abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48802650
Om Silvia zelf treur ik niet. Ik stond behoorlijk neutraal wb Silvia. Maar Huub is zijn maatje kwijt. En de kans dat hij weg wordt gestemd wordt nu wat hoger. En verder baal ik dat Brian en Natasia hun zin hebben want die willen al vanaf het begin Silvia weg hebben. En natuurlijk baal ik van de euforie van Jaap omdat hij denkt dat het door hem komt..

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:58:55 #262
798 voyeur
bemoeit zich
pi_48802660
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:22 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Tsja, zit een kern van waarheid in, maar het wordt Huub minder aangerekend omdat hij overdag meestal bij positieven is en dan in ieder geval blijk geeft van een redelijk uitgebalanceerde persoonlijkheid (voor zover dat überhaupt opgaat voor DGK-bewoners). Bij Brian is die ver te zoeken.. Je voelt bij Brian instinctief aan dat hij gewoon écht ergens een schroef los heeft en dat hij emotioneel gezien niet met het spel kan omgaan.
Dat voel ik allemaal helemaal niet instinctief aan. Huub kent geen grenzen, dus hij moet door anderen steeds gecorrigeerd. Schaamte, spijt, berouw etc. speelt hij netjes voor de camera, maar het glijdt volstrekt van hem af. Brian worstelt daarentegen enorm met zichzelf, heeft een groot gevoel voor rechtvaardighed, tracht zich te beheersen etc.

Ben bepaald geen fan van Brian, humorloze, vaagluller met onbenullige pretenties, maar Huubje is een amoreel knaapje vergeleken bij hem.
Here we are now, entertain us.
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:59:18 #263
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48802666
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef Mika25 het volgende:
zomer + vakantie + streams waar je voor moet betalen + een programma zonder normale bewoners.

Oftewel...hoe breng je een programma om zeep
Door mensen las Huub, Jaap en ric in de kooi te laten...
Een éénlingweg voert door mijn land
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:59:28 #265
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_48802672
quote:
zomer + vakantie + streams waar je voor moet betalen + een programma zonder normale bewoners.

dito
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_48802683
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:53 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Great minds think alike

Alles wordt bepaald door DGK
Niets is wat het lijkt.
Dank, ik vrees dat je gelijk hebt..... jammer, ben tot het moment dat Syl de poort uitloopt ws nog zo naïef dat het niet zo is dat de redaktie zo ziek is om zo'n stoot van een meid door hun handen te laten glippen. Gemiste kans.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:00:00 #267
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_48802684
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:59 schreef Talitha het volgende:
Sylvia geeft speltips! Is iedereen goed aan het opletten?
Speltip 1: Zet nooit te hoog in
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:03:56 #268
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_48802764
quote:

idem
eurobilltracker.com
pi_48802784
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:59 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Dank, ik vrees dat je gelijk hebt..... jammer, ben tot het moment dat Syl de poort uitloopt ws nog zo naïef dat het niet zo is dat de redaktie zo ziek is om zo'n stoot van een meid door hun handen te laten glippen. Gemiste kans.
Als de redactie haar opdrachten geeft om wat meer zichtbaar te zijn dan zal dat ook zijn omdat ze hopen dat zij wel op niveau het spel zou kunnen spelen. Waar ze waarschijnlijk wel toe in staat is, en waarschijnlijk ook op gecast. Ja...als ze dat niet wil en alleen maar de hele dag zit te lezen en urenlange zeververhalen zit op te hangen over haar 'gefoel' dan houdt het misschien een keer op. Tien gaat een miljoen uitkeren aan de winnaar dus is het logisch dat ze wel iets voor dat geld willen zien.
pi_48802793
Ja, die paarden moeten weg, dit kan niet goed gaan zonder Syl, hoop dat dat voortijdig ingezien wordt.
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:05:00 #271
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48802795
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef voyeur het volgende:

[..]

Dat voel ik allemaal helemaal niet instinctief aan. Huub kent geen grenzen, dus hij moet door anderen steeds gecorrigeerd. Schaamte, spijt, berouw etc. speelt hij netjes voor de camera, maar het glijdt volstrekt van hem af. Brian worstelt daarentegen enorm met zichzelf, heeft een groot gevoel voor rechtvaardighed, tracht zich te beheersen etc.

Ben bepaald geen fan van Brian, humorloze, vaagluller met onbenullige pretenties, maar Huubje is een amoreel knaapje vergeleken bij hem.
Daar ben ik het mee eens. Huub is een grote kleuter.
Het vervelende van Brian vind ik dat hij dingen doet vanuit een verkeerde emotie. Toch heb ik dat liever dan die gespeelde emoties van Huub.
Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef voyeur het volgende:

[..]

Jij ziet een totaal andere Brian dan ik! Ik zie een man die blind is voor zichzelf en voor zijn omgeving. Het ontbreekt hem aan elke vorm van zelfkennis en hij is zeer manipulatief. Kijk maar eens hoe hij iedere keer weer in staat is Amanda aan te praten dat alles haar fout is. En zijn 'rechtvaardigheidsgevoel' reikt niet verder dan zijn eigen belang. Dat is mijn indruk in ieder geval.

En for the record: ik ben geen Huub-fan.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_48802846
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:05 schreef akveor het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Huub is een grote kleuter.
Het vervelende van Brian vind ik dat hij dingen doet vanuit een verkeerde emotie. Toch heb ik dat liever dan die gespeelde emoties van Huub.
Huub is inderdaad op zijn slechtst als hij zoals gisteren en vandaag de nadenkende, droevige serieuzeling uithangt.
pi_48802888
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:07 schreef Meganog het volgende:

[..]

Huub is inderdaad op zijn slechtst als hij zoals gisteren en vandaag de nadenkende, droevige serieuzeling uithangt.
Zoals nu, zoals hij tegen de paarden praat. Genant.
pi_48802908
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef Meganog het volgende:

[..]

Als de redactie haar opdrachten geeft om wat meer zichtbaar te zijn dan zal dat ook zijn omdat ze hopen dat zij wel op niveau het spel zou kunnen spelen. Waar ze waarschijnlijk wel toe in staat is, en waarschijnlijk ook op gecast. Ja...als ze dat niet wil en alleen maar de hele dag zit te lezen en urenlange zeververhalen zit op te hangen over haar 'gefoel' dan houdt het misschien een keer op. Tien gaat een miljoen uitkeren aan de winnaar dus is het logisch dat ze wel iets voor dat geld willen zien.
Als je het zo bekijkt geef ik ze gelijk. Ik ging ervan uit dat Syl meer moest hakken en zeiken maar als ze idd gecast is om wat balans te brengen in deze freakshow dan heeft ze gefaald.
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:10:14 #276
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48802913
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef Meganog het volgende:

[..]

Laten ze dan ook mensen van niveau in het huis zetten. Want welke bewoner heeft ook maar iets van klasse? Met welke bewoner valt nog een normaal gesprek te voeren.
Op zaterdag 28 april 2007 12:10 schreef akveor het volgende:

[..]

Laten ze dan ook mensen van niveau in het huis zetten. Want welke bewoner heeft ook maar iets van klasse? Met welke bewoner valt nog een normaal gesprek te voeren.
Huub denkt dat hij heel goed kan converseren.
pi_48802987
Als een bewoner vrijwillig vertrekt, komt er dan een nieuwe bewoner?
pi_48803003
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgens mij wel.
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:13:54 #280
173574 proh
Uffie Heerst!
pi_48803006
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
volgens mij wel
edit: en volgens Ecila111 ook
proh luistert: Hoxton Whores - Friday Saturday Love
web: afhakers.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')