quote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef Zapper het volgende:
De goal van Kluivert tegen Ajax blijkt achteraf behoorlijk belangrijk
Nee psv moest niet ze hadden gewoon op dood gemak de wedstrijd winnen kunnen afsluiten omdat ze eerste stonden.quote:Op zondag 29 april 2007 20:34 schreef Cootz het volgende:
Utrecht vorige week was wel een beslissend moment waar ze het (even) hebben laten liggen hoor...
Oeh wat zijn we weer stoer, waar was je toen het slecht ging?quote:Op zondag 29 april 2007 16:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIET IN AMSTERDAM !
Bekerfinale: Troostprijs voor de kneusjes.
Stel je niet zo aan, waar was jij toen het slecht met psv ging? Juist, hierzo.quote:Op zondag 29 april 2007 20:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Oeh wat zijn we weer stoer, waar was je toen het slecht ging?
Voor de echte fans oa Pyth en andere: Gefeliciteerd, jullie hebben het spannend gemaakt!
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef Zapper het volgende:
De goal van Kluivert tegen Ajax blijkt achteraf behoorlijk belangrijk
Nee, toen was ik er ook niet, ik ben hier om de echte fans te feliciteren, huilliequote:Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, waar was jij toen het slecht met psv ging? Juist, hierzo.
Gast, lees je ajax topic manquote:Op zondag 29 april 2007 21:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, toen was ik er ook niet, ik ben hier om de echte fans te feliciteren, huillie
Dankjequote:Op zondag 29 april 2007 21:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, toen was ik er ook niet, ik ben hier om de echte fans te feliciteren, huillie
Leg uit?quote:
Inderdaad, netjes van Ten Cate, goede reactie, had ik niet verwacht. Die reactie van van Gaal was triest, hij had op z'n minst iets van een felicitatie kunnen geven.quote:Op zondag 29 april 2007 21:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankjeen sportief
En na vanavond heb ik ook meer respect voor Ten Cate...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |