Die zijn bang dat door deze overwinning Koeman toch coach blijft.quote:
Dat vind ik ook, maar dit neemt zielige vormen aan, hij heeft PSV gewoon wel de titel opgeleverd.quote:Op zondag 29 april 2007 19:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Die zijn bang dat door deze overwinning Koeman toch coach blijft.
Terecht, want het is ook gewoon een slechte coach.
Inderdaad ja. Hem nu ontslaan is idioot ondanks dat hij niet goed heeft gepresteerd in de 2e seizoenshelft.Ook al heeft de man niet de goude hand kwa tranfsers.quote:Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef Suijk het volgende:
Hem nu ontslaan is tegen alle voetbalwetten in, kampioen en goed gepresteerd in Europa. Misschien houdt hij de eer aan zichzelf omdat hij niet 'de gewenste versterkingen' ofzo krijgt over een week of 2.
Ik snap het niet helemaal....quote:Op zondag 29 april 2007 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heatwave is ook een kutmod, dus dat hoort zo.
Hij is mod van GC, min of meer zelfspot de echte reden weet ik niet, maar hij draagt die titel al een behoorlijk tijdje.quote:Op zondag 29 april 2007 20:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Hem nu ontslaan is idioot ondanks dat hij niet goed heeft gepresteerd in de 2e seizoenshelft.Ook al heeft de man niet de goude hand kwa tranfsers.
[..]
Ik snap het niet helemaal....
Vinden de mensen hem een kutmod?Is het een mod van een kutforum (sexueel getint whatever) of is het zelfspot?
Zag het net ook....typisch van Gaalquote:Op zondag 29 april 2007 20:22 schreef appelsientje het volgende:
Maar die van Gaal![]()
![]()
wat een .............*
* zelf invullen
quote:Op zondag 29 april 2007 20:22 schreef appelsientje het volgende:
Maar die van Gaal![]()
![]()
wat een lieve man *
quote:Op zondag 29 april 2007 20:22 schreef appelsientje het volgende:
Maar die van Gaal![]()
![]()
wat een geniale man
Daar zit echt niets aan wat Koeman goed heeft gedaan. Hij heeft gewoon ontzettend geluk gehad dat de concurrenten het telkens op de beslissende momenten hebben laten liggen.quote:Op zondag 29 april 2007 19:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar dit neemt zielige vormen aan, hij heeft PSV gewoon wel de titel opgeleverd.
Alle drie de clubs hebben het op beslissende momenten laten liggen... Alleen deze laatste wedstrijd was dat toevallig niet PSV...quote:Op zondag 29 april 2007 20:29 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Daar zit echt niets aan wat Koeman goed heeft gedaan. Hij heeft gewoon ontzettend geluk gehad dat de concurrenten het telkens op de beslissende momenten hebben laten liggen.
ja en az en ajax hebben geluk gehad dat PSV het op sommige momenten heeft laten liggenquote:Op zondag 29 april 2007 20:29 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Daar zit echt niets aan wat Koeman goed heeft gedaan. Hij heeft gewoon ontzettend geluk gehad dat de concurrenten het telkens op de beslissende momenten hebben laten liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |