Hopelijk bedenkt ze zich nog, ik vrees van niet.quote:
GMTAquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:49 schreef HellFreez het volgende:
Lijkt me duidelijk dat de redactie hier achter zit.![]()
ik kijk om andere redenen, een leuk gesprek voeren kan ik zelf ook wel met vrienden ofzo.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Sylvia is ook mijn favoriet... Ik zal niet zeggen dat ik niet meer zal kijken maar als ik kijk wie erover blijven weet ik even niet meer waarom. Terror van Jaap... pisnicht
ric.... Alcoholist Huub... Schreeuwlelijk Natasia
.... stoker Nicolaas... SlowChatter Brian... tiener Amanda.... er zijn gewoon geen leuke mensen meer die een leuk gesprek kunnen voeren.
Wat betekent GMTA? Bedoel je dat de redaktie het letterlijk aan haar gevraagd heeft of van het begin af aan haar het huis heeft uitgewerkt?quote:
Great minds think alikequote:Op zaterdag 28 april 2007 11:52 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Wat betekent GMTA? Bedoel je dat de redaktie het letterlijk aan haar gevraagd heeft of van het begin af aan haar het huis heeft uitgewerkt?
Uiteraard, want ze kwam regelmatig boos terug van de buren. Ik denk dat ze haar gewoon een financieel aanbod gedaan hebben zodat ze in ieder geval haar 10k terugkrijgt, en een of andere bonus ofzo. Maar het is overduidelijk dat ze getoneelhaakt is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:49 schreef HellFreez het volgende:
Lijkt me duidelijk dat de redactie hier achter zit.![]()
Ik vertrouw altijd op Petrus bij de poort.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:53 schreef bunnyma het volgende:
Het ergste is dat Brian en Natasja zich dan helemaal winnaars en Kindjes van God zullen voelen.
Huub is God. Geef het maar op.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist terwijl Amanda dat eigenlijk niet wou en veel te dronken was. Klinkt mij in de oren als aanranding. Als Brian Amanda dronken p[akt is de werled re klein.... als Eric Huub pakt is de wereld hier te klein.... Maar als Huub zoiets doet bij Amanda mag het ineens wel.
En met alcohol is Huub gewoon labiel. Hij kan zich met moeite beheersen. Ik heb vaak met angst en beven naar de streams gekeken want het ging vaak tot en over het randje.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:54 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vertrouw altijd op Petrus bij de poort.....
Ondanks dat ze tweede werd bij het paaldansen, wacht ze nu al 2 maanden op de paal om te oefenen voor de finale maar die paal is er nog steeds niet, terwijl je die in 5 minuten in het kantoor kan zetten als de redaktie dat echt zou willen. Dat zegt genoeg over hoe graag de redaktie Sylvia kwijt is...quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:52 schreef Ecila111 het volgende:
Wat betekent GMTA? Bedoel je dat de redaktie het letterlijk aan haar gevraagd heeft of van het begin af aan haar het huis heeft uitgewerkt?
Nee hij denk dat ie god is... en sommigen hier denken hetzelfde.quote:
God is a DJ !quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hij denk dat ie god is... en sommigen hier denken hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |