abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:45:20 #251
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_48778432
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:25 schreef Noli. het volgende:
Karin -> Crocs Store-locator.

(en dit zijn ze volgens mij niet eens allemaal. In L'warden zit namelijk een winkel die ze zekerweten verkoopt maar die staat er niet tussen)
had ik het gister maar gezien toen was ik in de stad en om nu weer te gaan
  Jubileum moderator vrijdag 27 april 2007 @ 14:48:53 #252
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48778597
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:35 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels geen koorts meer maar wel sinds afgelopen vrijdag vreselijk veel pijn in mijn keel en sinds maandagavond is daar hoofdpijn bijgekomen. Ik kan mijn hoofd eigenlijk amper bewegen zonder dat de hele boel begint te bonzen.
Zou je dan toch niet even de huisarts bellen M@x?

Ik heb mijn bed buiten gelegd om op te drogen, na zo'n koortsgebeuren werd ik vannacht 2 keer kletsnat wakker. Gelukkig was Jeroen al vertrokken naar het logeerbed, ik was zo onrustig dat hij niet kon slapen, en kon ik na een douche en een droge pyama toch nog een droog plekje op dat enorme bed opzoeken

Verder probeer ik nog steeds zo min mogelijk te slikken. Als ik het dan doe, doe ik het vaak te behoedzaam waardoor ik me verslik en ik vreselijk moet hoesten. Dat is eigenlijk nog erger dan slikken
Ik zou wel weer eens iets willen eten, iets anders dan ijsjes en bouillon.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 27 april 2007 @ 14:50:57 #253
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48778694
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef PM-girl het volgende:
O en BE, is dit dan ook eigenlijk de eerste foto voor in het buiken-foto-topic, als start van een mooie reeks??
Alleen maar als ze mij er af knipt ik heb nachtmerries van die foto
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:53:01 #254
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_48778801
Ik ben afgelopen maandag geweest en toen stelde hij vast dat ik een virale keelontsteking had die vanzelf weg zou moeten gaan. Ik ben net weer geweest en volgens hem is het nog steeds die keelontsteking i.c.m. spanningshoofdpijn. Het zou vanzelf weer weg moeten gaan, maar hoe lang het gaat duren

Ik heb ook nog wel een grappig nieuwtje. Ik was toch zo verliefd op een huis wat een week of twee terug opeens verkocht was. Een paar dagen erna werd er in het huis ernaast een lijk gevonden en nu staat mijn droomhuis weer op funda voor 6000 euro minder dan voorheen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:54:30 #255
3142 m@x
pi_48778874
Lois, ik ben van de week fruit voor mezelf gaan pureren. Dat ging er best goed in en ik had ook in ieder geval het idee wat vitamines naar binnen te krijgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door m@x op 27-04-2007 15:04:09 (post gericht aan de verkeerde zus...oeps) ]
pi_48779248
Beterschap Lois. Het klinkt wel echt ziek. Bah.
Kun je ook geen gewone soep eten? Dat is vast al minder erg ipv bouillon?
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:22:07 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48779922
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef PM-girl het volgende:
O en BE, is dit dan ook eigenlijk de eerste foto voor in het buiken-foto-topic, als start van een mooie reeks??
Ehm nou... Ik wacht nog even tot er echt wat te zien is hoor, voorlopig heb ik al een aardige pens van mezelf en dat is niet echt flatterend. Ik blijf die Girly-reeksen maar voor me zien.

Lois, het klinkt echt heel naar joh.
pi_48780271
perry sport verkoopt ze ook. Ik ben ze hier gaan passen om ze vervolgens online te kopen.
Ik heb enorme zweetvoeten normaal gesproken en ik zweet in mijn crocs alleen in de endeavors (dichte neus) een beetje. In de caymans en de mary-janes heb ik nergens last van.
Het grote voordeel vind ik dat ik ze gewoon uit kan spoelen voor het onaangenaam gaat zijn
Ik wil echt in de zomermaanden niets anders meer!
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:34:34 #259
103793 kozakken
Living the life
pi_48780387
Waar heb je ze online gekocht Owlet? (Vind ze zo leuk )
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:38:47 #260
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48780535
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 15:31 schreef owlet het volgende:
perry sport verkoopt ze ook. Ik ben ze hier gaan passen om ze vervolgens online te kopen.
Ik heb enorme zweetvoeten normaal gesproken en ik zweet in mijn crocs alleen in de endeavors (dichte neus) een beetje. In de caymans en de mary-janes heb ik nergens last van.
Het grote voordeel vind ik dat ik ze gewoon uit kan spoelen voor het onaangenaam gaat zijn
Het schuift dan dus ook niet? Ik ga morgen maar eens kijken hier, in eerste instantie voor de Athens!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:40:05 #261
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_48780588
Lois en m@x, wat bij mij als enige werkte was waterijs eten, veel waterijs. En als je keel dan een beetje verdoofd is van de kou, snel water drinken. De eerste slok is het ergste dus eigenlijk, hoe pijn het ook doet, moet je doorzetten en doordrinken. Als het boeltje vochtig blijft doet het minder pijn.
Aan dingen die warm waren moest ik helemaal niet denken, zéér!

Beterschap dames!
Saartje
pi_48780629
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef kozakken het volgende:
Waar heb je ze online gekocht Owlet? (Vind ze zo leuk )
marktplaats. Wel nieuw, maar via iemand die ze te klein had gekocht. Je kan ze ook kopen via de website van crocs

Overigens brak het wreefbandje van een van mijn mary-janes toen ik er net een uurtje op liep. Volgens de site kan je kosteloos een nieuw bandje krijgen maar ik heb nog niets terug gehoord.
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:28:01 #263
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48782418
Mijn nep-crocs zitten al superlekker, als ik echt koop zijn die volgens mij helemaal niet meer van m'n voeten af te krijgen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!fossiel vrijdag 27 april 2007 @ 16:40:31 #264
2628 Karin
pi_48782805
Tnx Noli! Jammergenoeg geen winkel in ons dorrup maar ik ga volgende week zeker even op zoek, heb nu een winkel gevonden.

ET waar heb jij die nepperts vandaan? Want ik las al een keer Scapino maar daar zag ik ze niet.
  Jubileum moderator vrijdag 27 april 2007 @ 17:43:28 #265
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48784402
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef m@x het volgende:
Lois, ik ben van de week fruit voor mezelf gaan pureren. Dat ging er best goed in en ik had ook in ieder geval het idee wat vitamines naar binnen te krijgen.
Goeie tip, heb ik gelijk gedaan

Ik kreeg net van Jeroen een bakje Good Noodles, van Unox en dat ging ook verrassend goed Eindelijk iets verzadigend in mijn maagje.
Ik blijf eten, hoe ziek ik ook ben blijkt wel weer...
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 27 april 2007 @ 21:07:44 #266
108648 cattie
lieve moeder
pi_48791244
Beterschap Lois!

BE, heb je nog de (resten van de) muis gevonden?
  vrijdag 27 april 2007 @ 21:18:57 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48791591
Nope, niks meer gevonden en ook geen nare geurtjes meer nu, dus ik denk dat hij toch echt gewoon op was.

Hier een middagje op de crocs gelopen en het zit echt zo geweldig lekker!

Soms een beetje vochtige voeten, maar niet op een vervelende manier en ook niet anders dan ik in andere schoenen zou hebben. Enige voordeel van deze dat het dus niet gaat soppen en glijden. Vochtig is het juiste woord, meer ook niet.

Ze zijn echt helemaal het einde!
  vrijdag 27 april 2007 @ 21:20:02 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48791623
Fijn dat je iets hebt kunnen eten Lois!
  vrijdag 27 april 2007 @ 21:46:22 #269
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_48792246
* Sjeekie_Beekie wil graag effe neerploffen op een Ex-en vrij bankje.
Vandaag weer ergernis # zoveel gehad toen we junior naar mams brachten. De kids blijven t/m maandagavond daar en komen dan naar ons toe, waarna we oudste op zondagavond weer terug naar mams brengen.

Komt ze met d'r "Luister eens even" aan... of we op woensdag niet om 15h bij de tandarts kunnen zijn voor de oudste, want die moet gesealed worden. M'n heeft met veel pijn en moeite woensdag en donderdag vrij kunnen regelen en de rest van de week werken we in ploegendienst, zodat er tenminste een van ons thuis is bij de kids, komt ze met zo'n achterlijk verzoek.

Die tandarts zit hier 50km verderop, en ja de papa is wel vrij, maar kan ze dat niet in ieder willekeurige andere week plannen dat ze EN geen vacantie hebben EN bij mams is, zodat wij niet een belachelijk stuk hoeven te rijden.

Iedere week is het wel weer wat anders en ik word er langzamerhand doodmoe van dat ze altijd weer van haar probleem ons probleem maakt. Paps geeft liever z'n vrije dat terug, dat hij gewoon moet werken om d'r een lesje te leren... dan komt ze ze maar ophalen hier, kan ze er zelf mee naar de tandarts en mag ze ze weer terugbrengen.

Helaas zij wij beiden niet van het "kwaad met kwaad vergelden" en omwille van de kids houden we ons dan maar weer in, maar het liefst had ik zijn [h-]Ex de achterlijke koe op d'r bek gerost .

Ik zet daarom een paar bakken chocolade ijs neer voor wie dat ook nodig denkt te hebben. En anders is het gewoon een lekkere manier om een beetje af te koelen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_48792612
OEEEEEEEEHHHHHHHHHH Sjeekie, dat ziet er LEKKER uit zeg... JUMM

aaarrrghh ik haat die warmte.. ik heb allemaal van die kleine bultjes op mijn benen van de warmte en die jeuken zooooo erg...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_48792699
als het niet te grote plekken zijn op je benen, dan werkt plakjes komkommer erg goed voor warmte bultjes... komkommer afschaven met een kaasschaaf in de lengte scheelt hoop irritatie dat de plakjes eraf vallen
pi_48792755
kreeg inene visioenen van bultjes er af halen met de kaasschaaf
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_48792839
whaha..Snoop

maar het zijn een hele boel kleine bultjes die jeuken als de pest...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_48793106
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 15:31 schreef owlet het volgende:
je mag ze zelfs in e wasmachine gooien!

ik wacht nog steeds op mijn mary janes
pi_48794027
Scapino hier heeft ook nep-Crocs, in van die graaibakken bij de slippers en pantoffels enzo. Kosten ca 10 euro.

Beterschap Lois!

M@x fijn dat dat huis weer te koop staat.
pi_48801880
Iedereen is wel heel enthousiast over die Crocs... Ik denk dat ik ze toch maar eens ga passen, gewoon voor het gevoel . Hihi.
Fake it till you make it...
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:34:32 #277
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_48802087
Nou, iedereen..... ik vind ze echt foeilelijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_48802117
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:34 schreef livelink het volgende:
Nou, iedereen..... ik vind ze echt foeilelijk.
Oke, een heleboel mensen dan . Ik weet nog niet wat ik ervan vind. De kleurtjes spreken me absoluut aan. Ik vind ze niet supermooi, maar als iets lekker loopt ga ik toch nog best wel eens om .
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:45:45 #279
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48802350
ff snel vraagje heb voor mezelf een vrij hoge factor zonnebrand creme nodig kan ik die voor arwen ook gebruiken? of toch beter echt andere voor haar halen? had zonnebrand creme maar dies door de warmte op haar kamertje gaan schiften oid dus ff nieuwe halen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:51:27 #280
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48802505
Staat er niet iets op over het gebruik, of het ook voor Kinderen kan?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:56:15 #281
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48802606
we zijn terug van vakantie!
Helaas overleed de oom van Mike de dag voordat wij weg gingen, we hadden dus midden in de week een begrafenis. Het was ineens heel hard gegaan.
Toch wel leuk geweest, foto's volgen wel als ik bijgelezen ben.

Crocs ga ik denk ik ook maar aanschaffen al het andere vind ik niet praktisch of niet mooi.

Evenstar, volgens mij kun je jouw zonnebrand wel voor arwen gebruiken (liever iets dan niets zeg maar) Ik heb zelf voor emma zonnebrand van Weleda, die legt een laagje op de huid ipv een chemise reactie te maken met de huid (wat de meeste ander wel doen)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 28 april 2007 @ 14:20:01 #282
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48805730
Nou, ik heb net crocs geprobeerd, ook de mary-janes, maar wat een gedrochten zijn het zeg! Althans, aan mijn voeten dan he De maryjanes waren wel leuker, maar veel te breed voor mijn smalle pootjes. De Athens hadden ze alleen in felle kleuren, op zich waren die wel ok, maar de kleur weer niet. Ik pas wel mooi de kinder athens, dat scheelt in de prijs! Nu nog eens zien welke kleur wel leuk is daarvan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 28 april 2007 @ 15:35:26 #283
24188 Belana
kloon van belana
pi_48807135
nou, ik kan er niet aan wennen hoor, ik vind ze niet mooi
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:33:10 #284
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48809540
heb maar zwitsal voor kinderen factor 40 gehaald
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:01:15 #285
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48813065
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:33 schreef _evenstar_ het volgende:
heb maar zwitsal voor kinderen factor 40 gehaald
Die heeft Kim ook. Helpt goed.
Had ik hem nou ook maar gebruikt ...
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:09:24 #286
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_48813311
We hebben het huisje gezien.. en er is 1 heel klein minpuntje...

En dan ook met een vette nadruk op 'klein'....

De douche

Waar we momenteel een betegelde inloopkast van 115x115 cm hebben met een sproeikop aan de muur.. is het daar de helft.. en dan niet eens met sproeikop aan de muur.

Suus en ik hebben er weinig problemen mee, alleen past manlief er dus niet in. De sproeikop hangt ook niet aan de muur, er is een handdouche. Als ik er in sta, is er nog zo'n 4 cm ruimte boven mijn hoofd. Manlief zal moeten gaan zitten, die past er uberhaupt niet in.

Dat groene hoekje is dus de 'badkamer' waarvan er bij het raam een wastafel zit en in het hoekje links (onder het schuine stuk idd!) het douchegedeelte. Het voelt aan alsof je in de plee zit van een kleine boeiing.

De 2 kleine slaapkamers (beide 6 vierkante meter volgens de verhuurder) ogen stukken groter en zijn dat dus ook volgens mij.
Nu hadden we zelf al bedacht om aan woningverbetering te doen. Dat betegelde hokkie verbouwen we tot plee (die zit ook boven de plee beneden, dus leidingen/afvoer doortrekken moet geen probleem zijn) en dan van het ene kleine slaapkamertje (die zit boven de keuken, dus leidingen/afvoer doortrekken moet geen probleem zijn) willen we dan een badkamer maken. Mits de verhuurder het daarmee eens is dan. Maar die kan ik dus dinsdag pas bereiken.

Verder is het een onwijs leuk huisje, veel bergruimte, ruim, netjes afgewerkt, mooie tuin, mooie schuur.

Laminaat(kersenkleur, door het hele huis heen!), zonwering en raamaankleding (lamellen enzo) mogen we overnemen voor een luttele 250,-

We nemen het dus wel, maar hopen wel dat we die verbeteringen aan mogen brengen. Zo niet dan is het elke dag zo'n 15 minuten afzien....

Qua foto's moet ik jullie lichtelijk teleurstellen, mijn batterijen zijn schijnbaar aan gort. Na 2 foto's kapte de camera er mee En toen waren we alleen nog in de achtertuin/schuur geweest.

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:12:29 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48813392
Jeetje, Ireth, wat balen van die douche, hopelijk mogen jullie het idd aanpassen.
Die tuin is wel helemaal geweldig zeg!
pi_48813529
Zo lekkere tuin zeg!
En balen van dat douchehok Ik hoop dat je het aan mag passen!
Saartje
  Jubileum moderator zaterdag 28 april 2007 @ 20:20:51 #289
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48813610
Jeuh wat een enorme tuin Lastig dat je nu weer tot dinsdag moet wachten om antwoord op de vragen te krijgen Ireth, je wilt zo graag ergens op verheugen en nu kan dat nog niet helemaal.
Ik hoop dat het mag, zo moeilijk zullen ze toch niet doen over verbeteringen?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_48813742
Lekker tuintje!!! Jammer van de douche, klinkt wel erg klein. Hopelijk mogen jullie het aanpassen, lijkt me op zich dat het niet zo'n probleem zou moeten zijn, maar ik ben natuurlijk niet de verhuurder...
pi_48815984
In het kader van het broeikaseffect is dit misschien wat voor jullie Ireth!

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:53:48 #292
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_48818026
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:20 schreef PM-girl het volgende:
Nou, ik heb net crocs geprobeerd, ook de mary-janes, maar wat een gedrochten zijn het zeg! Althans, aan mijn voeten dan he De maryjanes waren wel leuker, maar veel te breed voor mijn smalle pootjes. De Athens hadden ze alleen in felle kleuren, op zich waren die wel ok, maar de kleur weer niet. Ik pas wel mooi de kinder athens, dat scheelt in de prijs! Nu nog eens zien welke kleur wel leuk is daarvan!
Ligt er idd aan hoe je voeten zijn ik heb nogal brede voeten enzo dus ze misstaan me niet
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:56:17 #293
3142 m@x
pi_48818106
Wow Ireth, die tuin Het lijkt mij ook sterk dat ze verbeteringen aan het pand niet zullen goedkeuren. Veel erger dan die mini-douche kan het niet worden, toch?
pi_48825121
Oh Ireth wat een vooruitgang zeg. Ik hoop voor jullie dat die verbouwing mag.
pi_48825129
Ireth, mijn ouders hadden ook zo'n megakleine douche in hun nieuwe huis. Ze hebben toen een deel van de gang en de slaapkamer bij de doucheruimte getrokken en dat is echt heel erg mooi geworden. Het wordt vast prachtig (wel veel werk)

En wilde je de tuin zo houden of is het helemaal niet wat jij wil in een tuin?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 29 april 2007 @ 07:47:54 #296
24188 Belana
kloon van belana
pi_48825216
ireth, ik hoop ook dat het met die verbouwingsplannen gaat lukken, vast wel wat een leuk huis en een heerlijke tuin joh!

wij waren vrijdag vrij en hebben heerlijk het huis en de tuin opgeruimd, heeeeel veel naar de stort gereden eindelijk weer een beetje ruimte in de tuin, das hier altijd een opslag voor al onze troep Nu heeft Liam weer een beetje ruimte om te spelen en kan niet zoveel kwaad meer. ach die tuin bij ons... we wonen er nu 4,5 jaar en er is al heel veel gebeurt en toch is het geen tuin als in mooi aangelegd. er moet hier zoveel binnen gebeuren nog altijd en dan is die tuin toch het achtergestelde kindje.
stormy waters...
sailin'
  zondag 29 april 2007 @ 08:41:15 #297
3142 m@x
pi_48825452
Lekker he als je dan wat extra ruimte erbij hebt. En ach, waarom zou het een perfect aangelegde tuin moeten hebben. Als je je er maar lekker in voelt en Liam en fijn kan spelen.

Gisteren was hier zo'n lekkere dag. Eerst naar de kapper geweest, toen het huis gedaan en daarna naar de verjaardag van ons buurmeisje. Heerlijk in de tuin gezeten en gebarbecued. Mijn hoofdpijn is eindelijk weer een beetje weggetrokken en ik ben lekker nog twee dagen vrij
  zondag 29 april 2007 @ 09:10:16 #298
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_48825644
Ireth wat jammer van die badkamer, maar wel mooi dat er wel andere opties zijn. Per wanneer krijgen jullie de woning?

Ons balkon is nu ook, na een flinke opruimdag, zo'n 3 m2 groter . Heerlijk. Heb wat nieuwe potten gekocht, volgende week nog even wat plantjes en het is helemaal klaar voor de zomer.

Wij zijn begonnen met de dvds van Lost, seizoen 1 te kijken.. wat een geweldige serie. Erg verslavend. Vandaag gaan we denk ik weer 3 of 4 afleveringen kijken maar moet ook nog de kamer van Twan opruimen.
Make love, not war ☮
pi_48825706
ireth, wat stom van die badkamer.
En als jullie geen toestemming krijgen, is het dan niet zo dat je alleen moet zorgen dat het in de originele staat terug komt als jullie ooit weg zouden gaan? tenzij de nieuwe bewoners het over willen nemen? Zo werkt het bij ons en ik geloof dat ik zelf dan gewoon de gok van het later nog terug moeten verbouwen zou nemen. Elke dag zittend moeten douchen lijkt me op den duur ook niet fijn.
Desalnietemin is het een leuk huisje!
  zondag 29 april 2007 @ 11:10:39 #300
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_48827263
Wij hadden een mooi aangelegde tuin. De vorige bewoners hadden die echt door een tuinarchitect laten ontwerpen. Maar toen de kinderen kwamen bleek die mooi aangelegde tuin alleen maar ongelooflijk onpraktisch te zijn. En cultuurbarbaren als wij zijn hebben we die hele tuin gewoon gesloopt, alle planten eruit en er gras in gedaan. Voor de kinderen ideaal. Gisteren hebben we er weer uitgebreid van genoten en we kregen ook nog wat aanloop van de buurtkinderen, dus heb ik er echt geen spijt van gehad. Ooit gaan we er misschien weer wat van maken, maar voorlopig blijft het zo.

Ireth, mooie tuin. Erg jammer van de douche, maar daar is vast wel iets op te verzinnen. Gek trouwens dat twee ander medisch urgenten hier vanaf zagen, maar wel fijn voor jullie
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')