Die ruikt onraadquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Huub komt ook zn bedje maar eens uit.
Alcoholic party...quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
Er is een alcohol restrictie van kracht nu toch
Ik heb syl bijna nog nooit zo dronken gezien
Maar dat lukt ook wel als je zag hoe melissa die longdrink glazen voor de helft met wodka vulde![]()
Tja neem een pilletje !quote:
Als Syl echt lam gaat dan veranderd ze in een het soort Amanda. BOTERGEILquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
Syl is een van de weinigen daar met een leuke dronk over zich!
Nee man snuif gewoon lekker chill een lijntje....quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja neem een pilletje !![]()
En ze nemen nog een drankje gezellig![]()
Was even heeeeeeeel snel, tot Jaap zn dikke kop weer liet zien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou gek? Ze gingen toch een jointje roken? Moet ik m'n OP aanpassen?![]()
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Als Syl echt lam gaat dan veranderd ze in een het soort Amanda. BOTERGEIL![]()
Nou, ik vond Jaap ook erg 'leuk' toen hij zich de op de tweede dag als Jabba the Hutt in dat zwembad hees.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
Syl is een van de weinigen daar met een leuke dronk over zich!
Hmmmmmm laat ik het anders zeggen, een aangename dronk?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, ik vond Jaap ook erg 'leuk' toen hij zich de op de tweede dag als Jabba the Hutt in dat zwembad hees.
Maar dat is weer een heel anders soort leuk waarschijnlijk![]()
Oh gelukkig... dacht al dat m'n hele TT naar de filistijnen geschoten zou worden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Was even heeeeeeeel snel, tot Jaap zn dikke kop weer liet zien.
Ze gingen de restjes oproken. Was schijnbaar niet zo veel meer. Maar wel lekker zo te horenquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou gek? Ze gingen toch een jointje roken? Moet ik m'n OP aanpassen?![]()
Nu wel...quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Alcoholic party...
Het is na twaalven, ze kunnen weer bijtanken met 3 glazen p.p, maar ze zijn er zelf kennelijk nog niet achter..
Uhh...dat weet ik gewoon...quote:
Het was in elk geval even plezier.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze gingen de restjes oproken. Was schijnbaar niet zo veel meer. Maar wel lekker zo te horen
Tsja, ik kan nu inderdaad moeilijk zeggen dat ik Jaap daar aangenaam vond.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm laat ik het anders zeggen, een aangename dronk?
Hear hearquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
Zeg regie, wakker worden nou. D'r lopen nog 3 mensen door het huis wakker te wezen, dan hoef ik d ie slaapkamers niet te zien hoor
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Tsja, ik kan nu inderdaad moeilijk zeggen dat ik Jaap daar aangenaam vond.
1-0 voor jou![]()
Zolang er geen 2 minuten horizontaal tussen zitten, andes valt ze namelijk als een blok in slaap.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Als Syl echt lam gaat dan veranderd ze in een het soort Amanda. BOTERGEIL![]()
Ze hebben al 2 weken een bed gedeeld, dus dat is niets nieuwsquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:37 schreef STAP01 het volgende:
Nu maar hopen dat Eric bij Huub in bed kruipt en Syl naast Niels ontwaakt...
Maar niet onder druk van de buren. Zondag misschien toneelhaak voor Syl. Als ze geen tv gaat maken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben al 2 weken een bed gedeeld, dus dat is niets nieuws![]()
![]()
Jaja!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:39 schreef mootie het volgende:
Arm van Syl over de borst van Nicolaas.
(Syl doet dit in haar slaap overigens)
Nicolaas is hoe dan ook het bokkie, kont naar haar toe wordt het lepeltje lepeltje, andersom liggen ze met hun gezichten tegen elkaar.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:37 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zolang er geen 2 minuten horizontaal tussen zitten, andes valt ze namelijk als een blok in slaap.
Nou schaam je niet hoor. De verkeerde was opwinderderquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:41 schreef Talitha het volgende:
Ik zat al 5 minuten op jullie te wachten in de verkeerde COS.![]()
![]()
Omdat ze niet met jan en alleman neukt ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:44 schreef Dynabite het volgende:
Die grot van Sylvia is zó uitgedroogd, die neemt geen vocht meer op![]()
![]()
dat dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Nico teleurgesteld: wederom geen mooie beelden... of zie ik het verkeerd?
Ik geloof het welquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Nico teleurgesteld: wederom geen mooie beelden... of zie ik het verkeerd?
Oh, die was me helemaal niet opgevallen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:45 schreef webextreme.nl het volgende:
lol zie je die nicht naakt rondlopen
Wiens nicht?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:46 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, die was me helemaal niet opgevallen.
Loopt er een nicht naakt rond?
Goed tijdschrift ookquote:
Ze hebben daar ook zo'n hetero die de hele tijd met blote borsten ronddarteltquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:45 schreef webextreme.nl het volgende:
lol zie je die nicht naakt rondlopen
Hoor je ze niet lachen en kletsen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Huh... wat?
Was toch een grapje van mij...... ze deden de hele tijd huh? wat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoor je ze niet lachen en kletsen?
Nu doet eric ook mee. Gewoon gezellige flauwe kul over vroeger aan het begin.
Het is toch iemands nichtquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij of zij schijnt naakt te zijn.
Ja weet ik wel, maar de lol was dat mensen serieus antwoord gingen geven... (Of heb ik de grap nou niet begrepen)quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
Was toch een grapje van mij...... ze deden de hele tijd huh? wat?![]()
Ik ben de draad nu kwijtquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar de lol was dat mensen serieus antwoord gingen geven... (Of heb ik de grap nou niet begrepen)
Ik ookquote:
Die dronkenschap was in ieder geval niet gespeeld, dat was duidelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:00 schreef Mika25 het volgende:
- Sylvia zwemt
- Sylvia raakt dronken van maar 3 glazen alcohol terwijl ze makkelijk een paar liter aan kan
- Sylvia die persoonlijk dingen aan Brainless verteld (4 uur lang) die ze zelfs niet tegen Huub en Eric verteld.![]()
Denk dat ze zondag dan toch weg gaat. Misschien heeft achter haar een aanbieding gedaan om haar 10k terug te krijgen als ze nog effe 2 dagen een speciaal scriptje af gaat werken...
Er zijn dagen geweest dat Sylvia 3 flessen wijn achterover slaat zonder dronken te worden. Heeft iemand gezien dat ze veel gedronken heeft vandaag?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:05 schreef FuTilE het volgende:
Die dronkenschap was in ieder geval niet gespeeld, dat was duidelijk.
Dat fluisterde ze in erics oor....quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:00 schreef Mika25 het volgende:
- Sylvia zwemt
- Sylvia raakt dronken van maar 3 glazen alcohol terwijl ze makkelijk een paar liter aan kan
- Sylvia die persoonlijk dingen aan Brainless verteld (4 uur lang) die ze zelfs niet tegen Huub en Eric verteld.![]()
Denk dat ze zondag dan toch weg gaat. Misschien heeft achter haar een aanbieding gedaan om haar 10k terug te krijgen als ze nog effe 2 dagen een speciaal scriptje af gaat werken...
of ze is zo blij dat ze zondag weer terug gaat naar der oude en vertrouwde leventjequote:Op zaterdag 28 april 2007 02:00 schreef Mika25 het volgende:
- Sylvia zwemt
Nja, 3 glazen nauwelijks verdund door een rietje kan vreemde effecten opleveren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er zijn dagen geweest dat Sylvia 3 flessen wijn achterover slaat zonder dronken te worden. Heeft iemand gezien dat ze veel gedronken heeft vandaag?
Dat zou best eens kunnenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:09 schreef miesy het volgende:
[..]
of ze is zo blij dat ze zondag weer terug gaat naar der oude en vertrouwde leventje
dat ze er nu al voorpret aan beleefd. misschien was de keuze voor haar om te gaan
erg moeilijk en is ze nu gewoon opgelucht dat ze de knoop heeft doorgehakt.
Al haar vriendinnen zijn op de leeftijd dat ze een gezin starten, Sylvia is daar nog lang niet klaar voor, sterker nog.. ze wilt geen kinderen. Ze is nu 29 jaar en zal dan nog wel een paar jaar gaan feesten in Barcelona, maar haar doelstelling om in DGK te ondervinden wat ze nou precies wilt gaan doen met haar leven is dus 1 grote flop geworden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:09 schreef miesy het volgende:
of ze is zo blij dat ze zondag weer terug gaat naar der oude en vertrouwde leventje
dat ze er nu al voorpret aan beleefd. misschien was de keuze voor haar om te gaan
erg moeilijk en is ze nu gewoon opgelucht dat ze de knoop heeft doorgehakt.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:00 schreef Mika25 het volgende:
- Sylvia zwemt
dat zou een goeie zijn!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen
Maar voor hetzelfde geld is het een keiharde speler die iedereen in de zeik neemt en nu pas los gaat, king syl
All is dead silent or snoring.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
Er zijn toch nog gasten wakker? of niet?
En hier gaan we voor betalen?
ach ja, heeft ze er op z'n minst toch een interesante ervaring aan over gehoudenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Al haar vriendinnen zijn op de leeftijd dat ze een gezin starten, Sylvia is daar nog lang niet klaar voor, sterker nog.. ze wilt geen kinderen. Ze is nu 29 jaar en zal dan nog wel een paar jaar gaan feesten in Barcelona, maar haar doelstelling om in DGK te ondervinden wat ze nou precies wilt gaan doen met haar leven is dus 1 grote flop geworden.
Who cares, wanneer wordt het weer knokkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:16 schreef FuTilE het volgende:
Who cares wanneer die esoterische walvis te water gelaten is?!
Wanneer wordt die alcoholrestrictie opgeheven?
Ik zag jaap wel voor zoiets aan, syl gaat um nie worden neequote:Op zaterdag 28 april 2007 02:17 schreef miesy het volgende:
[..]
dat zou een goeie zijn!
dat we opeens een hele andere kant van haar gaan zien![]()
maar ja, ik betwijfel het. die gaat gewoon naar huis..
Niet weer poker hoor!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
All is dead silent or snoring.
Er is een 10FPP $250 freeroll op Stars, die mis je dan weer
Wanneer gaan ze die freeroll betaald maken?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
All is dead silent or snoring.
Er is een 10FPP $250 freeroll op Stars, die mis je dan weer
Het was voor Hidiho, die arme sloeber speelt met playmoney. Ik heb het gevoel dat ik hem moet helpen.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het was voor Hidiho, die arme sloeber speelt met playmoney. Ik heb het gevoel dat ik hem moet helpen.
Zo ben ik nu eenmaal. Empathisch, sensitief en altijd verkeerd begrepen![]()
Ze behandelen mij inhumaan. Ik zing liedjes en ik dicht, héél diepgaand, maar niemand snapt meEn ...arrghrghrhggrhgGHRHGRHGR ZE SLAAN ME IN MIJN MOTHERFUCKING KUTGEZICHT!![]()
![]()
![]()
Oh sorry, ik liet me even gaan.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze die freeroll betaald maken?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het was voor Hidiho, die arme sloeber speelt met playmoney. Ik heb het gevoel dat ik hem moet helpen.
Zo ben ik nu eenmaal. Empathisch, sensitief en altijd verkeerd begrepen![]()
Ze behandelen mij inhumaan. Ik zing liedjes en ik dicht, héél diepgaand, maar niemand snapt meEn ...arrghrghrhggrhgGHRHGRHGR ZE SLAAN ME IN MIJN MOTHERFUCKING KUTGEZICHT!![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik ook maar eens ga slapen, ik weet niet of ik deze ongecontroleerde hartekreten nog onder controle kan houdenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zal ik mama Nettie even voor je bellen?
![]()
Het was meer een geintje, freeroll kan nooit betaald worden tenzij ze het gewoon stug zo blijven noemenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's hartstikke off topic. Geeheeeert!
![]()
Of zijn ze echt aan het pokeren? Ik durf de streams niet meer aan te zetten.![]()
Slijmbal! Je probeert gewoon in mijn sig te komen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was meer een geintje, freeroll kan nooit betaald worden tenzij ze het gewoon stug zo blijven noemen
Ik maakte dat geintje omdat de streams ook betaald worden....taadaaaa STREAMS the magic word![]()
Zie je zo offtopic was mijn grap niet
Dat ik dat jou moet uitleggen
Ik dacht dat jij een van de weinige was die me wel eens begreep![]()
Mooi hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:29 schreef FuTilE het volgende:
Zo ben ik nu eenmaal. Empathisch, sensitief
en altijd verkeerd begrepen
Ze behandelen mij inhumaan.
Ik zing liedjes, licht benepen.
En ik dicht, kan héél diep gaan,
maar niemand snapt me
En ...arrghrghrhggrhgGHRHGRHGR
ZE SLAAN
ME IN MIJN MOTHERFUCKING
KUTGEZICHT!
Tot zover dit gedicht.
Sorryquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:40 schreef getl0st het volgende:
nou niet echt heel boeiend geweest vannacht.. gezien het feit dat iedereen keihard off-topic zat te lullen
3 uur geleden ging Huub naar de wc.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ja ik zag al wat bewegen daar!
![]()
[afbeelding]
Dat ik dat weer heb gemistquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
3 uur geleden ging Huub naar de wc.
ik denk ik zeg het maar even![]()
Heb je nog helemaal niet geslapen dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
3 uur geleden ging Huub naar de wc.
ik denk ik zeg het maar even![]()
Ga zoquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je nog helemaal niet geslapen dan?![]()
Nico met z'n schijnheilige smoelwerk?!quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:19 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik blijf nog wel even wachten op Nicolaas die met zijn goddelijk lichaam naar de sauna gaat.![]()
Bij brian in bed?quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:38 schreef Kaleddis het volgende:
En wat krijg je.... Amanda in d'r slaap/jurk gevalletje wat al 16 weken niet gewassen is![]()
Nee, ze laat die kuttelikkers uit, zittend en rokend op een tuinstoel.quote:
Jajaquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:53 schreef beequeen het volgende:
Leuk filmpje voor Japio?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Af5-rdqnPFQ
Omdat er een stel mongolen bij DGK werken, had je dat nou nog niet door?quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:59 schreef Katewalker het volgende:
Nicolaas is uit bed en loopt in ochtendjas bij hetzwembad. Hij zit daar nu geloof ik. Waarom dan toch de streams op miljonairs die in hun bed liggen te stinken..![]()
Ik zag de titel.."dik dik"..en dacht; la maar zitten..vast iets smerigs dat de hele dag op mijn netvlies blijft hangen..quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:53 schreef beequeen het volgende:
Leuk filmpje voor Japio?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Af5-rdqnPFQ
Valt mee, gewoon iemand die teveel tijd heeft.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:02 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik zag de titel.."dik dik"..en dacht; la maar zitten..vast iets smerigs dat de hele dag op mijn netvlies blijft hangen..![]()
De Gouden Kooi heet vanaf vandaag dan ook Huize Avondroodquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:12 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Huub moeten elkaar voortaan negeren ..Silvia gaat naar huis...Amanda en Brian zijn geen (sex)maatjes meer...Huub en Jaap mogen geen huisraad meer overhoop halen...alcoholrestrictie..
Vanaf vandaag is alles anders..![]()
Als het (technisch)mogelijk is laat ik de pagina online en anders zet ik een melding of redirect(verwijzing) op mijn pagina.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:15 schreef Katewalker het volgende:
HiDiHo, ik kijk de streams via jouw link.Denk je dat dat nog kan als we straks moeten gaan betalen. Ik haat die streams via Talpa...4 op postzegelformaat en als je kiest voor een stream krijg je eerst een reclame-filmpje..erg irri..
![]()
Okeequote:Op zaterdag 28 april 2007 10:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het (technisch)mogelijk is laat ik de pagina online en anders zet ik een melding of redirect(verwijzing) op mijn pagina.
Volgens mij is het zo, dat als je betaald, je in moet loggen bij tien.tv. Dan krijg je een certificaat waarmee je volgens mij ook via mijn site kunt kijken.
Maar we moet even afwachten of dat mogelijk is. Ik laat het iig via mijn pagina weten.
Ik weet niet of ze hem laat vallen, maar ze heeft hem in ieder geval niet als persoon gesteund.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:28 schreef blomst het volgende:
Laat Sylvia Huub een beetje vallen?
Dit is een mooie site om je te registreren: www.vol.nlquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:29 schreef lillkiss het volgende:
is er nog geen filmpje van vanacht?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:36 schreef kleinzusje het volgende:
Het wordt dus nu : NSB ?
Ik denk dat Sylvia Huub duidelijk aan het maken is dat ze kotst van het gedrag van afgelopen donderdag.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:28 schreef blomst het volgende:
Laat Sylvia Huub een beetje vallen?
En hoe zit het dan met het gedrag van Brainless? Dat was erger dan dat van Huub, maar toch gaat ze 4 uur lang met Brainless praten en verteld ze persoonlijke dingen die je normaal alleen aan vrienden verteld...quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:52 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat Sylvia Huub duidelijk aan het maken is dat ze kotst van het gedrag van afgelopen donderdag.
Ik ben benieuwd of er een stemming tegen Huub wordt aangevraagd zou me niets verbazen als Sylvia hem liet vallen. En terrecht.
Ik kreeg gisteren juist het idee dat ze blijft. Ik denk dat Sylvia zeer teleurgesteld is in Huub en gelijk heeft ze.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hem laat vallen, maar ze heeft hem in ieder geval niet als persoon gesteund.
Terwijl ik dit van haar wel had verwacht.
Misschien dat ze al bewust afstand neemt, omdat ze de beslissing om weg te gaan al heeft genomen.
Ja Brian en Huub hebben mazzel dat ze er nog inzitten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren juist het idee dat ze blijft. Ik denk dat Sylvia zeer teleurgesteld is in Huub en gelijk heeft ze.
Weer heeft Huub mazzel dat ie mag blijven terwijl het nu toch voor iedereen duidelijk zou moeten zijn dat hij Exit had moeten zijn.
Ben je gek, dat heeft hij echt zelf geschreven. Alleen dit begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:56 schreef HiDiHo het volgende:
Jaap is gehacked![]()
![]()
Beter paswoord nemen volgende keer![]()
Het gaat kennelijk over een ander verhaal. Iets met de eerste moord en het afvoeren van bepaalde mensen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, dat heeft hij echt zelf geschreven. Alleen dit begrijp ik niet.
Huub's groepsgesprek over de wijze waarop we het spel gezamenlijk verder gaan spelen, heeft me geraakt.
Semi fysiek geweld is toch echt geen stijl....maar....zal ik nu wel of niet doorgaan met mijn terror? Of ga ik toch maar netjes mijn keukendienst doen? Vanavond om 21:00 uur komt het verlossende bericht op mijn site.
mvg,
Jaap van Otterloo.
Dit is van de site van Japio.
Laat me raden, 9 sterretjesquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:02 schreef HiDiHo het volgende:
Ik neem even de streams op, dan heb ik morgen zijn paswoord![]()
Het is toch Huub die constant tegen en over het randje gaat? Verder vind ik Huub sinds diequote:Op zaterdag 28 april 2007 10:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met het gedrag van Brainless? Dat was erger dan dat van Huub, maar toch gaat ze 4 uur lang met Brainless praten en verteld ze persoonlijke dingen die je normaal alleen aan vrienden verteld...
Ik bedoel dus de naam Jaap van Otterloo, daar was in het begin toch zoveel verwarring over.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het gaat kennelijk over een ander verhaal. Iets met de eerste moord en het afvoeren van bepaalde mensen...
Maar daar was niks van terug te vinden op die site van Djenghis Jaap.
hallo, wel even naar zijn vingers kijken natuurlijk, frame voor framequote:
Is die site ook van Jaap dan?quote:De gouden kooi update 1
Ingediend door Gaap op 27 april, 2007 - 23:18. Algemeen
Terwijl nog druk bezig zijn met KingJaap te promoten gebeurden er afgelopen nacht enge dingen in de kooi. Huub legde het aan met Brians neuqertje Amanda maar helaas kwam Brian zelf even ter plaatse de boel checken. Dat Antilliaan Brian nogal een agressief mannetje is wisten we al. De ruzie kun je gedeeltelijk hier zien helaas stopt het wanneer het echt interessant is. Waarom een topic erover? Omdat ik als eerste weblogger dan maar de vraag gaat stellen: Wanneer valt er een zwaargewonde of zelfs dode in de kooi? Brian werd afgevoerd naar een hotel met beveiliging. Dus die geef ik de meeste kans de eerste live realityserie moordenaar te worden op de wereld. Ohja stukje van de ruzie bij meer lezen!
Uhhh, waar dan ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:05 schreef patist het volgende:
dit is wat jaap nu op zijn log zet! de eikel
"Je bent Gehacked!"
HEEEEE JAPIOOOOOOOOOO!!!!!
Je bent echt doorgeslagen zoals we je in briele allemaal kennen!
Jaap de gekSTUUUUUUUUUH!!
Jaap for president!
Stay tuned, stay Jaap!
LOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Huub over het randje?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch Huub die constant tegen en over het randje gaat? Verder vind ik Huub sinds dieric erin zit te veel afstand houdt van Sylvia. Hier is zoveel haat tegen Brian dat de meeste mensen alles maar accepteren van Huub.
en alles wordt hier maar goedgepraat.
Ja, volgens mij snappen ze het principe achter teh internatt niet helemaalquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:05 schreef product het volgende:
Kan Jaap toch niet helpen dat er iets op een andere site geschreven is
Dan zal ie het wel weer om een bepaade tijd ingesteld hebben ofzo.quote:
Juist terwijl Amanda dat eigenlijk niet wou en veel te dronken was. Klinkt mij in de oren als aanranding. Als Brian Amanda dronken p[akt is de werled re klein.... als Eric Huub pakt is de wereld hier te klein.... Maar als Huub zoiets doet bij Amanda mag het ineens wel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:08 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub over het randje?
Huub heeft sex met Amanda onder het dekbed en wie trekt dat dekbed weg en wordt agressief van wat hij ziet? Brian....
En wie gaat als een speenvarken gillen en voedt de agressie? Natasia..
Wie moesten uit de kooi weg om af te koelen? Brian en Natasia...
![]()
Tsja, zit een kern van waarheid in, maar het wordt Huub minder aangerekend omdat hij overdag meestal bij positieven is en dan in ieder geval blijk geeft van een redelijk uitgebalanceerde persoonlijkheid (voor zover dat überhaupt opgaat voor DGK-bewoners). Bij Brian is die ver te zoeken.. Je voelt bij Brian instinctief aan dat hij gewoon écht ergens een schroef los heeft en dat hij emotioneel gezien niet met het spel kan omgaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist terwijl Amanda dat eigenlijk niet wou en veel te dronken was. Klinkt mij in de oren als aanranding. Als Brian Amanda dronken p[akt is de werled re klein.... als Eric Huub pakt is de wereld hier te klein.... Maar als Huub zoiets doet bij Amanda mag het ineens wel.
En met alcohol is Huub gewoon labiel. Hij kan zich met moeite beheersen. Ik heb vaak met angst en beven naar de streams gekeken want het ging vaak tot en over het randje.
ik zet hem net uit, werd het getik zat bij elke refresh.. vanavond weerquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:19 schreef HiDiHo het volgende:
Pageviews vandaag 18.458
Stoppen nou hoor![]()
gaat ze zo doen hoor ik netquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:29 schreef Charmian het volgende:
Zou Syl vandaag haar 24 uur aanvragen. Als ik de cossen mag geloven zei ze dat morgen naar huis gaat.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
een redelijk uitgebalanceerde persoonlijkheid
Mogge..... ok: streams betalen, Syl weg, hoop dat het voldoende is om eens een punt te gaan zetten achter DGK.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:30 schreef Charmian het volgende:
Nou ja ze geeft het antwoord zelf al. Ze gaat d'r 24 uur aanvragen.
Ik ook, aan de andere kant wel zo gunstig voor me.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:37 schreef akveor het volgende:
Sheit ik baal ervan dat Sylvia nu echt de knoop lijkt doorgehakt te hebben en vertrekt.
Ik hoop het voor je..... en for me too.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:41 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ook, aan de andere kant wel zo gunstig voor me.
Ik keek voornamenlijk voor Sylvia, de enige niet ordinaire daar in het huis.
Dus makkelijk voor me: Sylvia weg.... voor de streams betalen.......NOT
Ach, zomer komt er aan/ is er al, vakantie's komen er aan. Dus wel lekker om niet toe te geven aan de verslaving om je maar weer te ergeren aan die schreeuwlelijkers op de streams.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:44 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je..... en for me too.
Sylvia is ook mijn favoriet... Ik zal niet zeggen dat ik niet meer zal kijken maar als ik kijk wie erover blijven weet ik even niet meer waarom. Terror van Jaapquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:41 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ook, aan de andere kant wel zo gunstig voor me.
Ik keek voornamenlijk voor Sylvia, de enige niet ordinaire daar in het huis.
Dus makkelijk voor me: Sylvia weg.... voor de streams betalen.......NOT
quote:
Hopelijk bedenkt ze zich nog, ik vrees van niet.quote:
GMTAquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:49 schreef HellFreez het volgende:
Lijkt me duidelijk dat de redactie hier achter zit.![]()
ik kijk om andere redenen, een leuk gesprek voeren kan ik zelf ook wel met vrienden ofzo.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Sylvia is ook mijn favoriet... Ik zal niet zeggen dat ik niet meer zal kijken maar als ik kijk wie erover blijven weet ik even niet meer waarom. Terror van Jaap... pisnicht
ric.... Alcoholist Huub... Schreeuwlelijk Natasia
.... stoker Nicolaas... SlowChatter Brian... tiener Amanda.... er zijn gewoon geen leuke mensen meer die een leuk gesprek kunnen voeren.
Wat betekent GMTA? Bedoel je dat de redaktie het letterlijk aan haar gevraagd heeft of van het begin af aan haar het huis heeft uitgewerkt?quote:
Great minds think alikequote:Op zaterdag 28 april 2007 11:52 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Wat betekent GMTA? Bedoel je dat de redaktie het letterlijk aan haar gevraagd heeft of van het begin af aan haar het huis heeft uitgewerkt?
Uiteraard, want ze kwam regelmatig boos terug van de buren. Ik denk dat ze haar gewoon een financieel aanbod gedaan hebben zodat ze in ieder geval haar 10k terugkrijgt, en een of andere bonus ofzo. Maar het is overduidelijk dat ze getoneelhaakt is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:49 schreef HellFreez het volgende:
Lijkt me duidelijk dat de redactie hier achter zit.![]()
Ik vertrouw altijd op Petrus bij de poort.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:53 schreef bunnyma het volgende:
Het ergste is dat Brian en Natasja zich dan helemaal winnaars en Kindjes van God zullen voelen.
Huub is God. Geef het maar op.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist terwijl Amanda dat eigenlijk niet wou en veel te dronken was. Klinkt mij in de oren als aanranding. Als Brian Amanda dronken p[akt is de werled re klein.... als Eric Huub pakt is de wereld hier te klein.... Maar als Huub zoiets doet bij Amanda mag het ineens wel.
En met alcohol is Huub gewoon labiel. Hij kan zich met moeite beheersen. Ik heb vaak met angst en beven naar de streams gekeken want het ging vaak tot en over het randje.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:54 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vertrouw altijd op Petrus bij de poort.....
Ondanks dat ze tweede werd bij het paaldansen, wacht ze nu al 2 maanden op de paal om te oefenen voor de finale maar die paal is er nog steeds niet, terwijl je die in 5 minuten in het kantoor kan zetten als de redaktie dat echt zou willen. Dat zegt genoeg over hoe graag de redaktie Sylvia kwijt is...quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:52 schreef Ecila111 het volgende:
Wat betekent GMTA? Bedoel je dat de redaktie het letterlijk aan haar gevraagd heeft of van het begin af aan haar het huis heeft uitgewerkt?
Nee hij denk dat ie god is... en sommigen hier denken hetzelfde.quote:
God is a DJ !quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hij denk dat ie god is... en sommigen hier denken hetzelfde.
Dat voel ik allemaal helemaal niet instinctief aan. Huub kent geen grenzen, dus hij moet door anderen steeds gecorrigeerd. Schaamte, spijt, berouw etc. speelt hij netjes voor de camera, maar het glijdt volstrekt van hem af. Brian worstelt daarentegen enorm met zichzelf, heeft een groot gevoel voor rechtvaardighed, tracht zich te beheersen etc.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Tsja, zit een kern van waarheid in, maar het wordt Huub minder aangerekend omdat hij overdag meestal bij positieven is en dan in ieder geval blijk geeft van een redelijk uitgebalanceerde persoonlijkheid (voor zover dat überhaupt opgaat voor DGK-bewoners). Bij Brian is die ver te zoeken.. Je voelt bij Brian instinctief aan dat hij gewoon écht ergens een schroef los heeft en dat hij emotioneel gezien niet met het spel kan omgaan.
Door mensen las Huub, Jaap enquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef Mika25 het volgende:
zomer + vakantie + streams waar je voor moet betalen + een programma zonder normale bewoners.
Oftewel...hoe breng je een programma om zeep
ditoquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef Mika25 het volgende:
zomer + vakantie + streams waar je voor moet betalen + een programma zonder normale bewoners.
Dank, ik vrees dat je gelijk hebt..... jammer, ben tot het moment dat Syl de poort uitloopt ws nog zo naïef dat het niet zo is dat de redaktie zo ziek is om zo'n stoot van een meid door hun handen te laten glippen. Gemiste kans.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Great minds think alike
Alles wordt bepaald door DGK![]()
Niets is wat het lijkt.
Speltip 1: Zet nooit te hoog inquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:59 schreef Talitha het volgende:
Sylvia geeft speltips! Is iedereen goed aan het opletten?
idemquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef Mika25 het volgende:
Als de redactie haar opdrachten geeft om wat meer zichtbaar te zijn dan zal dat ook zijn omdat ze hopen dat zij wel op niveau het spel zou kunnen spelen. Waar ze waarschijnlijk wel toe in staat is, en waarschijnlijk ook op gecast. Ja...als ze dat niet wil en alleen maar de hele dag zit te lezen en urenlange zeververhalen zit op te hangen over haar 'gefoel' dan houdt het misschien een keer op. Tien gaat een miljoen uitkeren aan de winnaar dus is het logisch dat ze wel iets voor dat geld willen zien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:59 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dank, ik vrees dat je gelijk hebt..... jammer, ben tot het moment dat Syl de poort uitloopt ws nog zo naïef dat het niet zo is dat de redaktie zo ziek is om zo'n stoot van een meid door hun handen te laten glippen. Gemiste kans.
Daar ben ik het mee eens. Huub is een grote kleuter.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat voel ik allemaal helemaal niet instinctief aan. Huub kent geen grenzen, dus hij moet door anderen steeds gecorrigeerd. Schaamte, spijt, berouw etc. speelt hij netjes voor de camera, maar het glijdt volstrekt van hem af. Brian worstelt daarentegen enorm met zichzelf, heeft een groot gevoel voor rechtvaardighed, tracht zich te beheersen etc.
Ben bepaald geen fan van Brian, humorloze, vaagluller met onbenullige pretenties, maar Huubje is een amoreel knaapje vergeleken bij hem.
Jij ziet een totaal andere Brian dan ik! Ik zie een man die blind is voor zichzelf en voor zijn omgeving. Het ontbreekt hem aan elke vorm van zelfkennis en hij is zeer manipulatief. Kijk maar eens hoe hij iedere keer weer in staat is Amanda aan te praten dat alles haar fout is. En zijn 'rechtvaardigheidsgevoel' reikt niet verder dan zijn eigen belang. Dat is mijn indruk in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat voel ik allemaal helemaal niet instinctief aan. Huub kent geen grenzen, dus hij moet door anderen steeds gecorrigeerd. Schaamte, spijt, berouw etc. speelt hij netjes voor de camera, maar het glijdt volstrekt van hem af. Brian worstelt daarentegen enorm met zichzelf, heeft een groot gevoel voor rechtvaardighed, tracht zich te beheersen etc.
Ben bepaald geen fan van Brian, humorloze, vaagluller met onbenullige pretenties, maar Huubje is een amoreel knaapje vergeleken bij hem.
Huub is inderdaad op zijn slechtst als hij zoals gisteren en vandaag de nadenkende, droevige serieuzeling uithangt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Huub is een grote kleuter.
Het vervelende van Brian vind ik dat hij dingen doet vanuit een verkeerde emotie. Toch heb ik dat liever dan die gespeelde emoties van Huub.
Zoals nu, zoals hij tegen de paarden praat. Genant.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:07 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub is inderdaad op zijn slechtst als hij zoals gisteren en vandaag de nadenkende, droevige serieuzeling uithangt.
Als je het zo bekijkt geef ik ze gelijk. Ik ging ervan uit dat Syl meer moest hakken en zeiken maar als ze idd gecast is om wat balans te brengen in deze freakshow dan heeft ze gefaald.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als de redactie haar opdrachten geeft om wat meer zichtbaar te zijn dan zal dat ook zijn omdat ze hopen dat zij wel op niveau het spel zou kunnen spelen. Waar ze waarschijnlijk wel toe in staat is, en waarschijnlijk ook op gecast. Ja...als ze dat niet wil en alleen maar de hele dag zit te lezen en urenlange zeververhalen zit op te hangen over haar 'gefoel' dan houdt het misschien een keer op. Tien gaat een miljoen uitkeren aan de winnaar dus is het logisch dat ze wel iets voor dat geld willen zien.
Laten ze dan ook mensen van niveau in het huis zetten. Want welke bewoner heeft ook maar iets van klasse? Met welke bewoner valt nog een normaal gesprek te voeren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als de redactie haar opdrachten geeft om wat meer zichtbaar te zijn dan zal dat ook zijn omdat ze hopen dat zij wel op niveau het spel zou kunnen spelen. Waar ze waarschijnlijk wel toe in staat is, en waarschijnlijk ook op gecast. Ja...als ze dat niet wil en alleen maar de hele dag zit te lezen en urenlange zeververhalen zit op te hangen over haar 'gefoel' dan houdt het misschien een keer op. Tien gaat een miljoen uitkeren aan de winnaar dus is het logisch dat ze wel iets voor dat geld willen zien.
Huub denkt dat hij heel goed kan converseren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Laten ze dan ook mensen van niveau in het huis zetten. Want welke bewoner heeft ook maar iets van klasse? Met welke bewoner valt nog een normaal gesprek te voeren.
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Als een bewoner vrijwillig vertrekt, komt er dan een nieuwe bewoner?
volgens mij welquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Discoverywijsheden.... dure woorden oplepelen... manipulatief gesprekken voeren...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:12 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Huub denkt dat hij heel goed kan converseren.
Daar hebben de meeste last van. Iedereen vind zichzelf belangrijk, interessant en denkt dat ze het voor elkaar hebben en dat anderen veel van ze kunnen leren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:12 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Huub denkt dat hij heel goed kan converseren.
Het zijn trouwens Miljonairs, tis big brother niet!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Nu weet ik het wel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Discoverywijsheden.... dure woorden oplepelen... manipulatief gesprekken voeren...
Ik heb Huub een paar keer briljant zien doen tijdens een stemming. Verder heel sociaal tegen bezoekers. Maar een winnaar? NEE.
Yep, daarvoor waarschuwde Natasia Jaap ook steeds met z'n plannen om Syl te taggen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Het is natuurlijk wel een programma van Tien. Het niveau kan niet te hoog zijn en er moet sensatie zijn zo af en toe.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Laten ze dan ook mensen van niveau in het huis zetten. Want welke bewoner heeft ook maar iets van klasse? Met welke bewoner valt nog een normaal gesprek te voeren.
Alleen binnen het eerste jaar. Ik weet niet zeker of daar het jaar mee bedoeld word van die bewoner of vanaf de tijd dat het spel begonnen is. Ik meende het laatste.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Inderdaad. Vreemd voor twee mensen die zichzelf zulke goede vrienden noemen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:22 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zie al afstand ontstaan tussen Huub en Syl..... het gesprek is gemaakter, praten om het praten.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk niet dat het een code-injection hack is![]()
Haahhahaha, diss naar ons dusquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:25 schreef SiRojK het volgende:
Over welke site heeft hij het dan? www.kingjaap.nl niet lijkt mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |