder in het Zwolle topic? Ben je er daar uitgekickt ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef Kuukske het volgende:
Verder is Zwolle tof hoor.
Nee hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:32 schreef descendent1 het volgende:
De Breda topic Flooder in het Zwolle topic? Ben je er daar uitgekickt ofzo?
Zwaai je naar me? Ik ben die jongen met spijkerbroek en t-shirt aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:57 schreef Syytön het volgende:
Zaterdag weer eens naar zwolle, bevrijdingsfestival.
'Vinger in lucht steekt'... Misschien met ALpenkrezuers t-shirt. Die spelen rond een uurtje of 7- half 8 op t Oogstplein.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef navvy het volgende:
[..]
Zwaai je naar me? Ik ben die jongen met spijkerbroek en t-shirt aan.
God allejezus wat ben ik grappig..............................
![]()
Wie gehen er allemaal zaterdag?
dat zouden we nooit doen.quote:
Ok, zwaai terug naar mij. Ik ben die Hagenees!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik ga met Beelz de boel onveilig makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef navvy het volgende:
[..]
God allejezus wat ben ik grappig..............................
![]()
Wie gehen er allemaal zaterdag?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nieuw shirt is binnen
zwolle shit baby
Vanaf 6 uur kunnen jullie ons vinden bij de gillende menigte en de berg afgehakte ledematen.quote:
Ik lijm jullie wel in mekaar en zal die Afghaanse asielzoekertjes van jullie afschoppen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Vanaf 6 uur kunnen jullie ons vinden bij de gillende menigte en de berg afgehakte ledematen.
Wij zullen niet degenen zijn die uit elkaar liggen vriendelijke vriend. Wij gaan gothics bashenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik lijm jullie wel in mekaar en zal die Afghaanse asielzoekertjes van jullie afschoppen.
Ik ga wel ff kiekn bij t Weezelandenpark, evenementenbier checken. Bandjes checken, wordt een zinvolle dag. Ik voel me nu al bevrijd.
Gothics zijn tof..............................als ze binnen blijven. Veel plezier!! mijn zegen heb je, en we drinken er een stuk of 6 als we mekaar tegenkomenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Wij zullen niet degenen zijn die uit elkaar liggen vriendelijke vriend. Wij gaan gothics bashen
Ben er rond 6 uur. Bel me maarquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:41 schreef navvy het volgende:
[..]
Gothics zijn tof..............................als ze binnen blijven. Veel plezier!! mijn zegen heb je, en we drinken er een stuk of 6 als we mekaar tegenkomen![]()
Ik zal 112 bellenquote:
Dat heb ik net mogen doen omdat twee gasten een verdieping boven me een derde in elkaar trimden (iets met een vrouw geloof ik) tot 2x toe.quote:
Hoe smaken postbodes dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:06 schreef Radobe het volgende:
Ben er zaterdag ook! Zwaai als je iemand ziet met hennarood haar en een lekkere postbode aan de arm, dat ben ik
He leuk een Barbeque!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Vanaf 6 uur kunnen jullie ons vinden bij de gillende menigte en de berg afgehakte ledematen.
Of ligt in t ziekenhuis nu natuurlijk...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat heb ik net mogen doen omdat twee gasten een verdieping boven me een derde in elkaar trimden (iets met een vrouw geloof ik) tot 2x toe.
Pliesie erbij (vreemd genoeg kwamen ze aan de verkeerde kant van de flat tevoorschijn, de twee reden net weg vd parkeerplaats), en gingen na 20 minuten weg. Ging die in elkaar getrimde jongen verhaal halen bij die vrouw, weer een hoop gegil en gejank, weer politie, en die hebben m maar meegenomen toen.
KopieerMachine zat eerste rij denk ik![]()
Hou ons op de hoogte, maarreh; weet je zeker dat je niet stiekem toch in de Rembrandtflat woont??quote:Maja, ik hoor morgen wel via het roddelcircuit wat er nou aan de hand was![]()
Nee want hij woont onder, en het knokken was onmiskenbaar boven ons aan de gangquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Of ligt in t ziekenhuis nu natuurlijk...![]()
[..]
Nee, hoezo? Was daar vannacht ook live-entertainment?quote:Hou ons op de hoogte, maarreh; weet je zeker dat je niet stiekem toch in de Rembrandtflat woont??
Vast wel ergens; dat schijnt een van de meest erge proleterige flats van Zwolle te zijn; inclusief TV item van RTV Zwolle erover ooit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee want hij woont onder, en het knokken was onmiskenbaar boven ons aan de gang
[..]
Nee, hoezo? Was daar vannacht ook live-entertainment?![]()
Ah zo, weekniks van.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:31 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Vast wel ergens; dat schijnt een van de meest erge proleterige flats van Zwolle te zijn; inclusief TV item van RTV Zwolle erover ooit.![]()
Zo!, da's veel! Op mijn vorige adressen (studentenhuizen) waren het meestal de studenten die aanleiding gaven aan (soms wat al te kleinzielige buurtbewoners) om de politie te bellen, maar ik denk dat dat aan de JvRbeekstrasse niet het geval was...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ah zo, weekniks van.
Overigens valt deze flat erg mee hoor, dit is in meer dan 2 jaar de eerste keer dat ik de politie belde geloof ik. Ik bedoel, op 90 appartementen met een hoog verloop is dat best een lage score. Mijn vorige adresje om de hoek van de Jan van Riebeekstraat was goed voor +/- 30 belletjes in 7 maand op pakweg 15 huizen![]()
Oh hier hebben we ook weleens lallende studenten ed, maar ik stoor me niet zo snel aan anderen. Maar vannacht leek het erop dat ze elkaar aan het afmaken waren oid, en dan bel ik wel de politie dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zo!, da's veel! Op mijn vorige adressen (studentenhuizen) waren het meestal de studenten die aanleiding gaven aan (soms wat al te kleinzielige buurtbewoners) om de politie te bellen, maar ik denk dat dat aan de JvRbeekstrasse niet het geval was...![]()
ik had net een bitterequote:
Die was over de datum denk ik dan.quote:
Neen ik zat niet eerste rij. Mijn moeder zei nog iets over euh.. Politlie enzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat heb ik net mogen doen omdat twee gasten een verdieping boven me een derde in elkaar trimden (iets met een vrouw geloof ik) tot 2x toe.
Pliesie erbij (vreemd genoeg kwamen ze aan de verkeerde kant van de flat tevoorschijn, de twee reden net weg vd parkeerplaats), en gingen na 20 minuten weg. Ging die in elkaar getrimde jongen verhaal halen bij die vrouw, weer een hoop gegil en gejank, weer politie, en die hebben m maar meegenomen toen.
KopieerMachine zat eerste rij denk ik
Maja, ik hoor morgen wel via het roddelcircuit wat er nou aan de hand was![]()
Vrouw van de zevende (die lange met die irritante bulkende hond des avonds). Blijf-van-mn-lijf-gevalletje (heb ik gister op de roddelclub vernomenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:54 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Neen ik zat niet eerste rij. Mijn moeder zei nog iets over euh.. Politlie enzo.
Maarja dat gebeurd wel vaker dus ik dacht. Boeieuhh
Nou ja, nu weet ik wat er aan de hand is iig![]()
héé maare over welke vrouw ging het dan ?![]()
![]()
Mijn vriendin loopt vandaag ook in festivalshirt rond. Domquote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:45 schreef annoylikethewind het volgende:
waarom zijn jullie zo vroeg wakker op een zaterdag? Ik heb hier al moeite mee en ik moet over een kwrtier op het festival zijn
Als je iemand ziet met een bevrijdingsfestival t-shirt: zwaaien
De meeste dingen vandaag gewoon open, 5 mei is pas in 2010 weer een officiele vrije dag.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vrouw van de zevende (die lange met die irritante bulkende hond des avonds). Blijf-van-mn-lijf-gevalletje (heb ik gister op de roddelclub vernomen) dat na maanden een veilig heenkomen gevonden heeft van haar agressieve ex, kilometers van haar oude woonplaats....en hem vervolgens vrolijk weer uitnodigt
![]()
Is het winkelcentrum open bij de weg?
Boeit me niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vrouw van de zevende (die lange met die irritante bulkende hond des avonds). Blijf-van-mn-lijf-gevalletje (heb ik gister op de roddelclub vernomen) dat na maanden een veilig heenkomen gevonden heeft van haar agressieve ex, kilometers van haar oude woonplaats....en hem vervolgens vrolijk weer uitnodigt
![]()
Is het winkelcentrum open bij de weg?
Gratis bier!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn vriendin loopt vandaag ook in festivalshirt rond. Dom
Je leeft zeg maar in een spreekwoordelijke burka?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:25 schreef KopieerMachine het volgende:
Ohja van die vrouw, ik heb die ook nog nooit gezien.
weet je dan hoe afgeschermd ik leef![]()
Dat,dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je leeft zeg maar in een spreekwoordelijke burka?![]()
Ja weet ikquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Joh kallum aan, het was maar een onschuldige humoristisch bedoelde opname
Edit: enne, feli met je kaffee![]()
Nou, da's beter wat ze bij mij es probeerden: 1x aanbellen en gewoon wegrijden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:42 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja weet ik
Ik ben para jeweut.
Nee grapje hoor.... ik had echt koffie nodig.
STraks komt de TNT![]()
Krijg een pakketje... had zoeen tent besteld voor me moek.
Maar ja
ik kom van de winkel af
Zie ik daar zoeen klotebusje staan.
Ik (kansloos) rennen met me doorzichtige zakje senseozakjes en een bungle. Brengt zijn collega pakketjes
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, da's beter wat ze bij mij es probeerden: 1x aanbellen en gewoon wegrijden.![]()
Wat is een bungle?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:50 schreef KopieerMachine het volgende:
hey.
Ik kreeg zo'n bungle bij de Super de boer.
Ik had 2 zakken senseo.
Ze wou mij gewoon impalmen via mijn zusje
IK wist het![]()
![]()
![]()
Zoeen ding van de super de boer.quote:
aanbiedingen kopenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Ah die poppetjes! ik wil die aap!
Wat moet je er eik voor doen?
Zorgen dat die Cassieres je leuk vindenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Ah die poppetjes! ik wil die aap!
Wat moet je er eik voor doen?
Nee BK pannen en een lollerMachine als personeel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Maar die hebben geen bungles...toch?
Ja ik ga straks ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:21 schreef navvy het volgende:
Middag Zwolle, net bijgekomen van een overdosis rose. ff douchen en dan hup de stad in straks.....gegroet allen!
heb je geen huisarrest meer dan?quote:
Neequote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
heb je geen huisarrest meer dan?
nee zag ik niet... k ben blindquote:
Naar Huper ga ik zelden, vind ik geen fijne winkel. Appie verdient aardig wat aan mijn vraatzucht. Vind alleen de winkel vaak een puinhoop door slechte vakkenvullers.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee BK pannen en een lollerMachine als personeel.
Die winkel is zoveeeel beter.
Ik gun die Huper de hoer en Appie chagerijn geen winst![]()
Daarom:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Naar Huper ga ik zelden, vind ik geen fijne winkel. Appie verdient aardig wat aan mijn vraatzucht. Vind alleen de winkel vaak een puinhoop door slechte vakkenvullers.
Kijk, bij de Lidl en Aldi kan me dat wat, dat zit bij de formule inbegrepen![]()
Wie?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:27 schreef Ludger het volgende:
Hoi, ik leef ook nog, tvp, 16 topics verder ofzo![]()
oh leef je nog.... fijn...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:27 schreef Ludger het volgende:
Hoi, ik leef ook nog, tvp, 16 topics verder ofzo![]()
jajaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:39 schreef navvy het volgende:
Net gedouched, bak koffie ingeschonken. Ik dacht, ik ga ff lekker een peukie roken op het ballkon. Werd me wel een beetje fris........had ik nog geen kleren aangetrokken![]()
Sta ik daar in m'n nakie op het balkon aan de straatkant![]()
![]()
Hoe ziet ze eruit?? Ik heb namelijk in tegenstelling tot voorgaande jaren amper vriendjes aan de barren staan...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn vriendin loopt vandaag ook in festivalshirt rond. Dom
Mogguh Zwolle
Zo werken tot 5 uur en daarna party till you puke!
Proost he!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:39 schreef navvy het volgende:
Net gedouched, bak koffie ingeschonken. Ik dacht, ik ga ff lekker een peukie roken op het ballkon. Werd me wel een beetje fris........had ik nog geen kleren aangetrokken![]()
Sta ik daar in m'n nakie op het balkon aan de straatkant![]()
![]()
Hm,quote:
Proostquote:
kom maar naakt, dan herken ik je iigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:47 schreef navvy het volgende:
[..]
ProostEn misschien tot laters (aangekleed en wel).
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:43 schreef Ludger het volgende:
[..]
Hm,
Gaat iedereen hier naar 't bevrijdingsfestival?
Iknie, moet leren![]()
Nee, ik kom niet zo ver, want ik zit met twee kindertjesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:43 schreef Ludger het volgende:
[..]
Hm,
Gaat iedereen hier naar 't bevrijdingsfestival?
Iknie, moet leren![]()
Laat je die lekker thuisquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet zo ver, want ik zit met twee kindertjes
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:58 schreef KopieerMachine het volgende:
ik ga wel.
Is je contract nu niet automatisch verlengt dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:38 schreef swollywood het volgende:
Kom ik net bij de Vodafone-shop, blijkt dat mijn abonnement eind januari al afgelopen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |