Misschien juist vanwege die douche? Kan me voorstellen dat als je niet zo goed ter been bent of geen mogelijkheden ziet om het aan te passen dat je het huis dan niet neemt.quote:Op zondag 29 april 2007 11:10 schreef livelink het volgende:
Gek trouwens dat twee ander medisch urgenten hier vanaf zagen, maar wel fijn voor jullie![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 11:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik dacht dat ik post 299 zou hebben, is er nét iemand voor me die postte.
Er waren dus geen 2 voor ons, die meneer die dat smorgens zei had nog niet de uiteindelijke lijst voor zich, dus hij kon ook nog niet zien dat wij 1 waren.quote:Op zondag 29 april 2007 11:15 schreef snoopy het volgende:
En ik een heel verhaal typen, kon ik het niet meer plaatsen
[..]
Misschien juist vanwege die douche? Kan me voorstellen dat als je niet zo goed ter been bent of geen mogelijkheden ziet om het aan te passen dat je het huis dan niet neemt.
Het is of dit huis met kleine douche, maar grote kamers en grote tuin of 7 hoog (oid) met balkon van 3 vierkante meter en grote douche. Aangepaste eensgezinswoningen komen maar zelden vrij, het afgelopen jaar dus maar 2 keer.quote:Op zondag 29 april 2007 11:12 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk huis, Ireth.Maar persoonlijk zou ik het alleen doen als ik zeker wist dat die douche verbouwd mocht worden.
het zijn de medicijnen. mijn zenuw kan niet erger worden door een zwangerschap. Maar een kindje onder de morfine op de werel zetten lijkt me ook niet fijn.quote:Op zondag 29 april 2007 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
Anitra, mss een hele domme vraag, maar hoeveel erger kan het dan nog worden met een 3e? Of is dat niet de overweging?
En toen stond PSV ineens weer bovenaanquote:Op zondag 29 april 2007 16:02 schreef Noli. het volgende:
Wat het voetbal betreft..
Zoals het er nu uitziet word het:
1. Ajax
2. PSV
3. AZ
cars????quote:Op zondag 29 april 2007 16:11 schreef Noli. het volgende:
Ow! Anitra!
Wil je Wilyan's verjaardagstaart nog wel zien?
Je kunt denk ik wel raden wat voor taart het is..![]()
Mijn man heeft gelukkig ook een hekel aan voetbal kijken.quote:Op zondag 29 april 2007 17:14 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig is mijn vent totaal niet geinteresseerd in voetbal.Geen last van dit soort dingen dus.
Ik kom er net achter dat De Dijk vanavond hier in Gouda speelt op het Oranjenacht-concert. Mss dat we dan toch nog maar even de stad in gaan vanavond.
het was wel de bedoeling, maar omdat ik dit jaar aan een studie ga beginnen willen we ook alle opties open houden om eventueel elders in het land te gaan wonen. We zitten hier dus nog wel een jaartje of vier (misschien wat langer als er een tweede tussendoor piept *rammel*quote:Op zondag 29 april 2007 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Als ze de muziek een beetje hard zetten kan ik het vanuit de tuin horen.![]()
Ging jij nou nog naar Z'meer verhuizen trouwens?
quote:Op zondag 29 april 2007 19:29 schreef snoopy het volgende:
Wij gaan morgen een beetje in de buurt rondwandelen als het niet te druk is en verder moeten we misschien de boot een beetje in de gaten houden ivm met bezopen provincialen die er op willen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |