Die gozer die zei 'excelsior jonge ... die staan 17e!'quote:Op maandag 30 april 2007 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ik geniet toch wel van die beelden uit Alkmaar.
Ik ookquote:Op maandag 30 april 2007 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij mijn volgende shirt laat ik nummer 8 en Cocu acherop zetten
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 april 2007 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar hij is best oud en dan haalde ik een jonge speler ervoor terug.
Zal ik nu nooit meer doen
En dat moest verkocht zijn, maar de alchohol heeft nu de overhand genomen.
Had dubbel feest want mijn opa en oma zijn 50 jaar getrouwd
Wel jammer op zich, want ik kan echt geen Liverpool-Chelsea missen.quote:29/4/2007 - [Update] Dinsdagavond huldiging van PSV selectie
(Gepost door RvN)
Zojuist is bekendgeworden dat de selectie van PSV dinsdagavond in Eindhoven alsnog zal worden gehuldigd. Dan zal de selectie op de platte kar weer rondgereden door Eindhoven.
PSV Netwerk
De wagen met spelers en technische staf vertrekt om 19.00 uur vanaf het Philipsstadion waar de rondrit ook zal eindigen met een huldiging van de ploeg. De route wordt maandag bekendgemaakt.
's logischquote:Op maandag 30 april 2007 01:15 schreef Bruce117 het volgende:
Stratumseind was mooi(de markt en het wilhelminaplein trouwens ook)
En geen ongeregeldheden gezien
misschien dat ik ga kijkenquote:Op maandag 30 april 2007 01:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wel jammer op zich, want ik kan echt geen Liverpool-Chelsea missen.
haha, die is wel leuk, die kon ik nog nietquote:Op maandag 30 april 2007 10:24 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ik was gisteren met de auto naar de stad gegaan in de rust. Dus ik bij de vooruitgang op het terras op m'n gemak! Hebben ze daar uiteraard keihard radio 1 opstaan, dus zenuwen begonnen al te werken. Word er her en der uiteindelijk afgefloten, heel dat terras springt op en iedereen omhelst elkaar! Mooi om te zien hoor, enfin ik rennen naar m'n auto, vriendin gebelt dat ze fietsen klaar moest zetten... snel auto omgeruild voor fietske en weer terug naar de stad... heerlijk biertjes gedronken obv een mannenkoor dat heerlijk Boeruh Boeruh zong! in 1 woord geweldig! (Nee het gaat niet van A tot Z, maar slechts van P tot V)!!!
Groet P_S
een vriendin uit amsterdam, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op maandag 30 april 2007 11:25 schreef Zwansen het volgende:
jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! HAhahahahaah.... Ik ging zo hard dood die hele tijhd. Had verjaardag bij mijn vriendin die in Amsterdam woont, allemaal Ajacieden daar.... HAHAHAHA.
's avonds midden in AMsterdam met konningenacht op een plein met duizend amsterdammers KAMPIOENE KAMPIEOENEN ZINGEN!
EN: WIJ ZIJN NIET BANG WANT ALEX IS ERBIJ!
EN; EENS PER KJAAR WORDT PSV KAMPIEON!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |