Is die site ook van Jaap dan?quote:De gouden kooi update 1
Ingediend door Gaap op 27 april, 2007 - 23:18. Algemeen
Terwijl nog druk bezig zijn met KingJaap te promoten gebeurden er afgelopen nacht enge dingen in de kooi. Huub legde het aan met Brians neuqertje Amanda maar helaas kwam Brian zelf even ter plaatse de boel checken. Dat Antilliaan Brian nogal een agressief mannetje is wisten we al. De ruzie kun je gedeeltelijk hier zien helaas stopt het wanneer het echt interessant is. Waarom een topic erover? Omdat ik als eerste weblogger dan maar de vraag gaat stellen: Wanneer valt er een zwaargewonde of zelfs dode in de kooi? Brian werd afgevoerd naar een hotel met beveiliging. Dus die geef ik de meeste kans de eerste live realityserie moordenaar te worden op de wereld. Ohja stukje van de ruzie bij meer lezen!
Uhhh, waar dan ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:05 schreef patist het volgende:
dit is wat jaap nu op zijn log zet! de eikel
"Je bent Gehacked!"
HEEEEE JAPIOOOOOOOOOO!!!!!
Je bent echt doorgeslagen zoals we je in briele allemaal kennen!
Jaap de gekSTUUUUUUUUUH!!
Jaap for president!
Stay tuned, stay Jaap!
LOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Huub over het randje?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch Huub die constant tegen en over het randje gaat? Verder vind ik Huub sinds dieric erin zit te veel afstand houdt van Sylvia. Hier is zoveel haat tegen Brian dat de meeste mensen alles maar accepteren van Huub.
en alles wordt hier maar goedgepraat.
Ja, volgens mij snappen ze het principe achter teh internatt niet helemaalquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:05 schreef product het volgende:
Kan Jaap toch niet helpen dat er iets op een andere site geschreven is
Dan zal ie het wel weer om een bepaade tijd ingesteld hebben ofzo.quote:
Juist terwijl Amanda dat eigenlijk niet wou en veel te dronken was. Klinkt mij in de oren als aanranding. Als Brian Amanda dronken p[akt is de werled re klein.... als Eric Huub pakt is de wereld hier te klein.... Maar als Huub zoiets doet bij Amanda mag het ineens wel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:08 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub over het randje?
Huub heeft sex met Amanda onder het dekbed en wie trekt dat dekbed weg en wordt agressief van wat hij ziet? Brian....
En wie gaat als een speenvarken gillen en voedt de agressie? Natasia..
Wie moesten uit de kooi weg om af te koelen? Brian en Natasia...
![]()
Tsja, zit een kern van waarheid in, maar het wordt Huub minder aangerekend omdat hij overdag meestal bij positieven is en dan in ieder geval blijk geeft van een redelijk uitgebalanceerde persoonlijkheid (voor zover dat überhaupt opgaat voor DGK-bewoners). Bij Brian is die ver te zoeken.. Je voelt bij Brian instinctief aan dat hij gewoon écht ergens een schroef los heeft en dat hij emotioneel gezien niet met het spel kan omgaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist terwijl Amanda dat eigenlijk niet wou en veel te dronken was. Klinkt mij in de oren als aanranding. Als Brian Amanda dronken p[akt is de werled re klein.... als Eric Huub pakt is de wereld hier te klein.... Maar als Huub zoiets doet bij Amanda mag het ineens wel.
En met alcohol is Huub gewoon labiel. Hij kan zich met moeite beheersen. Ik heb vaak met angst en beven naar de streams gekeken want het ging vaak tot en over het randje.
ik zet hem net uit, werd het getik zat bij elke refresh.. vanavond weerquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:19 schreef HiDiHo het volgende:
Pageviews vandaag 18.458
Stoppen nou hoor![]()
gaat ze zo doen hoor ik netquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:29 schreef Charmian het volgende:
Zou Syl vandaag haar 24 uur aanvragen. Als ik de cossen mag geloven zei ze dat morgen naar huis gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |