En hoe zit het dan met het gedrag van Brainless? Dat was erger dan dat van Huub, maar toch gaat ze 4 uur lang met Brainless praten en verteld ze persoonlijke dingen die je normaal alleen aan vrienden verteld...quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:52 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat Sylvia Huub duidelijk aan het maken is dat ze kotst van het gedrag van afgelopen donderdag.
Ik ben benieuwd of er een stemming tegen Huub wordt aangevraagd zou me niets verbazen als Sylvia hem liet vallen. En terrecht.
Ik kreeg gisteren juist het idee dat ze blijft. Ik denk dat Sylvia zeer teleurgesteld is in Huub en gelijk heeft ze.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hem laat vallen, maar ze heeft hem in ieder geval niet als persoon gesteund.
Terwijl ik dit van haar wel had verwacht.
Misschien dat ze al bewust afstand neemt, omdat ze de beslissing om weg te gaan al heeft genomen.
Ja Brian en Huub hebben mazzel dat ze er nog inzitten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren juist het idee dat ze blijft. Ik denk dat Sylvia zeer teleurgesteld is in Huub en gelijk heeft ze.
Weer heeft Huub mazzel dat ie mag blijven terwijl het nu toch voor iedereen duidelijk zou moeten zijn dat hij Exit had moeten zijn.
Ben je gek, dat heeft hij echt zelf geschreven. Alleen dit begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:56 schreef HiDiHo het volgende:
Jaap is gehacked![]()
![]()
Beter paswoord nemen volgende keer![]()
Het gaat kennelijk over een ander verhaal. Iets met de eerste moord en het afvoeren van bepaalde mensen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, dat heeft hij echt zelf geschreven. Alleen dit begrijp ik niet.
Huub's groepsgesprek over de wijze waarop we het spel gezamenlijk verder gaan spelen, heeft me geraakt.
Semi fysiek geweld is toch echt geen stijl....maar....zal ik nu wel of niet doorgaan met mijn terror? Of ga ik toch maar netjes mijn keukendienst doen? Vanavond om 21:00 uur komt het verlossende bericht op mijn site.
mvg,
Jaap van Otterloo.
Dit is van de site van Japio.
Laat me raden, 9 sterretjesquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:02 schreef HiDiHo het volgende:
Ik neem even de streams op, dan heb ik morgen zijn paswoord![]()
Het is toch Huub die constant tegen en over het randje gaat? Verder vind ik Huub sinds diequote:Op zaterdag 28 april 2007 10:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met het gedrag van Brainless? Dat was erger dan dat van Huub, maar toch gaat ze 4 uur lang met Brainless praten en verteld ze persoonlijke dingen die je normaal alleen aan vrienden verteld...
Ik bedoel dus de naam Jaap van Otterloo, daar was in het begin toch zoveel verwarring over.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het gaat kennelijk over een ander verhaal. Iets met de eerste moord en het afvoeren van bepaalde mensen...
Maar daar was niks van terug te vinden op die site van Djenghis Jaap.
hallo, wel even naar zijn vingers kijken natuurlijk, frame voor framequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |