Dan heet mijn popje vanaf nu M@xquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:20 schreef m@x het volgende:
Leuk zeg dat knikkerzakje. Ik ga vanavond beginnen aan een jurkje voor Popje (ze heet trouwens Spuug)
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan heet mijn popje vanaf nu M@xMaar dan moet ik haar natuurlijk wel juist toespreken, spreek je het uit als Max?
" *
leukquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
Jessie, heel veel beterschap en hopelijk komt er toch snel eens meer duidelijkheid.
Ik ga vanavond naar een "helderziende" die aan de hand van een sieraad dingen kan vertellen. Best leuk en spannend. Ben erg benieuwd naar wat er verteld wordt. Peaceman vindt het maar niets eigenlijk.
Heb ik ook weleens van gehoord ja. Dit was trouwens echt een medium en gaf paranomale waarnemingen door en ik moet zeggen, het was heel erg indrukwekkend. Ik stond bijna met mn tanden te klapperen, zo juist had ze de dingen. Dit was in een groep en had ze maar 15 minuten tijd voor iedereen, maar ik wil echt een keer een sessie 1-op-1 met haar doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef Belana het volgende:
[..]
leukmijn buurvrouw doet dat ook en goed ook trouwens
ik ga soms met haar mee naar een bloemenseance o.i.d. vind ik ook altijd wel mooi
Nu al last van nesteldrangquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik geloof ook dat ik nu al wel aan de telefoon zou hangen. Zo wil je toch het weekend niet in.
* Brighteyes gaat zo de naaimachine eens van zolder slepen...
Ik wilde al een hele tijd nog gordijnen in de slaapkamer, maar ja, je weet hoe dat gaat, en het ophanggebeuren was niet echt makkelijk te fixen maar nu heb ik dan toch stof liggen. Zo maar eens gordijnband halen en aan de slag.
Ik zei namelijk altijd, ik wil dat ze er hangen als ik ooit in mijn kraambed lig, nou heb ik nog wel even, maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |