Nee, dat niet. Vriendin en man haalden het ziekenhuis nog net. Ze kon wel meteen gaan persen.quote:Op maandag 30 april 2007 21:39 schreef snoopy het volgende:
Was je bij de bevalling Macka? Wat bijzonder!
Een zoogcompressenetui?quote:Op maandag 30 april 2007 21:31 schreef kims_mama het volgende:
Iemand enig idee waarvoor dit is? Zit bij de luiertas.
Voorkant
[afbeelding]
Zijkant
[afbeelding]
4x woordwaarde scrabblequote:
Kind kwam vlot, placenta bleef zitten. Dus die is er manueel uitgehaald (vriendin moest daarom onder totale narcose). Kind is acht pond en blakend gezond. Hij heeft al aan de borst gedronken. Dat was een extra bijzonder moment, want zijn zusje heeft dat nooit gedaan (wegens KISS-syndroom).quote:Op maandag 30 april 2007 22:04 schreef snoopy het volgende:
Nou dat klinkt idd ook heel bijzonder en mooi. Fijn dat alles goed is gegaan!
* owlet was nieuwsgierig en spiekte even via uitzendinggemist.nl maar herkende in de twee dansende meisjes niet echt de mini-jessiesquote:Op maandag 30 april 2007 23:39 schreef bibi het volgende:
Ok ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij zag ik net de kids van Jessie voorbij komen in het programma Knevel en Brink. Was een onderwerp over dansen en internet en daar meende ik ze te herkennen.
Ik zei toch ook dat ik het niet 100% zeker wist. Maar vond wel dat ik het moest meldenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef owlet het volgende:
[..]
* owlet was nieuwsgierig en spiekte even via uitzendinggemist.nl maar herkende in de twee dansende meisjes niet echt de mini-jessies![]()
Bar, waai, werk en geniet ze!
Matsjka, wat mooi om te lezen. Fijn dat alles goed is gegaan.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 11:20 schreef sombie het volgende:
Anitra, heb je al ontdekt dat op internet ook een soort online quiltbee bestaat? www.quiltvirus.nl
En dan is er natuurlijk ook nog quilten.pagina.nl/prikbord. Wat Spuuglokje zegt, een oproepje plaatsen, dat is ook een goed idee. Via een oproep op internet ben ik bij een leuk quiltgroepje terechtgekomen bij mij in de buurt.
yep! thanks, heb hem bij bookmarks staan. van de week ga ik het eens bekijken op mijn gemak.quote:
He tnx! Vind de oplossing van Macka logischer klinken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:02 schreef Stout het volgende:
*inbraak*
het tasje is bedoeld voor speentjes, tenminste dat werd mij verteld toen ik een dergelijke tas bij prenatal kocht voor mijn gezuster en ik me dit dus ook afvroeg
quote:Prinses Ariane opgenomen in ziekenhuis
DEN HAAG - Prinses Ariane, de jongste dochter van Willem-Alexander en Máxima, is opgenomen in het ziekenhuis. Dat heeft een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst RVD woensdag laten weten. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
Prinses Ariane is op 10 april geboren in het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |