abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 april 2007 @ 11:14:33 #1
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_48827370
Ik dacht dat ik post 299 zou hebben, is er nét iemand voor me die postte.
pi_48827397
En ik een heel verhaal typen, kon ik het niet meer plaatsen
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:10 schreef livelink het volgende:
Gek trouwens dat twee ander medisch urgenten hier vanaf zagen, maar wel fijn voor jullie
Misschien juist vanwege die douche? Kan me voorstellen dat als je niet zo goed ter been bent of geen mogelijkheden ziet om het aan te passen dat je het huis dan niet neemt.

Ik heb gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens auto gereden. Ik heb al jaren mijn rijbewijs maar ben een beetje bang om te rijden. Maar sinds vrijdag hebben we een auto en ben ik het maar gewoon gaan proberen. Het is wel een automaat, dat scheelt, maar het is ook wel een heeeeeele grote auto
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 29 april 2007 @ 11:23:04 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_48827566
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik dacht dat ik post 299 zou hebben, is er nét iemand voor me die postte.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 29 april 2007 @ 11:24:05 #4
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_48827580
Wat dapper van je Snoopy. Hoe lang had je al niet meer gereden? Ik heb ook mijn rijbewijs, maar al jaren niet meer gereden. Ik denk dat ik echt weer wat lessen moet hebben voordat ik weer ga rijden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 29 april 2007 @ 11:27:28 #5
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_48827660
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:15 schreef snoopy het volgende:
En ik een heel verhaal typen, kon ik het niet meer plaatsen
[..]

Misschien juist vanwege die douche? Kan me voorstellen dat als je niet zo goed ter been bent of geen mogelijkheden ziet om het aan te passen dat je het huis dan niet neemt.
Er waren dus geen 2 voor ons, die meneer die dat smorgens zei had nog niet de uiteindelijke lijst voor zich, dus hij kon ook nog niet zien dat wij 1 waren.
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:12 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk huis, Ireth. Maar persoonlijk zou ik het alleen doen als ik zeker wist dat die douche verbouwd mocht worden.
Het is of dit huis met kleine douche, maar grote kamers en grote tuin of 7 hoog (oid) met balkon van 3 vierkante meter en grote douche. Aangepaste eensgezinswoningen komen maar zelden vrij, het afgelopen jaar dus maar 2 keer.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_48829697
Laten we hopen dat jullie gewoon die douche mogen verbouwen!

Even een vraagje, is er misschien iemand die een leuk voorlees-/prentenboek weet over zwanger zijn wat ik zou kunnen gebruiken als ik mn peuters op de psz ga vertellen dat ik zwanger ben? Ik heb al wel wat zitten zoeken en ga van de week ook even lekker rondneuzen in de boekhandel. Maar wie weet heeft iemand hier nog wel ideeën.
Fake it till you make it...
  Hoofdredactie Fotografie zondag 29 april 2007 @ 13:03:04 #7
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48830122
Ireth, ik zou ook even informeren of het niet mogelijk is dat de woningbouw zélf die douche verbouwt. Soms doen ze dat nl. wel bij oudere woningen die vrijkomen, omdat ze niet meer aan de eisen van deze tijd voldoen.
  zondag 29 april 2007 @ 14:56:04 #8
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_48834047
Ik heb vanacht gedroomd over Ireth's douche Dat het in en tentje was of zoiets

Zijn er nog mensen die beetj voetbal volgen? Ik vind er normaal geen zak aan, behalve als ajax heeft gewonnen en Utrecht niet (ik ben voor Ajax, voor zover voetbal me wat interesseert dus, en Micha voor Utrecht ) Maar zelfs ik vind het nu spannend! AZ, Ajax en PSV staan gelijk in punten, en op dit moment worden alle beslissende wedstrijden gespeeld! Alles is dus nog mogelijk
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_48834773
Ireth echt super voor jullie dat huis! En ik hoop dat je de douche mag verbouwen!

Tex het intreseert me echt geen reet dat hele voetbal
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 29 april 2007 @ 15:24:39 #10
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48835541
Ik zou ook gaan vragen bij de woonstichting Ireth. Op zich is het een aangepaste woning toch? Beetje knullig als je husb niet eens fatsoenlijk kan douchen.
Misschien verbouwen ze het dan zelf (wat Yoni ook al zei) of zorgen ze voor een andere oplossing?

Ik ben een beetje numb.
Ik hoorde gister dat er een meisje was vermoord door haar vriend in Groningen. De dader kwam uit Oosterwolde en zij zou uit Donkerbroek komen.
Gister hadden we het er over met mijn schoonouders en hoorde ik haar achternaam. Er flitste nog even door mijn hoofd: "Tessa.. Rosanne? Neeee, die wonen in Ravenswoud, niet in Donkerbroek."
Vandaag hoorde ik dat het wél Tessa was. Blijkt dat ze een tijdje terug verhuisd zijn..

We woonden in het zelfde dorpje. Ik speelde vroeger wel bij haar nichtjes en kwam zo ook wel eens bij haar thuis. Later zat ze bij mijn broertje op school en daar was ik wel eens (haar) 'leesmoeder' (ik ging wel eens in plaats voor/van mijn moeder, vond het wel leuk). Feestelijke ouderavonden, de basisschool, paardrijden gewoon langs de weg of op de manege overal kwamen we elkaar wel tegen. Ik 'kende' Tessa, zij mij waarschijnlijk niet (meer).
Toch raakt dit me diep..

Man bekent vermoorden vriendin (19)

[ Bericht 7% gewijzigd door Noli. op 29-04-2007 20:01:04 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_48836652
Noli sterkte!

Ireth hopenlijk mag er verouwd worden.

Tex ja ik vind het ook spannend en roep al een week:Az word kampioen ole ole, word me niet in dank afgenomen, maar ik gun het me mijn ex-collega's zo (heb hun opgeleid ten tijden van ek 2000)

Misschien is het al opgevallen dat ik minder post hier. Ik probeer ook zo min mogelijk te komen nog. Had zelfs een gevraagd of een subforum-ban kon, maar dat is niet mogelijk.
Ik ben sinds 9 dagen van de ene medicijnen af en mijn morfine is verdubbeld, daarbij nog eng spul voor piekpijn. Doodat de oude medicijnen uit mijn lijf zijn, komt er een boel besef boven at e de afgelopen 13 jaar gebeurt is met mijn lichaam. waaronder veel woede dat ik niet de dingen kan doen die ik graag wil en waar ik naar verlang doordat de artsen 13 jaar geleden niet geluisterd hebben.
Ik mag niet klagen dat ik 2 kids heb, maar de drang voor een 3e is zo groot dat ik verdrietig en boos word als er iemand zwanger word, terwijl ik juist dol blij ben voor bv BE en Piglet.
De leegte die ik momenteel in mij heb (ook het verlies van vrienden en familie omdat ie niet kunnen/wille begrijpen wat 24/7 pijn is) doet zo'n zeer dat het beter is dat ik me zo min mogelijk laat zien. Het stomme is dat OUD voor mij juist heel is gaan betekenen doordat ik geen "buitenleven" heb en zal jullie daarom ook enorm missen.
Maar het is te zwaar voor mij nu om de foto's te zien van de leuke wandelingen, de gezellige, leuke dingen, de zwangerschappen.Sorry.
Damn ik mis jullie nu al (stomme internet )
  zondag 29 april 2007 @ 16:00:20 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48838049
Anitra, mss een hele domme vraag, maar hoeveel erger kan het dan nog worden met een 3e? Of is dat niet de overweging?
  zondag 29 april 2007 @ 16:00:38 #13
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48838079
Ow Anitra..
Wat kut! Sorry, dit is het enige wat ik zo weet te zeggen..

Maxi, Midi & Mini
  zondag 29 april 2007 @ 16:02:37 #14
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48838255
Wat het voetbal betreft..
Zoals het er nu uitziet word het:
1. Ajax
2. PSV
3. AZ
Maxi, Midi & Mini
pi_48838297
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
Anitra, mss een hele domme vraag, maar hoeveel erger kan het dan nog worden met een 3e? Of is dat niet de overweging?
het zijn de medicijnen. mijn zenuw kan niet erger worden door een zwangerschap. Maar een kindje onder de morfine op de werel zetten lijkt me ook niet fijn.

Thanks Noli
  zondag 29 april 2007 @ 16:04:49 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48838418
Oh ja... duh. Sorry.
Sterkte ermee! Het lijkt me idd ook heel moeilijk.
  zondag 29 april 2007 @ 16:11:36 #17
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48839091
Ow! Anitra!
Wil je Wilyan's verjaardagstaart nog wel zien?

Je kunt denk ik wel raden wat voor taart het is..

* Noli. schhuift nog wat overgebleven stukjes het speeltuinbankje op

BTW.. PSV staat nu in de tussenstand eerste (Nog ongeveer twee minuten? )
Maxi, Midi & Mini
  zondag 29 april 2007 @ 16:13:16 #18
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_48839252
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:02 schreef Noli. het volgende:
Wat het voetbal betreft..
Zoals het er nu uitziet word het:
1. Ajax
2. PSV
3. AZ
En toen stond PSV ineens weer bovenaan
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_48839311
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:11 schreef Noli. het volgende:
Ow! Anitra!
Wil je Wilyan's verjaardagstaart nog wel zien?

Je kunt denk ik wel raden wat voor taart het is..
cars????
  zondag 29 april 2007 @ 16:15:09 #20
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48839404
echt heeeuul gaaf..

* Noli. maar even snel foto's van de cam gaat trekken.
Maxi, Midi & Mini
  zondag 29 april 2007 @ 16:53:16 #21
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_48842042
Hmmm een sjaggo man hier in huis. Als fervent Ajax-fan zit ie hier nu als een stekker te balen. Hij zat de hele middag al gespannen voor de radio. Ik ben maar flink gaan opruimen boven. Kon hij in alle rust zitten te zenuwen.

En heb je gelezen van die AZ-fan? Die heeft een tattoo op zn been laten van het kampioenschap voordat AZ gespeeld had. Hoe dom kun je zijn?

Noli nog gefeliciteerd met Wilyan.

Anitra.. heel veel sterkte en hopelijk voel je je snel weer wat beter.
Make love, not war ☮
  zondag 29 april 2007 @ 17:14:28 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48842840
Gelukkig is mijn vent totaal niet geinteresseerd in voetbal. Geen last van dit soort dingen dus.

Ik kom er net achter dat De Dijk vanavond hier in Gouda speelt op het Oranjenacht-concert. Mss dat we dan toch nog maar even de stad in gaan vanavond.
  zondag 29 april 2007 @ 17:19:17 #23
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_48843019
Voetbal? Wasda?
Saartje
  zondag 29 april 2007 @ 17:45:47 #24
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_48843773
Ik heb gewoon helemaal niks meegekregen van dat hele voetbalgebeuren. Hoorde vandaag pas dat het kennelijk een belangrijke dag is

Kai en ik hebben heerlijk de hele middag op een terras gezeten (ik zat en hij was aan het spelen) en nu is mijn neus verbrand

Gaat iemand morgen nog iets leuks doen? Is er, behalve de kermis dan, iets leuks te doen in de regio DH?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 29 april 2007 @ 17:48:16 #25
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_48843849
Ik ga morgen op de rommelmarkt zitten, oud speelgoed en wat babygebeuren verkopen
Ruimte maken yay
Saartje
  zondag 29 april 2007 @ 18:22:13 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48844766
Een vriendinnetje van mij heeft hier op de rommelmarkt een plekje, daar gaan we wel even kijken, verder geloof ik bijzonder weinig plannen.

Vandaag ook pas om 13.00 ons bed uit gekomen. Heerlijk!
  zondag 29 april 2007 @ 19:04:25 #27
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_48845698
Wij gaan naar wat rommelmarkten en dat is ook het enige. Ow ja en we gaan Lost kijken..... nog 4 afleveringen en we hebben seizoen 1 helemaal gezien. maar dat zal vanavond wel goedkomen. Peaceman wil toch geen voetbal zien

Morgen komen mn ouders ook nog even op visite. We zullen ons wel prima vermaken, denk ik.
Make love, not war ☮
  zondag 29 april 2007 @ 19:18:37 #28
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_48845996
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:14 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig is mijn vent totaal niet geinteresseerd in voetbal. Geen last van dit soort dingen dus.

Ik kom er net achter dat De Dijk vanavond hier in Gouda speelt op het Oranjenacht-concert. Mss dat we dan toch nog maar even de stad in gaan vanavond.
Mijn man heeft gelukkig ook een hekel aan voetbal kijken. Hm, als ik in Gouda woonde, ging ik wel even naar Huub kijken hoor
  zondag 29 april 2007 @ 19:18:58 #29
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_48846007
Anitra, veel sterkte.
  zondag 29 april 2007 @ 19:21:14 #30
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_48846062
Ireth, ik had in mijn achterhoofd dat in mei een huis in dezelfde straat zou vrijkomen. Misschien is de douche daarvan wél groter.
  † In Memoriam † zondag 29 april 2007 @ 19:26:08 #31
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_48846178
Anitra, wat enorm rot dat je het zo moeilijk hebt. En jammer dat je daardoor hier weg moet gaan. Ik hoop dat je over een tijdje er zover doorheen bent dat je weer terug kan komen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 29 april 2007 @ 19:29:29 #32
3142 m@x
pi_48846235
Anitra, ik had met mijn verbrande neus er helemaal overheen gelezen. Sorry We hadden het er van de week op msn ook al over en ik vind het zo rot voor je dat jij je zo ### voelt. Ik kan me (in ieder geval een beetje) voorstellen hoe ongelooflijk opgesloten je je moet voelen. Als een soort gevangene van je eigen lijf. Ik ben alleen bang dat je jezelf nog meer pijn doet en dat je je nog 'allener' gaat voelen als je je helemaal voor de buitenwereld afsluit. Nouja, je moet doen wat jou het beste lijkt, maar ik vind het in ieder geval heel jammer als je hier niet meer komt. Sterkte en een dikke

Noli, jij ook sterkte Toevallig las ik vanmorgen op de FP over Tessa. Wat een vreselijk verhaal zeg.
pi_48846242
Wij gaan morgen een beetje in de buurt rondwandelen als het niet te druk is en verder moeten we misschien de boot een beetje in de gaten houden ivm met bezopen provincialen die er op willen

Anitra, sterkte!
  zondag 29 april 2007 @ 19:31:18 #34
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_48846272
Anitra, ik sluit me bij m@x aan, ik denk dat het beter is hier openlijk voor je verdriet uit te komen, dan dat je je ook op internet afsluit voor de buitenwereld.
  zondag 29 april 2007 @ 19:58:43 #35
103793 kozakken
Living the life
pi_48846984
Anitra, jammer.....
Ik 'snap' het, maar sluit me aan bij M@x en Spuug.
Je mag best verdrietig zijn, ook hier toch?
sterkte
  zondag 29 april 2007 @ 20:20:11 #36
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48847633
Even juichen voor Ireth!

Sterkte, Anitra, het lijkt me ook vreselijk moeilijk om zoveel problemen met je gezondheid te hebben. Toch echt een heel groot goed, blijkt maar weer.

M@x, ik wilde even zeggen dat ik je zo ontzettend stoer en positief vind. Schroom niet ook het andere te laten zien als dat even de overhand heeft, maar mén, ik ben haast trots op je!

Oh ja, ik ben trouwens héél blij met het feit dat PSV landskampioen is! Anders had ik echt een superchagerijnige kerel hier gehad. Hij moest gewoon huilen van blijdschap, de sufferd.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_48847770
Anitra... Sterkte

De Dijk! op tien minuten fietsen.... * owlet zou voor het in haar leven op koninginnenach (-t, ik ben en blijf een haagse ) vrijwillig Gouda in willen. Maar om nou Ronja mee te nemen.... Helaas!
  zondag 29 april 2007 @ 20:27:27 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48847823
Als ze de muziek een beetje hard zetten kan ik het vanuit de tuin horen.

Ging jij nou nog naar Z'meer verhuizen trouwens?
pi_48847944
Ik zou graag hier willen blijven, maar al vaker is gebleken dat negatieve dingen zoals dit verdriet 1x gezegd mogen worden en daarna niet meer want dan ben je een aansteller.
Ik vind het heel moeilijk om te kijken naar dingen die ik ook had moeten kunnen doen momenteel.
het kan best lekker zijn je woorden kwijt te kunnen op internet, maar daarmee heb je nog niet iemand die je ff vast houd, die gewoon ff een bakkie komt drinken, die je laat janken ipv constant alleen maar leuk te willen doen, die toch ook gekke dingen met je wilt doenwandelen en dan met je voeten je in een watertje/slootje zitten, dagdromen, lekker maf doen.
Alles word nu ineens helder, de dingen die ik mis groter nu die medicijnen uit mijn lijf zijn.

pfff is ht een beetje duidelijk wat ik bedoel?
ik kon vandaag bv niet uit bed komen, toch ben ik om 19 uur met de buuv de hond uitgaan laten mt de bike aan de rolstoel (dus beetje fietsend voor mij) en ben trots dat ik gedaan heb, dat ikm nog dorzettings vermogen nog heb. maar dan thuis na 5 minuten zitten en je werk zo missen terwijl ik al 3 jaar niet meer werk. Het blijft komen, dat bedoel ik te zeggen en hoe meer ik zie, hoe meer ik hoor, hoe meer ik verlang naar dingen, hoe mer ik besef dat dat niet meer mogelijk is of gewoon niet kan.
  zondag 29 april 2007 @ 20:37:43 #40
3142 m@x
pi_48848091
Anitra het moet zo hard zijn om zo geconfronteerd te worden met allemaal dingen die je niet meer kunt, maar is het dan niet fijner om te focussen op dingen die je wel nog kunt? Quilten kan je geweldig goed, kleding maken ook en wat dacht je van fotograferen en kijk eens naar die twee geweldige kinderen van je? Natuurlijk doet het gigantisch veel zeer om anderen dingen te zien doen die je zelf graag ook zou willen. Ik denk dat iedereen zich daar wel een voorstelling bij kan maken en dat niemand het je kwalijk neemt als je daardoor af en toe boos bent op alles en iedereen om je heen en dat je daar dan over post maar probeer er alsjeblieft niet in vast te blijven zitten. Kijk naar de dingen die je wel hebt en wel nog kan. Je weet me te vinden

Sjoeg, gekkie
  zondag 29 april 2007 @ 20:41:41 #41
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_48848215
Anitra ik ken dat gevoel helaas maar al te goed. In je hoofd wil je zo graag en je lijf kan het gewoon niet. Je leert grotendeels om gaan met je beperkingen maar toch wil je er niet aan geloven dat je gewoon gehandicapt bent. Ik steek mijn kop altijd graag in het zand
Toch probeer ik me nergens voor af te sluiten, zoek altijd manieren om dingen toch voor elkaar te krijgen. Simpelweg, omdat ik te koppig ben om te beet te laten nemen door m`n eigen klotelijf.
Als je het niet aankan om hier te posten is het je goed recht om weg te blijven, het zou niet goed zijn om zout in je eigen wonden te strooien.
Laat je af en toe, als je het weer even ziet zitten, nog wel weten hoe het met jullie gaat?
Saartje
  zondag 29 april 2007 @ 20:43:01 #42
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48848249
Anitra een dikke knuf for you
pi_48848396
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Als ze de muziek een beetje hard zetten kan ik het vanuit de tuin horen.

Ging jij nou nog naar Z'meer verhuizen trouwens?
het was wel de bedoeling, maar omdat ik dit jaar aan een studie ga beginnen willen we ook alle opties open houden om eventueel elders in het land te gaan wonen. We zitten hier dus nog wel een jaartje of vier (misschien wat langer als er een tweede tussendoor piept *rammel* ). Tegen die tijd gaat Ronja ook wat buitenspelen dus dan wil ik echt wel weg.
  zondag 29 april 2007 @ 20:54:58 #44
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_48848559
Hey Anitra, maar je blijft wel ouder, en dus heb je wel weer veel raakvlakken en zo te bespreken met de "soortgenoten" hier. En stel dat je een derde zou hebben, en wie weet een vierde. Opeens bereik je het moment dat je niet meer voor een vijfde kan gaan. Ik bedoel; ooit houdt het op. En dan is het fijn om je te concentreren op wat je hebt. Verder sluit ik me bij m@x* aan (* btw, alvast gefeliciteerd, Majesteit), zij zegt het mooi.
Verder gewoon veel sterkte. Niet gezond zijn is klote.

Snoop, ik ben trotser op je dan je eigen moeder!! Vertel meer! Hoe waren de bochten? Hoe ging het met de rest van het verkeer? Hoe hard ben je gegaan? Heb je al (file)geparkeerd? En zo? En zo? Vertel !!
... ♥ ik mis je ♥
  Jubileum moderator zondag 29 april 2007 @ 20:57:19 #45
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48848623
Noli wat verdrietig

Snoopy wat ontzettend goed van je!! Zweet op je rug maar beretrots?

Anitra, ik wil me graag bij m@x aansluiten en verder hoop ik dat we af en toe eens horen hoe het met jullie gaat. Heel veel sterkte

BE de Dijk! Ik wou dat ik in de buurt woonde dan kwam ik bij je in de tuin zitten
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 29 april 2007 @ 21:02:33 #46
103793 kozakken
Living the life
pi_48848780
Lois, hoe gaat het met jou?
pi_48848804
Ik ging hartstikke goed in de bochten. En hartstikke hard op de snelweg. Het is een 8-cilinder dus als je gas geeft schiet je vooruit! En fileparkeren heb ik gelukkig niet hoeven te doen met dat slagschip
Je rijdt er dan ook niet in, je deint

Ja Lois, ben je alweer een beetje hersteld?
  zondag 29 april 2007 @ 21:05:57 #48
103793 kozakken
Living the life
pi_48848880
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:29 schreef snoopy het volgende:
Wij gaan morgen een beetje in de buurt rondwandelen als het niet te druk is en verder moeten we misschien de boot een beetje in de gaten houden ivm met bezopen provincialen die er op willen
En dit zie ik dus helemaal al voor me! (en ze zouden zo uit mijn dorrup kunnen komen Oh nee, ik denk dat ze 'hier' daarvoor iets te bedeesd zijn voor de GROOOOOTE STAD (met hoofdletters )

Snoop, stoere vrouw!!
  Jubileum moderator zondag 29 april 2007 @ 21:07:02 #49
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48848907
Ow heerlijk een slagschip! File parkeren is sowieso niet mijn favoriet, zelfs niet in een kleine auto.

Het gaat beter! Ik heb eindelijk weer wat gegeten en dat doet wonderen voor mijn humeur. Duidelijk is ook waarom ik zo zieligjes was gisteren, ik werd vanmorgen ongesteld dus vandaar dat zwelgen
Nu alleen de koorts nog weg en ik ben weer helemaal het vrouwtje.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_48848908
Ja maar Kozakken, in Amsterdam kan je inene hartstikke stoer doen hoor! Daar mag en kan alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')