Dat voel ik allemaal helemaal niet instinctief aan. Huub kent geen grenzen, dus hij moet door anderen steeds gecorrigeerd. Schaamte, spijt, berouw etc. speelt hij netjes voor de camera, maar het glijdt volstrekt van hem af. Brian worstelt daarentegen enorm met zichzelf, heeft een groot gevoel voor rechtvaardighed, tracht zich te beheersen etc.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Tsja, zit een kern van waarheid in, maar het wordt Huub minder aangerekend omdat hij overdag meestal bij positieven is en dan in ieder geval blijk geeft van een redelijk uitgebalanceerde persoonlijkheid (voor zover dat überhaupt opgaat voor DGK-bewoners). Bij Brian is die ver te zoeken.. Je voelt bij Brian instinctief aan dat hij gewoon écht ergens een schroef los heeft en dat hij emotioneel gezien niet met het spel kan omgaan.
Door mensen las Huub, Jaap enquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef Mika25 het volgende:
zomer + vakantie + streams waar je voor moet betalen + een programma zonder normale bewoners.
Oftewel...hoe breng je een programma om zeep
ditoquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef Mika25 het volgende:
zomer + vakantie + streams waar je voor moet betalen + een programma zonder normale bewoners.
Dank, ik vrees dat je gelijk hebt..... jammer, ben tot het moment dat Syl de poort uitloopt ws nog zo naïef dat het niet zo is dat de redaktie zo ziek is om zo'n stoot van een meid door hun handen te laten glippen. Gemiste kans.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Great minds think alike
Alles wordt bepaald door DGK![]()
Niets is wat het lijkt.
Speltip 1: Zet nooit te hoog inquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:59 schreef Talitha het volgende:
Sylvia geeft speltips! Is iedereen goed aan het opletten?
idemquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef Mika25 het volgende:
Als de redactie haar opdrachten geeft om wat meer zichtbaar te zijn dan zal dat ook zijn omdat ze hopen dat zij wel op niveau het spel zou kunnen spelen. Waar ze waarschijnlijk wel toe in staat is, en waarschijnlijk ook op gecast. Ja...als ze dat niet wil en alleen maar de hele dag zit te lezen en urenlange zeververhalen zit op te hangen over haar 'gefoel' dan houdt het misschien een keer op. Tien gaat een miljoen uitkeren aan de winnaar dus is het logisch dat ze wel iets voor dat geld willen zien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:59 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dank, ik vrees dat je gelijk hebt..... jammer, ben tot het moment dat Syl de poort uitloopt ws nog zo naïef dat het niet zo is dat de redaktie zo ziek is om zo'n stoot van een meid door hun handen te laten glippen. Gemiste kans.
Daar ben ik het mee eens. Huub is een grote kleuter.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat voel ik allemaal helemaal niet instinctief aan. Huub kent geen grenzen, dus hij moet door anderen steeds gecorrigeerd. Schaamte, spijt, berouw etc. speelt hij netjes voor de camera, maar het glijdt volstrekt van hem af. Brian worstelt daarentegen enorm met zichzelf, heeft een groot gevoel voor rechtvaardighed, tracht zich te beheersen etc.
Ben bepaald geen fan van Brian, humorloze, vaagluller met onbenullige pretenties, maar Huubje is een amoreel knaapje vergeleken bij hem.
Jij ziet een totaal andere Brian dan ik! Ik zie een man die blind is voor zichzelf en voor zijn omgeving. Het ontbreekt hem aan elke vorm van zelfkennis en hij is zeer manipulatief. Kijk maar eens hoe hij iedere keer weer in staat is Amanda aan te praten dat alles haar fout is. En zijn 'rechtvaardigheidsgevoel' reikt niet verder dan zijn eigen belang. Dat is mijn indruk in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat voel ik allemaal helemaal niet instinctief aan. Huub kent geen grenzen, dus hij moet door anderen steeds gecorrigeerd. Schaamte, spijt, berouw etc. speelt hij netjes voor de camera, maar het glijdt volstrekt van hem af. Brian worstelt daarentegen enorm met zichzelf, heeft een groot gevoel voor rechtvaardighed, tracht zich te beheersen etc.
Ben bepaald geen fan van Brian, humorloze, vaagluller met onbenullige pretenties, maar Huubje is een amoreel knaapje vergeleken bij hem.
Huub is inderdaad op zijn slechtst als hij zoals gisteren en vandaag de nadenkende, droevige serieuzeling uithangt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Huub is een grote kleuter.
Het vervelende van Brian vind ik dat hij dingen doet vanuit een verkeerde emotie. Toch heb ik dat liever dan die gespeelde emoties van Huub.
Zoals nu, zoals hij tegen de paarden praat. Genant.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:07 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub is inderdaad op zijn slechtst als hij zoals gisteren en vandaag de nadenkende, droevige serieuzeling uithangt.
Als je het zo bekijkt geef ik ze gelijk. Ik ging ervan uit dat Syl meer moest hakken en zeiken maar als ze idd gecast is om wat balans te brengen in deze freakshow dan heeft ze gefaald.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als de redactie haar opdrachten geeft om wat meer zichtbaar te zijn dan zal dat ook zijn omdat ze hopen dat zij wel op niveau het spel zou kunnen spelen. Waar ze waarschijnlijk wel toe in staat is, en waarschijnlijk ook op gecast. Ja...als ze dat niet wil en alleen maar de hele dag zit te lezen en urenlange zeververhalen zit op te hangen over haar 'gefoel' dan houdt het misschien een keer op. Tien gaat een miljoen uitkeren aan de winnaar dus is het logisch dat ze wel iets voor dat geld willen zien.
Laten ze dan ook mensen van niveau in het huis zetten. Want welke bewoner heeft ook maar iets van klasse? Met welke bewoner valt nog een normaal gesprek te voeren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als de redactie haar opdrachten geeft om wat meer zichtbaar te zijn dan zal dat ook zijn omdat ze hopen dat zij wel op niveau het spel zou kunnen spelen. Waar ze waarschijnlijk wel toe in staat is, en waarschijnlijk ook op gecast. Ja...als ze dat niet wil en alleen maar de hele dag zit te lezen en urenlange zeververhalen zit op te hangen over haar 'gefoel' dan houdt het misschien een keer op. Tien gaat een miljoen uitkeren aan de winnaar dus is het logisch dat ze wel iets voor dat geld willen zien.
Huub denkt dat hij heel goed kan converseren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Laten ze dan ook mensen van niveau in het huis zetten. Want welke bewoner heeft ook maar iets van klasse? Met welke bewoner valt nog een normaal gesprek te voeren.
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Als een bewoner vrijwillig vertrekt, komt er dan een nieuwe bewoner?
volgens mij welquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Als een bewoner vrijwillig vertrekt, komt er dan een nieuwe bewoner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |