Nee, dat niet. Vriendin en man haalden het ziekenhuis nog net. Ze kon wel meteen gaan persen.quote:Op maandag 30 april 2007 21:39 schreef snoopy het volgende:
Was je bij de bevalling Macka? Wat bijzonder!
Een zoogcompressenetui?quote:Op maandag 30 april 2007 21:31 schreef kims_mama het volgende:
Iemand enig idee waarvoor dit is? Zit bij de luiertas.
Voorkant
[afbeelding]
Zijkant
[afbeelding]
4x woordwaarde scrabblequote:
Kind kwam vlot, placenta bleef zitten. Dus die is er manueel uitgehaald (vriendin moest daarom onder totale narcose). Kind is acht pond en blakend gezond. Hij heeft al aan de borst gedronken. Dat was een extra bijzonder moment, want zijn zusje heeft dat nooit gedaan (wegens KISS-syndroom).quote:Op maandag 30 april 2007 22:04 schreef snoopy het volgende:
Nou dat klinkt idd ook heel bijzonder en mooi. Fijn dat alles goed is gegaan!
* owlet was nieuwsgierig en spiekte even via uitzendinggemist.nl maar herkende in de twee dansende meisjes niet echt de mini-jessiesquote:Op maandag 30 april 2007 23:39 schreef bibi het volgende:
Ok ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij zag ik net de kids van Jessie voorbij komen in het programma Knevel en Brink. Was een onderwerp over dansen en internet en daar meende ik ze te herkennen.
Ik zei toch ook dat ik het niet 100% zeker wist. Maar vond wel dat ik het moest meldenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef owlet het volgende:
[..]
* owlet was nieuwsgierig en spiekte even via uitzendinggemist.nl maar herkende in de twee dansende meisjes niet echt de mini-jessies![]()
Bar, waai, werk en geniet ze!
Matsjka, wat mooi om te lezen. Fijn dat alles goed is gegaan.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 11:20 schreef sombie het volgende:
Anitra, heb je al ontdekt dat op internet ook een soort online quiltbee bestaat? www.quiltvirus.nl
En dan is er natuurlijk ook nog quilten.pagina.nl/prikbord. Wat Spuuglokje zegt, een oproepje plaatsen, dat is ook een goed idee. Via een oproep op internet ben ik bij een leuk quiltgroepje terechtgekomen bij mij in de buurt.
yep! thanks, heb hem bij bookmarks staan. van de week ga ik het eens bekijken op mijn gemak.quote:
He tnx! Vind de oplossing van Macka logischer klinken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:02 schreef Stout het volgende:
*inbraak*
het tasje is bedoeld voor speentjes, tenminste dat werd mij verteld toen ik een dergelijke tas bij prenatal kocht voor mijn gezuster en ik me dit dus ook afvroeg
quote:Prinses Ariane opgenomen in ziekenhuis
DEN HAAG - Prinses Ariane, de jongste dochter van Willem-Alexander en Máxima, is opgenomen in het ziekenhuis. Dat heeft een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst RVD woensdag laten weten. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
Prinses Ariane is op 10 april geboren in het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag.
BEquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:26 schreef _Bar_ het volgende:
Tja mis internet wel hoor, tis maar stil zo, maar tis leuk hier leuk werk leuke collega's en toch nog genoeg vrije tijd om van het eiland te genieten
Ik kan ook niet veel anders.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:45 schreef piglet het volgende:
Je bent niet stom, je bent zwanger
Lach er maar gewoon om, het gaat vanzelf weer over![]()
nu ga je je users hier pas echt goed begrijpenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:31 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Shit... Ehm... zal ik dan toch maar een hele grote steen zoeken voor de komende maanden.
Ik voel me echt zo stom soms.
nouhou, dat is helemaal niet zeker hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:45 schreef piglet het volgende:
Lach er maar gewoon om, het gaat vanzelf weer over![]()
Nope, tot nu toe alleen maar moe. En af en toe een vleugje van 'ik voel me net niet helemaal lekker', tegen het misselijke aan, maar niet echt. Dus so far so good.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:56 schreef Belana het volgende:
[..]
nu ga je je users hier pas echt goed begrijpen![]()
het is rot soms dat wazigemaar het gaat weer over
verder nog last van dingen? ik hoop het niet, ik hoop een hele fijne zwangerschap
Ik snapte 'm pas na zes keer overlezenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:31 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Shit... Ehm... zal ik dan toch maar een hele grote steen zoeken voor de komende maanden.
Ik voel me echt zo stom soms.
BE ben je helemaal vergeten te feliciterenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Dat lijkt me wel heel lekker hoor, idd op dat eiland.
Heb je wel wat vrije tijd?
Nou niet die ene waar je goed engels voor moest spreken helaas maar met deze ben ik ook heel blij hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:16 schreef Syrena het volgende:
MVP> Yihaa! Welke was 't nou geworden? Ben 't ff kwijt
Nou dan heb je in elk geval geen last van het lage/schuine plafondquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:28 schreef bixister het volgende:
sjonge ireth, wat een stom gedoe allemaal. een rolstoelwoning met zo'n krappe badkamer vind ik trouwens tamelijk idioot. en zit er een stoeltjeslift in?
Ik ben vanmorgen ook weer bij de huisarts geweest. Mijn virale keelontsteking is inmiddels bacterieel geworden dus nu heb ik een antibioticakuurtje gekregen. Hopelijk zouden daar zowel de keelpijn als de hoofdpijn weg moeten gaan en kan ik straks weer gewoon etenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Lois het volgende:
M@x hoe gaat het met jou?
Ik vind m ook stomquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:57 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben een dvd van Little Cars en die is stom![]()
Vindt Morris hem ook stom dan? Ik hoop dat Noah hem wel leuk vindt alleen vanwege het feit dat er auto's in voorkomenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:57 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben een dvd van Little Cars en die is stom![]()
Leuk zeg dat knikkerzakje. Ik ga vanavond beginnen aan een jurkje voor Popje (ze heet trouwens Spuugquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:05 schreef Spuuglokje het volgende:
MvP gefeliciteerd met je baan!
M@x en Lois beterschap.
Ik heb net het knikkerzakje voor Tristan klaar. Hij wilde er een met roze, dus ik heb lichtroze en donkerroze gecombineerd met groen. Fotootjes van open en dicht.
[afbeelding] [afbeelding]
Nu ga ik een jurkje voor Popje haken.![]()
Ja maar die auto's doen dus niks! Die kletsen alleen maar. Morris vond het idd ook niet interessant.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
Vindt Morris hem ook stom dan? Ik hoop dat Noah hem wel leuk vindt alleen vanwege het feit dat er auto's in voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |