Bij PSV in ieder geval.quote:
Hij gaat niet meer voor PSV voetballen zei hij net..quote:
Dat kan ik HEEL goed begrijpenquote:Op zondag 29 april 2007 16:57 schreef mcyodogg het volgende:
De grijns die ik nu op mn gezicht heb, gaat er voorlopig niet meer af
Slechte verliezer.quote:Op zondag 29 april 2007 16:55 schreef Frasier het volgende:
1-5 was het toch? Ach wees er maar blij mee.
Koeman
![]()
Dit is anders wel een schitterende afsluiter voor hem. Doet me denken aan het einde van Micheal Jordan. De laatste goal maken in zijn carriëre en tevens ook de belangrijkstequote:Op zondag 29 april 2007 16:53 schreef RayMania het volgende:
Cocu laatste wedstrijd gespeeld voor PSV.
duh maar wat hij elders gaat doen is nog niet bekend...quote:Op zondag 29 april 2007 16:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij gaat niet meer voor PSV voetballen zei hij net..
had er nou maar 1tje meer gescoord tegen onsquote:Op zondag 29 april 2007 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gefeli,
De teleurstelling is groot voor mij, één doelpunt had het geheel anders kunnen maken. Maar gefeli
Of had Kluivert nu maar niet die goal gescoord..quote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had er nou maar 1tje meer gescoord tegen ons
Sportiefquote:Op zondag 29 april 2007 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gefeli,
De teleurstelling is groot voor mij, één doelpunt had het geheel anders kunnen maken. Maar gefeli
Dan kunnen ze nog zo trots zijn op hun grote uitslagen tegen Feyenoord en PSV. Je bent er nog altijd niks mee...quote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had er nou maar 1tje meer gescoord tegen ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |