De Gouden Kooi heet vanaf vandaag dan ook Huize Avondroodquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:12 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Huub moeten elkaar voortaan negeren ..Silvia gaat naar huis...Amanda en Brian zijn geen (sex)maatjes meer...Huub en Jaap mogen geen huisraad meer overhoop halen...alcoholrestrictie..
Vanaf vandaag is alles anders..![]()
Als het (technisch)mogelijk is laat ik de pagina online en anders zet ik een melding of redirect(verwijzing) op mijn pagina.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:15 schreef Katewalker het volgende:
HiDiHo, ik kijk de streams via jouw link.Denk je dat dat nog kan als we straks moeten gaan betalen. Ik haat die streams via Talpa...4 op postzegelformaat en als je kiest voor een stream krijg je eerst een reclame-filmpje..erg irri..
![]()
Okeequote:Op zaterdag 28 april 2007 10:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het (technisch)mogelijk is laat ik de pagina online en anders zet ik een melding of redirect(verwijzing) op mijn pagina.
Volgens mij is het zo, dat als je betaald, je in moet loggen bij tien.tv. Dan krijg je een certificaat waarmee je volgens mij ook via mijn site kunt kijken.
Maar we moet even afwachten of dat mogelijk is. Ik laat het iig via mijn pagina weten.
Ik weet niet of ze hem laat vallen, maar ze heeft hem in ieder geval niet als persoon gesteund.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:28 schreef blomst het volgende:
Laat Sylvia Huub een beetje vallen?
Dit is een mooie site om je te registreren: www.vol.nlquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:29 schreef lillkiss het volgende:
is er nog geen filmpje van vanacht?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:36 schreef kleinzusje het volgende:
Het wordt dus nu : NSB ?
Ik denk dat Sylvia Huub duidelijk aan het maken is dat ze kotst van het gedrag van afgelopen donderdag.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:28 schreef blomst het volgende:
Laat Sylvia Huub een beetje vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |