Die ruikt onraadquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Huub komt ook zn bedje maar eens uit.
Alcoholic party...quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
Er is een alcohol restrictie van kracht nu toch
Ik heb syl bijna nog nooit zo dronken gezien
Maar dat lukt ook wel als je zag hoe melissa die longdrink glazen voor de helft met wodka vulde![]()
Tja neem een pilletje !quote:
Als Syl echt lam gaat dan veranderd ze in een het soort Amanda. BOTERGEILquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
Syl is een van de weinigen daar met een leuke dronk over zich!
Nee man snuif gewoon lekker chill een lijntje....quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja neem een pilletje !![]()
En ze nemen nog een drankje gezellig![]()
Was even heeeeeeeel snel, tot Jaap zn dikke kop weer liet zien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou gek? Ze gingen toch een jointje roken? Moet ik m'n OP aanpassen?![]()
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Als Syl echt lam gaat dan veranderd ze in een het soort Amanda. BOTERGEIL![]()
Nou, ik vond Jaap ook erg 'leuk' toen hij zich de op de tweede dag als Jabba the Hutt in dat zwembad hees.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
Syl is een van de weinigen daar met een leuke dronk over zich!
Hmmmmmm laat ik het anders zeggen, een aangename dronk?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, ik vond Jaap ook erg 'leuk' toen hij zich de op de tweede dag als Jabba the Hutt in dat zwembad hees.
Maar dat is weer een heel anders soort leuk waarschijnlijk![]()
Oh gelukkig... dacht al dat m'n hele TT naar de filistijnen geschoten zou worden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Was even heeeeeeeel snel, tot Jaap zn dikke kop weer liet zien.
Ze gingen de restjes oproken. Was schijnbaar niet zo veel meer. Maar wel lekker zo te horenquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou gek? Ze gingen toch een jointje roken? Moet ik m'n OP aanpassen?![]()
Nu wel...quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Alcoholic party...
Het is na twaalven, ze kunnen weer bijtanken met 3 glazen p.p, maar ze zijn er zelf kennelijk nog niet achter..
Uhh...dat weet ik gewoon...quote:
Het was in elk geval even plezier.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze gingen de restjes oproken. Was schijnbaar niet zo veel meer. Maar wel lekker zo te horen
Tsja, ik kan nu inderdaad moeilijk zeggen dat ik Jaap daar aangenaam vond.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm laat ik het anders zeggen, een aangename dronk?
Hear hearquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
Zeg regie, wakker worden nou. D'r lopen nog 3 mensen door het huis wakker te wezen, dan hoef ik d ie slaapkamers niet te zien hoor
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Tsja, ik kan nu inderdaad moeilijk zeggen dat ik Jaap daar aangenaam vond.
1-0 voor jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |