abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48855350
quote:
Op maandag 30 april 2007 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ik geniet toch wel van die beelden uit Alkmaar .
Die gozer die zei 'excelsior jonge ... die staan 17e!'
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48855382
quote:
Op maandag 30 april 2007 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij mijn volgende shirt laat ik nummer 8 en Cocu acherop zetten
Ik ook
quote:
Op maandag 30 april 2007 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar hij is best oud en dan haalde ik een jonge speler ervoor terug.

Zal ik nu nooit meer doen

En dat moest verkocht zijn, maar de alchohol heeft nu de overhand genomen .
Had dubbel feest want mijn opa en oma zijn 50 jaar getrouwd
Gefeliciteerd

Ik wisselde Cocu ook nooit bij voetbalspellen
pi_48855442
Hier ook dubbelfeest trouwens, nog ff periodekampioenschap in de wacht gesleept. Toen ik van het veld afstapte geloofde ik er geen ruk van, de kantine binnen gerend om te kijken of het echt waar was en maar meteen blad bier meegenomen en uitgedeeld aan de Ajax supporters.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_48855713
Mooi filmpje trouwens van de NOS, al die hoogtepunten van langs de lijn achter elkaar .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_48856066
quote:
29/4/2007 - [Update] Dinsdagavond huldiging van PSV selectie

(Gepost door RvN)

Zojuist is bekendgeworden dat de selectie van PSV dinsdagavond in Eindhoven alsnog zal worden gehuldigd. Dan zal de selectie op de platte kar weer rondgereden door Eindhoven.
PSV Netwerk
De wagen met spelers en technische staf vertrekt om 19.00 uur vanaf het Philipsstadion waar de rondrit ook zal eindigen met een huldiging van de ploeg. De route wordt maandag bekendgemaakt.
Wel jammer op zich, want ik kan echt geen Liverpool-Chelsea missen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48856138
Stratumseind was mooi (de markt en het wilhelminaplein trouwens ook)

En geen ongeregeldheden gezien
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_48856181
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:15 schreef Bruce117 het volgende:
Stratumseind was mooi (de markt en het wilhelminaplein trouwens ook)

En geen ongeregeldheden gezien
's logisch
pi_48856191
Was gezellig in Eindhoven . Op het station en in de trein ook .
pi_48856236
Het was zo retedruk op stratum
En iederen was abnormaal uitgelaten, maar ja na zo;n ontknoping kan het ook bijna niet anders
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  maandag 30 april 2007 @ 02:46:40 #286
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_48857110
morgen naar eindhoven
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_48857323
Prachtige ontknoping gewoon, PSV'ers Gefeliciteerd

Mooi gebaar van Ten Cate trouwens, de felicitatie.........maar van gaal
Make The Floor Burn!
pi_48857373
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:10 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Wel jammer op zich, want ik kan echt geen Liverpool-Chelsea missen.
misschien dat ik ga kijken
pi_48857386
Van Gaal had PSV inderdaad wel mogen feliciteren, maar ik snap goed van hem dat ie het niet doet na zo'n lullig vraagje/opmerking van die verslaggever (Joep Schreuder volgens mij, wat een penis is dat!). Wat is dat nou in godsnaam voor vraag/opmerking om iemand een felicitatie uit te lokken. Als degene wil feliciteren dat doet ie dat heus zelf wel.
  maandag 30 april 2007 @ 08:37:51 #290
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48858245
Vorige week nog in een dip, en nu in een onwijze vrolijke roes
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_48858574
Wat een feest, wat een feest. Was gisteren straal bezopen. En kan bijna niet lopen, iets met mijn enkel. Maar mensen, ik kan het nog niet geloven.
KAMPIOENUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
History became legend, legend became myth.
pi_48858699
Haal die winterbanden maar weer tevoorschijn.
pi_48858800
Wat een wedstrijd, wat een spanning, wat een ontlading, wat een publiek...

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik keek mijn zwager na de wedstrijd aan en we hadden allebei zoiets van "wij waren erbij". Prachtig dit. Ik besef het soms nog steeds niet. Heb geen stem meer, mijn enkel ligt open (van een vreemde klimmanouvre) en mijn kuit is helemaal blauw (ik weet niet waarvan).

Jammer dat Cocu stopt, maar het is op deze manier wel een mooi afscheid. Ook mijn shirt van volgend jaar zal de naam Cocu gaan dragen. Hij gaf ook al aan dat hij niet naar een andere club in Nederland zal gaan, maar dat had ik dan ook niet verwacht. Bij Studio Voetbal gaf Hans van Breukelen al aan dat hij Cocu een ideale assistent trainer vindt en ik ben het volledig met hem eens.

KAMPIOENUH KAMPIOENUH KAMPIOENUH OLÉ OLÉ

(8 bier en 3 wodka-sprite )

[ Bericht 6% gewijzigd door Neoktheone op 30-04-2007 10:00:55 ]
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 30 april 2007 @ 10:15:05 #294
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_48859161
Tja, als je vooraf had gezegd dat PSV maar liefst 5 keer zou scoren, was je al voor gek uitgemaakt.
Laat staan dat...

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_48859309
Ik was gisteren met de auto naar de stad gegaan in de rust. Dus ik bij de vooruitgang op het terras op m'n gemak! Hebben ze daar uiteraard keihard radio 1 opstaan, dus zenuwen begonnen al te werken. Word er her en der uiteindelijk afgefloten, heel dat terras springt op en iedereen omhelst elkaar! Mooi om te zien hoor, enfin ik rennen naar m'n auto, vriendin gebelt dat ze fietsen klaar moest zetten... snel auto omgeruild voor fietske en weer terug naar de stad... heerlijk biertjes gedronken obv een mannenkoor dat heerlijk Boeruh Boeruh zong! in 1 woord geweldig! (Nee het gaat niet van A tot Z, maar slechts van P tot V)!!!

Groet P_S
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_48859359
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:24 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ik was gisteren met de auto naar de stad gegaan in de rust. Dus ik bij de vooruitgang op het terras op m'n gemak! Hebben ze daar uiteraard keihard radio 1 opstaan, dus zenuwen begonnen al te werken. Word er her en der uiteindelijk afgefloten, heel dat terras springt op en iedereen omhelst elkaar! Mooi om te zien hoor, enfin ik rennen naar m'n auto, vriendin gebelt dat ze fietsen klaar moest zetten... snel auto omgeruild voor fietske en weer terug naar de stad... heerlijk biertjes gedronken obv een mannenkoor dat heerlijk Boeruh Boeruh zong! in 1 woord geweldig! (Nee het gaat niet van A tot Z, maar slechts van P tot V)!!!

Groet P_S
haha, die is wel leuk, die kon ik nog niet
  maandag 30 april 2007 @ 11:25:32 #297
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_48860341
jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! HAhahahahaah.... Ik ging zo hard dood die hele tijhd. Had verjaardag bij mijn vriendin die in Amsterdam woont, allemaal Ajacieden daar.... HAHAHAHA.

's avonds midden in AMsterdam met konningenacht op een plein met duizend amsterdammers KAMPIOENE KAMPIEOENEN ZINGEN!

EN: WIJ ZIJN NIET BANG WANT ALEX IS ERBIJ!
EN; EENS PER KJAAR WORDT PSV KAMPIEON!

maandag 30 april 2007 @ 11:25:53 #298
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48860348
Woooooooooooooooooooooooooo

Ik wil ook even reageren. Wat een kampioenschap, wat een feest. Nergens meer rekening mee houdende was ik lekker andere dingen gaan doen gisterenmiddag, word ik gebeld dat we virtueel kampioen zijn, meteen radio 1 aan om de laatste 35 minuten te luisteren. Wat een spanning zeg, ik dacht echt dat Willem II het kampioenschap cadeau ging doen aan ajax.

En 's avonds, lekker feestje, HEERLIJK!!

En dan zwaai ik nog even naar alle trolletjes die ons de afgelopen maanden het zwaar hebben gemaakt in ons topic: succes in de play-offs en tot volgend jaar
pi_48860640
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:25 schreef Zwansen het volgende:
jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! HAhahahahaah.... Ik ging zo hard dood die hele tijhd. Had verjaardag bij mijn vriendin die in Amsterdam woont, allemaal Ajacieden daar.... HAHAHAHA.

's avonds midden in AMsterdam met konningenacht op een plein met duizend amsterdammers KAMPIOENE KAMPIEOENEN ZINGEN!

EN: WIJ ZIJN NIET BANG WANT ALEX IS ERBIJ!

een vriendin uit amsterdam, hoe krijg je het voor elkaar
  maandag 30 april 2007 @ 11:45:35 #300
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_48860739
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:25 schreef Zwansen het volgende:

Dan sta je toch flink voor lul lijkt me, als je dat zingt.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')