Hij staat in het fototopicquote:Op donderdag 26 april 2007 20:24 schreef Lishe het volgende:
Ben benieuwd Vicky! Leuk is dat he?
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:37 schreef Ireth het volgende:
Post ik vanmorgen nog dat we derde zijn....
Gaat daarnet weer de telefoon....
de woningstichting......
WE HEBBEN HEM!!!!!
Morgen heb ik de aanbiedingsbrief in huis en het weekend mogen we gaan kijken!!!!! [afbeelding]
Die post hier toch al jaren mee?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef Belana het volgende:
kleine komedie is helaas uitverkocht snoop, daar wilde ik eigenlijk heen, wij waren in purmerend. het is echt zo de moeite waard, echt enorm! je zoekt het niet achter Kees prins, de Munnik is gewoon sowieso al geweldig, den tex kende ik niet maar van hem hebben we ook meteen een cd gekocht. Nou ja, ik ben een beetje lyrisch dus
Ik heb ook geen vlekken maar wel degelijk roodvonk. Hypochonder? Dat kan toch best kloppen dat jij roodvonk hebt? Hoewel het niet veel verschilt van een fikse keelontsteking vind ik, alleen heb ik er nu dan enorme koortsaanvallen bij.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:51 schreef m@x het volgende:
Lois, beterschap ik heb het even opgezocht en behalve de vlekken heb ik geloof ik ook alle symptomen, maar ik ben geloof ik gewoon een hypochonder
Ik heb inmiddels geen koorts meer maar wel sinds afgelopen vrijdag vreselijk veel pijn in mijn keel en sinds maandagavond is daar hoofdpijn bijgekomen. Ik kan mijn hoofd eigenlijk amper bewegen zonder dat de hele boel begint te bonzen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:00 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vlekken maar wel degelijk roodvonk. Hypochonder? Dat kan toch best kloppen dat jij roodvonk hebt? Hoewel het niet veel verschilt van een fikse keelontsteking vind ik, alleen heb ik er nu dan enorme koortsaanvallen bij.
BE wat een onwijs leuke schoenen!!
Ireth fantastisch! Gefeliciteerd joh!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |