Niet weer poker hoor!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
All is dead silent or snoring.
Er is een 10FPP $250 freeroll op Stars, die mis je dan weer
Wanneer gaan ze die freeroll betaald maken?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
All is dead silent or snoring.
Er is een 10FPP $250 freeroll op Stars, die mis je dan weer
Het was voor Hidiho, die arme sloeber speelt met playmoney. Ik heb het gevoel dat ik hem moet helpen.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het was voor Hidiho, die arme sloeber speelt met playmoney. Ik heb het gevoel dat ik hem moet helpen.
Zo ben ik nu eenmaal. Empathisch, sensitief en altijd verkeerd begrepen![]()
Ze behandelen mij inhumaan. Ik zing liedjes en ik dicht, héél diepgaand, maar niemand snapt meEn ...arrghrghrhggrhgGHRHGRHGR ZE SLAAN ME IN MIJN MOTHERFUCKING KUTGEZICHT!![]()
![]()
![]()
Oh sorry, ik liet me even gaan.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze die freeroll betaald maken?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het was voor Hidiho, die arme sloeber speelt met playmoney. Ik heb het gevoel dat ik hem moet helpen.
Zo ben ik nu eenmaal. Empathisch, sensitief en altijd verkeerd begrepen![]()
Ze behandelen mij inhumaan. Ik zing liedjes en ik dicht, héél diepgaand, maar niemand snapt meEn ...arrghrghrhggrhgGHRHGRHGR ZE SLAAN ME IN MIJN MOTHERFUCKING KUTGEZICHT!![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik ook maar eens ga slapen, ik weet niet of ik deze ongecontroleerde hartekreten nog onder controle kan houdenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zal ik mama Nettie even voor je bellen?
![]()
Het was meer een geintje, freeroll kan nooit betaald worden tenzij ze het gewoon stug zo blijven noemenquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's hartstikke off topic. Geeheeeert!
![]()
Of zijn ze echt aan het pokeren? Ik durf de streams niet meer aan te zetten.![]()
Slijmbal! Je probeert gewoon in mijn sig te komen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was meer een geintje, freeroll kan nooit betaald worden tenzij ze het gewoon stug zo blijven noemen
Ik maakte dat geintje omdat de streams ook betaald worden....taadaaaa STREAMS the magic word![]()
Zie je zo offtopic was mijn grap niet
Dat ik dat jou moet uitleggen
Ik dacht dat jij een van de weinige was die me wel eens begreep![]()
Mooi hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:29 schreef FuTilE het volgende:
Zo ben ik nu eenmaal. Empathisch, sensitief
en altijd verkeerd begrepen
Ze behandelen mij inhumaan.
Ik zing liedjes, licht benepen.
En ik dicht, kan héél diep gaan,
maar niemand snapt me
En ...arrghrghrhggrhgGHRHGRHGR
ZE SLAAN
ME IN MIJN MOTHERFUCKING
KUTGEZICHT!
Tot zover dit gedicht.
Sorryquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:40 schreef getl0st het volgende:
nou niet echt heel boeiend geweest vannacht.. gezien het feit dat iedereen keihard off-topic zat te lullen
3 uur geleden ging Huub naar de wc.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ja ik zag al wat bewegen daar!
![]()
[afbeelding]
Dat ik dat weer heb gemistquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
3 uur geleden ging Huub naar de wc.
ik denk ik zeg het maar even![]()
Heb je nog helemaal niet geslapen dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
3 uur geleden ging Huub naar de wc.
ik denk ik zeg het maar even![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |