had ik het gister maar gezien toen was ik in de stadquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:25 schreef Noli. het volgende:
Karin -> Crocs Store-locator.
(en dit zijn ze volgens mij niet eens allemaal. In L'warden zit namelijk een winkel die ze zekerweten verkoopt maar die staat er niet tussen)
Zou je dan toch niet even de huisarts bellen M@x?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels geen koorts meer maar wel sinds afgelopen vrijdag vreselijk veel pijn in mijn keel en sinds maandagavond is daar hoofdpijn bijgekomen. Ik kan mijn hoofd eigenlijk amper bewegen zonder dat de hele boel begint te bonzen.
Alleen maar als ze mij er af kniptquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef PM-girl het volgende:
O en BE, is dit dan ook eigenlijk de eerste foto voor in het buiken-foto-topic, als start van een mooie reeks??
Ehm nou...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef PM-girl het volgende:
O en BE, is dit dan ook eigenlijk de eerste foto voor in het buiken-foto-topic, als start van een mooie reeks??
Het schuift dan dus ook niet? Ik ga morgen maar eens kijken hier, in eerste instantie voor de Athens!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:31 schreef owlet het volgende:
perry sport verkoopt ze ook. Ik ben ze hier gaan passen om ze vervolgens online te kopen.
Ik heb enorme zweetvoeten normaal gesproken en ik zweet in mijn crocs alleen in de endeavors (dichte neus) een beetje. In de caymans en de mary-janesheb ik nergens last van.
Het grote voordeel vind ik dat ik ze gewoon uit kan spoelen voor het onaangenaam gaat zijn
Ik wil echt in de zomermaanden niets anders meer!
marktplaats. Wel nieuw, maar via iemand die ze te klein had gekocht. Je kan ze ook kopen via de website van crocsquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef kozakken het volgende:
Waar heb je ze online gekocht Owlet? (Vind ze zo leuk)
Goeie tip, heb ik gelijk gedaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef m@x het volgende:
Lois, ik ben van de week fruit voor mezelf gaan pureren. Dat ging er best goed in en ik had ook in ieder geval het idee wat vitamines naar binnen te krijgen.
je mag ze zelfs in e wasmachine gooien!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:31 schreef owlet het volgende:
perry sport verkoopt ze ook. Ik ben ze hier gaan passen om ze vervolgens online te kopen.
Ik heb enorme zweetvoeten normaal gesproken en ik zweet in mijn crocs alleen in de endeavors (dichte neus) een beetje. In de caymans en de mary-janesheb ik nergens last van.
Het grote voordeel vind ik dat ik ze gewoon uit kan spoelen voor het onaangenaam gaat zijn
Ik wil echt in de zomermaanden niets anders meer!
Oke, een heleboel mensen danquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:34 schreef livelink het volgende:
Nou, iedereen..... ik vind ze echt foeilelijk.
Die heeft Kim ook. Helpt goed.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:33 schreef _evenstar_ het volgende:
heb maar zwitsal voor kinderen factor 40 gehaald![]()
Ligt er idd aan hoe je voeten zijn ik heb nogal brede voeten enzo dus ze misstaan me nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:20 schreef PM-girl het volgende:
Nou, ik heb net crocs geprobeerd, ook de mary-janes, maar wat een gedrochten zijn het zeg! Althans, aan mijn voeten dan heDe maryjanes waren wel leuker, maar veel te breed voor mijn smalle pootjes. De Athens hadden ze alleen in felle kleuren, op zich waren die wel ok, maar de kleur weer niet. Ik pas wel mooi de kinder athens, dat scheelt in de prijs! Nu nog eens zien welke kleur wel leuk is daarvan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |