Gelukkig was het de ooievaar nog nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:38 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Er vliegen hier net gewoon 2 'vechtende' eenden tegen het raam!
Echt een mega-klap, schrok me kapot. Dacht dat er iemand op het raam bonsde.
Zitten nu 2 enorme vlekken van die beesten.
En de glazenwasser is net geweest.![]()
Dat was een jaar of tien geleden. Hij is iets gegroeid.quote:
Volgens mij is één van jullie onlangs naar een concert geweest en waren er meer geïnteresseerdenquote:Kees Prins, JP den Tex en Paul de Munnik|21:45|Vrijheidspodium
Het is een onverwachte ontmoeting van drie stijlen: multitalent Kees Prins, singer/songwriter JP den Tex en de eveneens zeer muzikale Paul de Munnik hebben elkaar gevonden voor deze tour de chant. Deze drie grote talenten, voor het eerst samen op tournee, sluiten het festival af. Puur genieten van de welluidende, mooie liedjes over de dromen en verlangens van deze melancholische mannen.
Ja mevrouw.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef Belana het volgende:
ben ik hier te oud voor?nooooooooit van gehoord allemaal
Wij hebben een dvd van Boes! Suus is er helegaar verslaafd aan!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:18 schreef Saffier het volgende:
En Teddy Ruxspin (dat spel ik vast niet goed) Boes, Plons de gekke kikker...
1971quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef Saffier het volgende:
Weet ik niet Belaan, welk bouwjaar heb je?
quote:
daar was ik heen vorige weekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:21 schreef Reese het volgende:
Gratis tip voor de (regio) Amsterdammers:
[..]
Volgens mij is één van jullie onlangs naar een concert geweest en waren er meer geïnteresseerden
Helaas ben ik zelf morgen niet in de buurt, het lijkt me erg leuk om te zien.
Die had je ook over de ruimte. Ik vond die serie altijd helemaal geweldig. Vooral die over het lichaam.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:34 schreef Saffier het volgende:
Die was er ook van het menselijk lichaam, met die mannetjes met die baardjes en die valse tiepjes, was ook zo'n leuke serie, die is nog niet zo lang geleden herhaald op de belg.
Ik ben ook van 1977 zoveel schelen we dus niet eens Belaan!
ja die vond ik ook zo leuk!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Die had je ook over de ruimte. Ik vond die serie altijd helemaal geweldig. Vooral die over het lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |