Misschien juist vanwege die douche? Kan me voorstellen dat als je niet zo goed ter been bent of geen mogelijkheden ziet om het aan te passen dat je het huis dan niet neemt.quote:Op zondag 29 april 2007 11:10 schreef livelink het volgende:
Gek trouwens dat twee ander medisch urgenten hier vanaf zagen, maar wel fijn voor jullie![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 11:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik dacht dat ik post 299 zou hebben, is er nét iemand voor me die postte.
Er waren dus geen 2 voor ons, die meneer die dat smorgens zei had nog niet de uiteindelijke lijst voor zich, dus hij kon ook nog niet zien dat wij 1 waren.quote:Op zondag 29 april 2007 11:15 schreef snoopy het volgende:
En ik een heel verhaal typen, kon ik het niet meer plaatsen
[..]
Misschien juist vanwege die douche? Kan me voorstellen dat als je niet zo goed ter been bent of geen mogelijkheden ziet om het aan te passen dat je het huis dan niet neemt.
Het is of dit huis met kleine douche, maar grote kamers en grote tuin of 7 hoog (oid) met balkon van 3 vierkante meter en grote douche. Aangepaste eensgezinswoningen komen maar zelden vrij, het afgelopen jaar dus maar 2 keer.quote:Op zondag 29 april 2007 11:12 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk huis, Ireth.Maar persoonlijk zou ik het alleen doen als ik zeker wist dat die douche verbouwd mocht worden.
het zijn de medicijnen. mijn zenuw kan niet erger worden door een zwangerschap. Maar een kindje onder de morfine op de werel zetten lijkt me ook niet fijn.quote:Op zondag 29 april 2007 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
Anitra, mss een hele domme vraag, maar hoeveel erger kan het dan nog worden met een 3e? Of is dat niet de overweging?
En toen stond PSV ineens weer bovenaanquote:Op zondag 29 april 2007 16:02 schreef Noli. het volgende:
Wat het voetbal betreft..
Zoals het er nu uitziet word het:
1. Ajax
2. PSV
3. AZ
cars????quote:Op zondag 29 april 2007 16:11 schreef Noli. het volgende:
Ow! Anitra!
Wil je Wilyan's verjaardagstaart nog wel zien?
Je kunt denk ik wel raden wat voor taart het is..![]()
Mijn man heeft gelukkig ook een hekel aan voetbal kijken.quote:Op zondag 29 april 2007 17:14 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig is mijn vent totaal niet geinteresseerd in voetbal.Geen last van dit soort dingen dus.
Ik kom er net achter dat De Dijk vanavond hier in Gouda speelt op het Oranjenacht-concert. Mss dat we dan toch nog maar even de stad in gaan vanavond.
het was wel de bedoeling, maar omdat ik dit jaar aan een studie ga beginnen willen we ook alle opties open houden om eventueel elders in het land te gaan wonen. We zitten hier dus nog wel een jaartje of vier (misschien wat langer als er een tweede tussendoor piept *rammel*quote:Op zondag 29 april 2007 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Als ze de muziek een beetje hard zetten kan ik het vanuit de tuin horen.![]()
Ging jij nou nog naar Z'meer verhuizen trouwens?
quote:Op zondag 29 april 2007 19:29 schreef snoopy het volgende:
Wij gaan morgen een beetje in de buurt rondwandelen als het niet te druk is en verder moeten we misschien de boot een beetje in de gaten houden ivm met bezopen provincialen die er op willen![]()
Ghehehe, we lopen echt gelijk opquote:Op zondag 29 april 2007 21:07 schreef Lois het volgende:
Het gaat beter! Ik heb eindelijk weer wat gegeten en dat doet wonderen voor mijn humeur. Duidelijk is ook waarom ik zo zieligjes was gisteren, ik werd vanmorgen ongesteld dus vandaar dat zwelgen![]()
Nu alleen de koorts nog weg en ik ben weer helemaal het vrouwtje.![]()
ik fcus me kapot op die dingen, zoveel zelfs dat ik geen cent heb voor koninginnendag straksquote:Op zondag 29 april 2007 20:37 schreef m@x het volgende:
Anitra het moet zo hard zijn om zo geconfronteerd te worden met allemaal dingen die je niet meer kunt, maar is het dan niet fijner om te focussen op dingen die je wel nog kunt? Quilten kan je geweldig goed, kleding maken ook en wat dacht je van fotograferen en kijk eens naar die twee geweldige kinderen van je? Natuurlijk doet het gigantisch veel zeer om anderen dingen te zien doen die je zelf graag ook zou willen. Ik denk dat iedereen zich daar wel een voorstelling bij kan maken en dat niemand het je kwalijk neemt als je daardoor af en toe boos bent op alles en iedereen om je heen en dat je daar dan over post maar probeer er alsjeblieft niet in vast te blijven zitten. Kijk naar de dingen die je wel hebt en wel nog kan. Je weet me te vinden![]()
Sjoeg, gekkie![]()
Ik volg het voetbal op zich niet, maar omdat AZ voor het eerst in 25 jaar weer eens kampioen zou kunnen worden, heb ik gister lekker in de kroeg gekeken. Wat een desillusiequote:Op zondag 29 april 2007 14:56 schreef texelonia het volgende:
Ik heb vanacht gedroomd over Ireth's doucheDat het in en tentje was of zoiets
Zijn er nog mensen die beetj voetbal volgen? Ik vind er normaal geen zak aan, behalve als ajax heeft gewonnen en Utrecht niet (ik ben voor Ajax, voor zover voetbal me wat interesseert dus, en Micha voor Utrecht)
Maar zelfs ik vind het nu spannend! AZ, Ajax en PSV staan gelijk in punten, en op dit moment worden alle beslissende wedstrijden gespeeld! Alles is dus nog mogelijk
![]()
Die popjes zijn gaafquote:Op maandag 30 april 2007 19:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een paar Blythe achtige popjes van Mattel gekocht, voor 20 eurocent. Ze schijnen ook iets te kunnen zeggen? Er zaten namelijk 3 knoopjesbatterijen in hun achterhoofd. Weet iemand dat toevallig? Ze zien er zo uit:
[afbeelding]
En ik heb Sterres t-shirtje ook af. Zo is het geworden:
[afbeelding]
Een rolhordeur is inderdaad geen optie. Niet alleen omdat hij niet kindbestendig is, maar ook omdat we drie eigenwijze katten hebben die niet het balkon op mogen. Ik wil zelf een half dichte inzetdeur maken.quote:Op maandag 30 april 2007 19:34 schreef Saffier het volgende:
Owlet, ik weet niet wat voor hordeur je gaat nemen, maar de rolhordeur die wij hebben is écht niet dreumes bestendig hoor! Misschien is zo'n deur met een 'harde' onderkant beter bestendigd tegen kleine en eigenwijze handjes, dat weet ik eigenlijk niet, maar vast iets om op te letten.
M`n dochtertje heeft ook zo`n zelfde soort blond poppetje maar dan met roze oogschaduw. Misschien zeggen ze allemaal wel hetzelfde?quote:Op maandag 30 april 2007 19:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een paar Blythe achtige popjes van Mattel gekocht, voor 20 eurocent. Ze schijnen ook iets te kunnen zeggen? Er zaten namelijk 3 knoopjesbatterijen in hun achterhoofd. Weet iemand dat toevallig? Ze zien er zo uit:
[afbeelding]
En ik heb Sterres t-shirtje ook af. Zo is het geworden:
[afbeelding]
Nee, dat niet. Vriendin en man haalden het ziekenhuis nog net. Ze kon wel meteen gaan persen.quote:Op maandag 30 april 2007 21:39 schreef snoopy het volgende:
Was je bij de bevalling Macka? Wat bijzonder!
Een zoogcompressenetui?quote:Op maandag 30 april 2007 21:31 schreef kims_mama het volgende:
Iemand enig idee waarvoor dit is? Zit bij de luiertas.
Voorkant
[afbeelding]
Zijkant
[afbeelding]
4x woordwaarde scrabblequote:
Kind kwam vlot, placenta bleef zitten. Dus die is er manueel uitgehaald (vriendin moest daarom onder totale narcose). Kind is acht pond en blakend gezond. Hij heeft al aan de borst gedronken. Dat was een extra bijzonder moment, want zijn zusje heeft dat nooit gedaan (wegens KISS-syndroom).quote:Op maandag 30 april 2007 22:04 schreef snoopy het volgende:
Nou dat klinkt idd ook heel bijzonder en mooi. Fijn dat alles goed is gegaan!
* owlet was nieuwsgierig en spiekte even via uitzendinggemist.nl maar herkende in de twee dansende meisjes niet echt de mini-jessiesquote:Op maandag 30 april 2007 23:39 schreef bibi het volgende:
Ok ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij zag ik net de kids van Jessie voorbij komen in het programma Knevel en Brink. Was een onderwerp over dansen en internet en daar meende ik ze te herkennen.
Ik zei toch ook dat ik het niet 100% zeker wist. Maar vond wel dat ik het moest meldenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef owlet het volgende:
[..]
* owlet was nieuwsgierig en spiekte even via uitzendinggemist.nl maar herkende in de twee dansende meisjes niet echt de mini-jessies![]()
Bar, waai, werk en geniet ze!
Matsjka, wat mooi om te lezen. Fijn dat alles goed is gegaan.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 11:20 schreef sombie het volgende:
Anitra, heb je al ontdekt dat op internet ook een soort online quiltbee bestaat? www.quiltvirus.nl
En dan is er natuurlijk ook nog quilten.pagina.nl/prikbord. Wat Spuuglokje zegt, een oproepje plaatsen, dat is ook een goed idee. Via een oproep op internet ben ik bij een leuk quiltgroepje terechtgekomen bij mij in de buurt.
yep! thanks, heb hem bij bookmarks staan. van de week ga ik het eens bekijken op mijn gemak.quote:
He tnx! Vind de oplossing van Macka logischer klinken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:02 schreef Stout het volgende:
*inbraak*
het tasje is bedoeld voor speentjes, tenminste dat werd mij verteld toen ik een dergelijke tas bij prenatal kocht voor mijn gezuster en ik me dit dus ook afvroeg
quote:Prinses Ariane opgenomen in ziekenhuis
DEN HAAG - Prinses Ariane, de jongste dochter van Willem-Alexander en Máxima, is opgenomen in het ziekenhuis. Dat heeft een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst RVD woensdag laten weten. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
Prinses Ariane is op 10 april geboren in het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag.
BEquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:26 schreef _Bar_ het volgende:
Tja mis internet wel hoor, tis maar stil zo, maar tis leuk hier leuk werk leuke collega's en toch nog genoeg vrije tijd om van het eiland te genieten
Ik kan ook niet veel anders.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:45 schreef piglet het volgende:
Je bent niet stom, je bent zwanger
Lach er maar gewoon om, het gaat vanzelf weer over![]()
nu ga je je users hier pas echt goed begrijpenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:31 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Shit... Ehm... zal ik dan toch maar een hele grote steen zoeken voor de komende maanden.
Ik voel me echt zo stom soms.
nouhou, dat is helemaal niet zeker hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:45 schreef piglet het volgende:
Lach er maar gewoon om, het gaat vanzelf weer over![]()
Nope, tot nu toe alleen maar moe. En af en toe een vleugje van 'ik voel me net niet helemaal lekker', tegen het misselijke aan, maar niet echt. Dus so far so good.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:56 schreef Belana het volgende:
[..]
nu ga je je users hier pas echt goed begrijpen![]()
het is rot soms dat wazigemaar het gaat weer over
verder nog last van dingen? ik hoop het niet, ik hoop een hele fijne zwangerschap
Ik snapte 'm pas na zes keer overlezenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:31 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Shit... Ehm... zal ik dan toch maar een hele grote steen zoeken voor de komende maanden.
Ik voel me echt zo stom soms.
BE ben je helemaal vergeten te feliciterenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Dat lijkt me wel heel lekker hoor, idd op dat eiland.
Heb je wel wat vrije tijd?
Nou niet die ene waar je goed engels voor moest spreken helaas maar met deze ben ik ook heel blij hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:16 schreef Syrena het volgende:
MVP> Yihaa! Welke was 't nou geworden? Ben 't ff kwijt
Nou dan heb je in elk geval geen last van het lage/schuine plafondquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:28 schreef bixister het volgende:
sjonge ireth, wat een stom gedoe allemaal. een rolstoelwoning met zo'n krappe badkamer vind ik trouwens tamelijk idioot. en zit er een stoeltjeslift in?
Ik ben vanmorgen ook weer bij de huisarts geweest. Mijn virale keelontsteking is inmiddels bacterieel geworden dus nu heb ik een antibioticakuurtje gekregen. Hopelijk zouden daar zowel de keelpijn als de hoofdpijn weg moeten gaan en kan ik straks weer gewoon etenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Lois het volgende:
M@x hoe gaat het met jou?
Ik vind m ook stomquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:57 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben een dvd van Little Cars en die is stom![]()
Vindt Morris hem ook stom dan? Ik hoop dat Noah hem wel leuk vindt alleen vanwege het feit dat er auto's in voorkomenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:57 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben een dvd van Little Cars en die is stom![]()
Leuk zeg dat knikkerzakje. Ik ga vanavond beginnen aan een jurkje voor Popje (ze heet trouwens Spuugquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:05 schreef Spuuglokje het volgende:
MvP gefeliciteerd met je baan!
M@x en Lois beterschap.
Ik heb net het knikkerzakje voor Tristan klaar. Hij wilde er een met roze, dus ik heb lichtroze en donkerroze gecombineerd met groen. Fotootjes van open en dicht.
[afbeelding] [afbeelding]
Nu ga ik een jurkje voor Popje haken.![]()
Ja maar die auto's doen dus niks! Die kletsen alleen maar. Morris vond het idd ook niet interessant.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
Vindt Morris hem ook stom dan? Ik hoop dat Noah hem wel leuk vindt alleen vanwege het feit dat er auto's in voorkomen
Dan heet mijn popje vanaf nu M@xquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:20 schreef m@x het volgende:
Leuk zeg dat knikkerzakje. Ik ga vanavond beginnen aan een jurkje voor Popje (ze heet trouwens Spuug)
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan heet mijn popje vanaf nu M@xMaar dan moet ik haar natuurlijk wel juist toespreken, spreek je het uit als Max?
leukquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
Jessie, heel veel beterschap en hopelijk komt er toch snel eens meer duidelijkheid.
Ik ga vanavond naar een "helderziende" die aan de hand van een sieraad dingen kan vertellen. Best leuk en spannend. Ben erg benieuwd naar wat er verteld wordt. Peaceman vindt het maar niets eigenlijk.
Heb ik ook weleens van gehoord ja. Dit was trouwens echt een medium en gaf paranomale waarnemingen door en ik moet zeggen, het was heel erg indrukwekkend. Ik stond bijna met mn tanden te klapperen, zo juist had ze de dingen. Dit was in een groep en had ze maar 15 minuten tijd voor iedereen, maar ik wil echt een keer een sessie 1-op-1 met haar doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef Belana het volgende:
[..]
leukmijn buurvrouw doet dat ook en goed ook trouwens
ik ga soms met haar mee naar een bloemenseance o.i.d. vind ik ook altijd wel mooi
Nu al last van nesteldrangquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik geloof ook dat ik nu al wel aan de telefoon zou hangen. Zo wil je toch het weekend niet in.
* Brighteyes gaat zo de naaimachine eens van zolder slepen...
Ik wilde al een hele tijd nog gordijnen in de slaapkamer, maar ja, je weet hoe dat gaat, en het ophanggebeuren was niet echt makkelijk te fixen maar nu heb ik dan toch stof liggen. Zo maar eens gordijnband halen en aan de slag.
Ik zei namelijk altijd, ik wil dat ze er hangen als ik ooit in mijn kraambed lig, nou heb ik nog wel even, maar toch...
Gelukkig was het de ooievaar nog nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:38 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Er vliegen hier net gewoon 2 'vechtende' eenden tegen het raam!
Echt een mega-klap, schrok me kapot. Dacht dat er iemand op het raam bonsde.
Zitten nu 2 enorme vlekken van die beesten.
En de glazenwasser is net geweest.![]()
Dat was een jaar of tien geleden. Hij is iets gegroeid.quote:
Volgens mij is één van jullie onlangs naar een concert geweest en waren er meer geïnteresseerdenquote:Kees Prins, JP den Tex en Paul de Munnik|21:45|Vrijheidspodium
Het is een onverwachte ontmoeting van drie stijlen: multitalent Kees Prins, singer/songwriter JP den Tex en de eveneens zeer muzikale Paul de Munnik hebben elkaar gevonden voor deze tour de chant. Deze drie grote talenten, voor het eerst samen op tournee, sluiten het festival af. Puur genieten van de welluidende, mooie liedjes over de dromen en verlangens van deze melancholische mannen.
Ja mevrouw.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef Belana het volgende:
ben ik hier te oud voor?nooooooooit van gehoord allemaal
Wij hebben een dvd van Boes! Suus is er helegaar verslaafd aan!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:18 schreef Saffier het volgende:
En Teddy Ruxspin (dat spel ik vast niet goed) Boes, Plons de gekke kikker...
1971quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef Saffier het volgende:
Weet ik niet Belaan, welk bouwjaar heb je?
quote:
daar was ik heen vorige weekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:21 schreef Reese het volgende:
Gratis tip voor de (regio) Amsterdammers:
[..]
Volgens mij is één van jullie onlangs naar een concert geweest en waren er meer geïnteresseerden
Helaas ben ik zelf morgen niet in de buurt, het lijkt me erg leuk om te zien.
Die had je ook over de ruimte. Ik vond die serie altijd helemaal geweldig. Vooral die over het lichaam.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:34 schreef Saffier het volgende:
Die was er ook van het menselijk lichaam, met die mannetjes met die baardjes en die valse tiepjes, was ook zo'n leuke serie, die is nog niet zo lang geleden herhaald op de belg.
Ik ben ook van 1977 zoveel schelen we dus niet eens Belaan!
ja die vond ik ook zo leuk!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Die had je ook over de ruimte. Ik vond die serie altijd helemaal geweldig. Vooral die over het lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |