die zijn al in de winterstop gedrukt...quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zijn er al kampioensshirts bedrukt?
wedden dan ten cate er vanavond ook op staat?quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef pberends het volgende:
Ronald Koeman op Marktplaats aangeboden
PSV heeft echt een stel zieke "supporters"
Zum kotzen.
die hebben andere clubs niet he?quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef pberends het volgende:
Ronald Koeman op Marktplaats aangeboden
PSV heeft echt een stel zieke "supporters"
Zum kotzen.
Die neppe met klimaatverandering bedoel je zekerquote:Op zondag 29 april 2007 16:43 schreef Carnaval het volgende:
[..]
die zijn al in de winterstop gedrukt...
quote:Op zondag 29 april 2007 16:53 schreef venomsnake het volgende:
Dit was zijn laatste wedstrijd voor PSV aldus een vrolijke Cocu..
Bij PSV in ieder geval.quote:
Hij gaat niet meer voor PSV voetballen zei hij net..quote:
Dat kan ik HEEL goed begrijpenquote:Op zondag 29 april 2007 16:57 schreef mcyodogg het volgende:
De grijns die ik nu op mn gezicht heb, gaat er voorlopig niet meer af
Slechte verliezer.quote:Op zondag 29 april 2007 16:55 schreef Frasier het volgende:
1-5 was het toch? Ach wees er maar blij mee.
Koeman
![]()
Dit is anders wel een schitterende afsluiter voor hem. Doet me denken aan het einde van Micheal Jordan. De laatste goal maken in zijn carriëre en tevens ook de belangrijkstequote:Op zondag 29 april 2007 16:53 schreef RayMania het volgende:
Cocu laatste wedstrijd gespeeld voor PSV.
duh maar wat hij elders gaat doen is nog niet bekend...quote:Op zondag 29 april 2007 16:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij gaat niet meer voor PSV voetballen zei hij net..
had er nou maar 1tje meer gescoord tegen onsquote:Op zondag 29 april 2007 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gefeli,
De teleurstelling is groot voor mij, één doelpunt had het geheel anders kunnen maken. Maar gefeli
Of had Kluivert nu maar niet die goal gescoord..quote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had er nou maar 1tje meer gescoord tegen ons
Sportiefquote:Op zondag 29 april 2007 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gefeli,
De teleurstelling is groot voor mij, één doelpunt had het geheel anders kunnen maken. Maar gefeli
Dan kunnen ze nog zo trots zijn op hun grote uitslagen tegen Feyenoord en PSV. Je bent er nog altijd niks mee...quote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had er nou maar 1tje meer gescoord tegen ons
Krijg 't bijna me bek niet uit maar gefeliciteerd met die prachtige kampioenschapquote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef ganzenherder het volgende:
Oja nu moeten de Ajacieden die hier de laatste tijd steeds aan het trollen waren ons ook eventjes feliciteren he![]()
Wel weer mooi dat iemand op zo'n manier afscheid van z'n club kan nemen.quote:Op zondag 29 april 2007 17:05 schreef Leso_Varen het volgende:
Tot ziens Cocu, je was een helden dat zal je altijd blijven
Ik gun het hem, maar ik vind het zo jammer dat ie stopt bij PSV ;9
Jij hebt school op Koninginnedag?quote:Op zondag 29 april 2007 17:08 schreef ASSpirine het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat ik morgen naar school moet. Anders was ik me wel gaan aansluiten bij mijn vrienden in Eindhoven die sowieso vanavond gingen stappen in Stratumseind. Denk dat het er vanavond echt wel een gekkenhuis zal zijn.
Hoe weet je dat, is het op TV ofzo?quote:Op zondag 29 april 2007 17:05 schreef venomsnake het volgende:
Als het aan Kluivert ligt blijft ie bij PSV zei die net.
Gek dat ze in België daar niet aan meedoenquote:
Dat zei Kluivert op Tele2. Net ook tranen bij Kluivert in de kleedkamer, mooi om te zien.quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 17:15 schreef Feitosa het volgende:
Kap eens met dat toeteren hier zeg!
Word gek van al die automobilisten hier in Ehv centrum.
Hij houdt het netjesquote:Op zondag 29 april 2007 17:14 schreef ASSpirine het volgende:
Weet nu al wat er allemaal gebeurd in de kleedkamers. Champagne flessen laten spuiten, elkaar in het bad gooien. Mss een reporter er ook bij.
Koeman nu bij Langs de lijn
nee hoor allemaal rustig aan een biertje vol ongeloofquote:Op zondag 29 april 2007 17:14 schreef ASSpirine het volgende:
Weet nu al wat er allemaal gebeurd in de kleedkamers. Champagne flessen laten spuiten, elkaar in het bad gooien. Mss een reporter er ook bij.
Koeman nu bij Langs de lijn
Je moet ook geen gekke Belg zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 17:12 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Gek dat ze in België daar niet aan meedoen
Ik heb overmorgen wel vrij, dan is het wel een feestdag in België
Dagje te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |