die zijn al in de winterstop gedrukt...quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zijn er al kampioensshirts bedrukt?
wedden dan ten cate er vanavond ook op staat?quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef pberends het volgende:
Ronald Koeman op Marktplaats aangeboden
PSV heeft echt een stel zieke "supporters"
Zum kotzen.
die hebben andere clubs niet he?quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef pberends het volgende:
Ronald Koeman op Marktplaats aangeboden
PSV heeft echt een stel zieke "supporters"
Zum kotzen.
Die neppe met klimaatverandering bedoel je zekerquote:Op zondag 29 april 2007 16:43 schreef Carnaval het volgende:
[..]
die zijn al in de winterstop gedrukt...
quote:Op zondag 29 april 2007 16:53 schreef venomsnake het volgende:
Dit was zijn laatste wedstrijd voor PSV aldus een vrolijke Cocu..
Bij PSV in ieder geval.quote:
Hij gaat niet meer voor PSV voetballen zei hij net..quote:
Dat kan ik HEEL goed begrijpenquote:Op zondag 29 april 2007 16:57 schreef mcyodogg het volgende:
De grijns die ik nu op mn gezicht heb, gaat er voorlopig niet meer af
Slechte verliezer.quote:Op zondag 29 april 2007 16:55 schreef Frasier het volgende:
1-5 was het toch? Ach wees er maar blij mee.
Koeman
![]()
Dit is anders wel een schitterende afsluiter voor hem. Doet me denken aan het einde van Micheal Jordan. De laatste goal maken in zijn carriëre en tevens ook de belangrijkstequote:Op zondag 29 april 2007 16:53 schreef RayMania het volgende:
Cocu laatste wedstrijd gespeeld voor PSV.
duh maar wat hij elders gaat doen is nog niet bekend...quote:Op zondag 29 april 2007 16:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij gaat niet meer voor PSV voetballen zei hij net..
had er nou maar 1tje meer gescoord tegen onsquote:Op zondag 29 april 2007 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gefeli,
De teleurstelling is groot voor mij, één doelpunt had het geheel anders kunnen maken. Maar gefeli
Of had Kluivert nu maar niet die goal gescoord..quote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had er nou maar 1tje meer gescoord tegen ons
Sportiefquote:Op zondag 29 april 2007 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gefeli,
De teleurstelling is groot voor mij, één doelpunt had het geheel anders kunnen maken. Maar gefeli
Dan kunnen ze nog zo trots zijn op hun grote uitslagen tegen Feyenoord en PSV. Je bent er nog altijd niks mee...quote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had er nou maar 1tje meer gescoord tegen ons
Krijg 't bijna me bek niet uit maar gefeliciteerd met die prachtige kampioenschapquote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef ganzenherder het volgende:
Oja nu moeten de Ajacieden die hier de laatste tijd steeds aan het trollen waren ons ook eventjes feliciteren he![]()
Wel weer mooi dat iemand op zo'n manier afscheid van z'n club kan nemen.quote:Op zondag 29 april 2007 17:05 schreef Leso_Varen het volgende:
Tot ziens Cocu, je was een helden dat zal je altijd blijven
Ik gun het hem, maar ik vind het zo jammer dat ie stopt bij PSV ;9
Jij hebt school op Koninginnedag?quote:Op zondag 29 april 2007 17:08 schreef ASSpirine het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat ik morgen naar school moet. Anders was ik me wel gaan aansluiten bij mijn vrienden in Eindhoven die sowieso vanavond gingen stappen in Stratumseind. Denk dat het er vanavond echt wel een gekkenhuis zal zijn.
Hoe weet je dat, is het op TV ofzo?quote:Op zondag 29 april 2007 17:05 schreef venomsnake het volgende:
Als het aan Kluivert ligt blijft ie bij PSV zei die net.
Gek dat ze in België daar niet aan meedoenquote:
Dat zei Kluivert op Tele2. Net ook tranen bij Kluivert in de kleedkamer, mooi om te zien.quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 17:15 schreef Feitosa het volgende:
Kap eens met dat toeteren hier zeg!
Word gek van al die automobilisten hier in Ehv centrum.
Hij houdt het netjesquote:Op zondag 29 april 2007 17:14 schreef ASSpirine het volgende:
Weet nu al wat er allemaal gebeurd in de kleedkamers. Champagne flessen laten spuiten, elkaar in het bad gooien. Mss een reporter er ook bij.
Koeman nu bij Langs de lijn
nee hoor allemaal rustig aan een biertje vol ongeloofquote:Op zondag 29 april 2007 17:14 schreef ASSpirine het volgende:
Weet nu al wat er allemaal gebeurd in de kleedkamers. Champagne flessen laten spuiten, elkaar in het bad gooien. Mss een reporter er ook bij.
Koeman nu bij Langs de lijn
Je moet ook geen gekke Belg zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 17:12 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Gek dat ze in België daar niet aan meedoen
Ik heb overmorgen wel vrij, dan is het wel een feestdag in België
Dagje te laat
Ja idd, wat een ontlading. Maar doordat het zo onverwacht is is er wel gewoon geen platte kar dit jaarquote:Op zondag 29 april 2007 17:19 schreef Suijk het volgende:
Ondanks zo'n slechte 2e seizoenshelft is dit volgens mij het mooiste kampioenschap wat iedereen hier heeft meegemaakt. Feli.
Tja, krijg je als je te weinig vertrouwen hebt in je teamquote:Op zondag 29 april 2007 17:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja idd, wat een ontlading. Maar doordat het zo onverwacht is is er wel gewoon geen platte kar dit jaar![]()
Ik heb vertrouwen in mn teamquote:Op zondag 29 april 2007 17:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Tja, krijg je als je te weinig vertrouwen hebt in je team
Zolang je theoretisch kans maakt moet je de voorbereidingen gewoon treffen. Jullie hadden al opgegeven.
Onzin, die voorbereidingen kosten een ton. Of je nou wint of niet, het kost het toch gewoon.quote:Op zondag 29 april 2007 17:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Tja, krijg je als je te weinig vertrouwen hebt in je team
Zolang je theoretisch kans maakt moet je de voorbereidingen gewoon treffen. Jullie hadden al opgegeven.
Duh.Lijkt me vrij duidelijk als AZ zo dicht bij de titel zit.maar ach.Wat is nou belangrijker vraag ik je.. dat of dat we kampioen zijn?quote:Op zondag 29 april 2007 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
RTL4:
De echte schaal lag in Rotterdam voor AZ.
Hoorde ik dat nou echt?
Ja, dat is zo, er zijn 3 schalen in omloopquote:Op zondag 29 april 2007 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
RTL4:
De echte schaal lag in Rotterdam voor AZ.
Hoorde ik dat nou echt?
quote:'PSV aast weer op Lindgren'
PSV heeft hernieuwde belangstelling voor Rasmus Lindgren. De Eindhovenaren zouden komende zomer willen proberen om de Zweedse middenvelder van FC Groningen vast te leggen.
Naar verluidt zou de transfer van Lindgren naar PSV al nagenoeg rond zijn. De Brabanders toonden in de winterstop ook al belangstelling voor de Zweedse middenvelder, maar nadien werd het een tijdje stil aan het geruchtenfront.
Lindgren moet in Eindhoven de opvolger worden van Philip Cocu. De routinier gaat komende zomer een punt zetten achter zijn carriere, waardoor PSV een nieuwe controlerende middenvelder wil aantrekken.
Aanvankelijk had PSV ook Stijn Schaars en Orlando Engelaar op het oog, maar deze spelers zouden niet haalbaar zijn. Het is sterk de vraag of AZ Schaars aan een concurrent wil verkopen en Engelaar zou liever naar Ajax verkassen.
Als de transfer doorgaan vindt zal PSV wel een afkoopsom op tafel moeten leggen voor de 22-jarige Lindgren. De middenvelder, die in Nederland eerder uitkwam voor Ajax, zou een slordige 5 miljoen euro moeten kosten. Lindgren speelt pas sinds maart vorig jaar in Groningen, maar heeft zich in deze periode stormachtig hebben ontwikkeld.
Waar Lindgren mogelijk gaat, lijkt Luis Suárez nog een seizoen in het Euroborg te blijven. De Uruguayaanse aanvaller maakt dit seizoen veel indruk in het elftal van trainer Ron Jans en trok al de aandacht van Werder Bremen. Arnold Kruiswijk vertrekt mogelijk wel. De verdediger wordt gevolgd door Hannover 96.
Voetbalzone
Het is onzin.Weet je waarom?Omdat ik dit niet wil.quote:
Als dit de mooiste van jullie wasquote:Op zondag 29 april 2007 16:43 schreef mcyodogg het volgende:
Mooiste titel ooit dit
Gefeliciteerd mede supporters!
Als het goed is gewoon vandaag nogquote:Op zondag 29 april 2007 18:11 schreef mcyodogg het volgende:
Wanneer is de huldiging?
Feest in Philips Stadion, geen huldiging in centrumquote:
Het niveau van Voetbalzone.nl is opzich al erg laag, altijd die gasten die opstellingen gaan maken enzoquote:
Heatwave is ook een kutmod, dus dat hoort zo.quote:Op zondag 29 april 2007 19:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
wtf.. zie ik daar nou kutmod?Hoort dat zo of heb ik uh nu al iets teveel op ofzo...
Die zijn bang dat door deze overwinning Koeman toch coach blijft.quote:
Dat vind ik ook, maar dit neemt zielige vormen aan, hij heeft PSV gewoon wel de titel opgeleverd.quote:Op zondag 29 april 2007 19:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Die zijn bang dat door deze overwinning Koeman toch coach blijft.
Terecht, want het is ook gewoon een slechte coach.
Inderdaad ja. Hem nu ontslaan is idioot ondanks dat hij niet goed heeft gepresteerd in de 2e seizoenshelft.Ook al heeft de man niet de goude hand kwa tranfsers.quote:Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef Suijk het volgende:
Hem nu ontslaan is tegen alle voetbalwetten in, kampioen en goed gepresteerd in Europa. Misschien houdt hij de eer aan zichzelf omdat hij niet 'de gewenste versterkingen' ofzo krijgt over een week of 2.
Ik snap het niet helemaal....quote:Op zondag 29 april 2007 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heatwave is ook een kutmod, dus dat hoort zo.
Hij is mod van GC, min of meer zelfspot de echte reden weet ik niet, maar hij draagt die titel al een behoorlijk tijdje.quote:Op zondag 29 april 2007 20:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Hem nu ontslaan is idioot ondanks dat hij niet goed heeft gepresteerd in de 2e seizoenshelft.Ook al heeft de man niet de goude hand kwa tranfsers.
[..]
Ik snap het niet helemaal....
Vinden de mensen hem een kutmod?Is het een mod van een kutforum (sexueel getint whatever) of is het zelfspot?
Zag het net ook....typisch van Gaalquote:Op zondag 29 april 2007 20:22 schreef appelsientje het volgende:
Maar die van Gaal![]()
![]()
wat een .............*
* zelf invullen
quote:Op zondag 29 april 2007 20:22 schreef appelsientje het volgende:
Maar die van Gaal![]()
![]()
wat een lieve man *
quote:Op zondag 29 april 2007 20:22 schreef appelsientje het volgende:
Maar die van Gaal![]()
![]()
wat een geniale man
Daar zit echt niets aan wat Koeman goed heeft gedaan. Hij heeft gewoon ontzettend geluk gehad dat de concurrenten het telkens op de beslissende momenten hebben laten liggen.quote:Op zondag 29 april 2007 19:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar dit neemt zielige vormen aan, hij heeft PSV gewoon wel de titel opgeleverd.
Alle drie de clubs hebben het op beslissende momenten laten liggen... Alleen deze laatste wedstrijd was dat toevallig niet PSV...quote:Op zondag 29 april 2007 20:29 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Daar zit echt niets aan wat Koeman goed heeft gedaan. Hij heeft gewoon ontzettend geluk gehad dat de concurrenten het telkens op de beslissende momenten hebben laten liggen.
ja en az en ajax hebben geluk gehad dat PSV het op sommige momenten heeft laten liggenquote:Op zondag 29 april 2007 20:29 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Daar zit echt niets aan wat Koeman goed heeft gedaan. Hij heeft gewoon ontzettend geluk gehad dat de concurrenten het telkens op de beslissende momenten hebben laten liggen.
quote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef Zapper het volgende:
De goal van Kluivert tegen Ajax blijkt achteraf behoorlijk belangrijk
Nee psv moest niet ze hadden gewoon op dood gemak de wedstrijd winnen kunnen afsluiten omdat ze eerste stonden.quote:Op zondag 29 april 2007 20:34 schreef Cootz het volgende:
Utrecht vorige week was wel een beslissend moment waar ze het (even) hebben laten liggen hoor...
Oeh wat zijn we weer stoer, waar was je toen het slecht ging?quote:Op zondag 29 april 2007 16:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIET IN AMSTERDAM !
Bekerfinale: Troostprijs voor de kneusjes.
Stel je niet zo aan, waar was jij toen het slecht met psv ging? Juist, hierzo.quote:Op zondag 29 april 2007 20:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Oeh wat zijn we weer stoer, waar was je toen het slecht ging?
Voor de echte fans oa Pyth en andere: Gefeliciteerd, jullie hebben het spannend gemaakt!
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef Zapper het volgende:
De goal van Kluivert tegen Ajax blijkt achteraf behoorlijk belangrijk
Nee, toen was ik er ook niet, ik ben hier om de echte fans te feliciteren, huilliequote:Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, waar was jij toen het slecht met psv ging? Juist, hierzo.
Gast, lees je ajax topic manquote:Op zondag 29 april 2007 21:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, toen was ik er ook niet, ik ben hier om de echte fans te feliciteren, huillie
Dankjequote:Op zondag 29 april 2007 21:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, toen was ik er ook niet, ik ben hier om de echte fans te feliciteren, huillie
Leg uit?quote:
Inderdaad, netjes van Ten Cate, goede reactie, had ik niet verwacht. Die reactie van van Gaal was triest, hij had op z'n minst iets van een felicitatie kunnen geven.quote:Op zondag 29 april 2007 21:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankjeen sportief
En na vanavond heb ik ook meer respect voor Ten Cate...
Eensquote:Op zondag 29 april 2007 21:53 schreef denthemen het volgende:
Wat heeft Schuitema precies gezegt?
@Jorien: Jij bent te wanhopigGod wat een gedrocht dat mens
Dus jij gaat kwijlen van feest in een trein. Ok, logisch.quote:Op zondag 29 april 2007 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanavond in de treinwas 1 en al feest
, al dacht de NS en de ME er niet zo over
![]()
ja we weten dat je bier drinktquote:Op zondag 29 april 2007 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Was wel lachen met nodige bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Ligt niet aan jouquote:Op zondag 29 april 2007 22:06 schreef Leso_Varen het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is de PSV site niet echt te bereiken?
Hier doet ie het welquote:Op zondag 29 april 2007 22:06 schreef Leso_Varen het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is de PSV site niet echt te bereiken?
quote:Op zondag 29 april 2007 22:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Heu.
Sportief zijn.
Vooruit.
Okee.Dankje SandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Wordt je als fan idd niet blij van.quote:Op zondag 29 april 2007 22:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens noemde jullie voorzitter jullie club vanmiddag op de radio openlijk "dit bedrijf".
Ben je lekker mee...
Ik zou het heel raar vinden als Chelsea hem niet gaat opeisen, als je ziet wat voor wedstrijden hij heeft gespeeld. Vooral tegen Arsenal waren visitekaartjes richting Chelsea.quote:Op zondag 29 april 2007 22:40 schreef Juweel het volgende:
Sorry als hier al over gesproken is, maar is het al zeker dat Alex terug gaat naar Chelsea?
Het werd gezegd tijdens de Wedstrijden vanavond, maar ik zie het nog nergens bevestigd, en ik dacht ook dat Mourinho Alex niet in zijn verdediging vond passen.
Hij heeft idd geen voetbal hart...quote:Op zondag 29 april 2007 22:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens noemde jullie voorzitter jullie club vanmiddag op de radio openlijk "dit bedrijf".
Ben je lekker mee...
Je bent niet de enige.quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 22:48 schreef Toewan het volgende:
Ik kwam nog een bekende Nederlander tegen in de binnenstad btw!
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07170/Kampioene.JPG]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 29 april 2007 22:48 schreef Toewan het volgende:
hahahaha hij weer. Ben benieuwd wat 'ie ervan vind dat ie telkens in beeld isquote:Op zondag 29 april 2007 22:48 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ik zou het heel raar vinden als Chelsea hem niet gaat opeisen, als je ziet wat voor wedstrijden hij heeft gespeeld. Vooral tegen Arsenal waren visitekaartjes richting Chelsea.
Maar wat een spanning vanmiddag, tsjonge jonge. Bij 5-1 was ik er nog steeds niet zeker van, ik vreesde dat AZ nog wel zou scoren (en het dan gewoon helemaal afgelopen zou zijn). En dan nog die indirecte vrije trap in het strafschopgebied voor Ajax...
Ik ga d'r eigenlijk vanuit dat het afgesproken werk was, maar je weet het natuurlijk nooit zeker.quote:Op zondag 29 april 2007 23:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nog een prijsje kwijt ??
Theo Maassen ff bellen![]()
Misschien dat ie van die 2e 0 nog een 9 kan makenquote:Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
Sta je dan als AZ supporter met de tattoo AZ kampioen 29 april 2007.
Hoezo nederlaag voor aanvallende voetbal?? PSV miste handvol kansen tegen Utrecht en Vitesse. Ik vind ze terecht kampioen worden!quote:Op zondag 29 april 2007 17:10 schreef Speed1971 het volgende:
RESPECT
Wat een nederlaag voor het aanvallende voetbal.
Whehequote:Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
Co past niet bij PSV.....quote:Op zondag 29 april 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Telefoontje voor Co kwam uit Eindhoven.
nee rotterdamquote:Op zondag 29 april 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Telefoontje voor Co kwam uit Eindhoven.
Juist, vind ik ook, nu feesten. De rest komt over een paar dagen wel!quote:Op zondag 29 april 2007 23:39 schreef ganzenherder het volgende:
Oja ik vind het trouwens jammer dat deze titel een beetje wordt overschaduwt door dat gezeik met Koeman en Schuitema...Kunnen ze daar niet na dinsdag over zeiken?![]()
Guts feelingquote:Op zondag 29 april 2007 23:38 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Co past niet bij PSV.....
Bron? of denk je dat zelf?![]()
Of achter AZ "ijn" laten tattoeren.quote:Op zondag 29 april 2007 23:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Misschien dat ie van die 2e 0 nog een 9 kan maken![]()
Fout gerekend. Het zou kunnen ja.quote:Op zondag 29 april 2007 23:47 schreef -Mo- het volgende:
Gewoon nog maar 10 jaar en we hebben eindelijk meer landtitels dan Ajax.
Foto iemand?quote:Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
Bij FM 2005 verkoopte ik hem altijd vanwege zijn leeftijd maar dat doe ik nooit meer !quote:Op maandag 30 april 2007 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga morgen mijn Cocu beeld beeldhouwen.
quote:Op maandag 30 april 2007 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij FM 2005 verkoopte ik hem altijd vanwege zijn leeftijd maar dat doe ik nooit meer !
Ik kon dat toen al niet over mijn hart verkrijgen.quote:Op maandag 30 april 2007 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij FM 2005 verkoopte ik hem altijd vanwege zijn leeftijd maar dat doe ik nooit meer !
Van Bommel was/is mijn favoriete speler.quote:Op maandag 30 april 2007 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kon dat toen al niet over mijn hart verkrijgen.
Ik heb nog niets gezien ik ga dalijk na DGK kijkenquote:Op maandag 30 april 2007 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ik geniet toch wel van die beelden uit Alkmaar.
Die gozer die zei 'excelsior jonge ... die staan 17e!'quote:Op maandag 30 april 2007 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ik geniet toch wel van die beelden uit Alkmaar.
Ik ookquote:Op maandag 30 april 2007 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij mijn volgende shirt laat ik nummer 8 en Cocu acherop zetten
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 april 2007 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar hij is best oud en dan haalde ik een jonge speler ervoor terug.
Zal ik nu nooit meer doen
En dat moest verkocht zijn, maar de alchohol heeft nu de overhand genomen.
Had dubbel feest want mijn opa en oma zijn 50 jaar getrouwd
Wel jammer op zich, want ik kan echt geen Liverpool-Chelsea missen.quote:29/4/2007 - [Update] Dinsdagavond huldiging van PSV selectie
(Gepost door RvN)
Zojuist is bekendgeworden dat de selectie van PSV dinsdagavond in Eindhoven alsnog zal worden gehuldigd. Dan zal de selectie op de platte kar weer rondgereden door Eindhoven.
PSV Netwerk
De wagen met spelers en technische staf vertrekt om 19.00 uur vanaf het Philipsstadion waar de rondrit ook zal eindigen met een huldiging van de ploeg. De route wordt maandag bekendgemaakt.
's logischquote:Op maandag 30 april 2007 01:15 schreef Bruce117 het volgende:
Stratumseind was mooi(de markt en het wilhelminaplein trouwens ook)
En geen ongeregeldheden gezien
misschien dat ik ga kijkenquote:Op maandag 30 april 2007 01:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wel jammer op zich, want ik kan echt geen Liverpool-Chelsea missen.
haha, die is wel leuk, die kon ik nog nietquote:Op maandag 30 april 2007 10:24 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ik was gisteren met de auto naar de stad gegaan in de rust. Dus ik bij de vooruitgang op het terras op m'n gemak! Hebben ze daar uiteraard keihard radio 1 opstaan, dus zenuwen begonnen al te werken. Word er her en der uiteindelijk afgefloten, heel dat terras springt op en iedereen omhelst elkaar! Mooi om te zien hoor, enfin ik rennen naar m'n auto, vriendin gebelt dat ze fietsen klaar moest zetten... snel auto omgeruild voor fietske en weer terug naar de stad... heerlijk biertjes gedronken obv een mannenkoor dat heerlijk Boeruh Boeruh zong! in 1 woord geweldig! (Nee het gaat niet van A tot Z, maar slechts van P tot V)!!!
Groet P_S
een vriendin uit amsterdam, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op maandag 30 april 2007 11:25 schreef Zwansen het volgende:
jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! HAhahahahaah.... Ik ging zo hard dood die hele tijhd. Had verjaardag bij mijn vriendin die in Amsterdam woont, allemaal Ajacieden daar.... HAHAHAHA.
's avonds midden in AMsterdam met konningenacht op een plein met duizend amsterdammers KAMPIOENE KAMPIEOENEN ZINGEN!
EN: WIJ ZIJN NIET BANG WANT ALEX IS ERBIJ!
EN; EENS PER KJAAR WORDT PSV KAMPIEON!![]()
![]()
Dan sta je toch flink voor lul lijkt me, als je dat zingt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |