Laten ze dan ook mensen van niveau in het huis zetten. Want welke bewoner heeft ook maar iets van klasse? Met welke bewoner valt nog een normaal gesprek te voeren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als de redactie haar opdrachten geeft om wat meer zichtbaar te zijn dan zal dat ook zijn omdat ze hopen dat zij wel op niveau het spel zou kunnen spelen. Waar ze waarschijnlijk wel toe in staat is, en waarschijnlijk ook op gecast. Ja...als ze dat niet wil en alleen maar de hele dag zit te lezen en urenlange zeververhalen zit op te hangen over haar 'gefoel' dan houdt het misschien een keer op. Tien gaat een miljoen uitkeren aan de winnaar dus is het logisch dat ze wel iets voor dat geld willen zien.
Huub denkt dat hij heel goed kan converseren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Laten ze dan ook mensen van niveau in het huis zetten. Want welke bewoner heeft ook maar iets van klasse? Met welke bewoner valt nog een normaal gesprek te voeren.
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Als een bewoner vrijwillig vertrekt, komt er dan een nieuwe bewoner?
volgens mij welquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Discoverywijsheden.... dure woorden oplepelen... manipulatief gesprekken voeren...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:12 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Huub denkt dat hij heel goed kan converseren.
Daar hebben de meeste last van. Iedereen vind zichzelf belangrijk, interessant en denkt dat ze het voor elkaar hebben en dat anderen veel van ze kunnen leren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:12 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Huub denkt dat hij heel goed kan converseren.
Het zijn trouwens Miljonairs, tis big brother niet!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Nu weet ik het wel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Discoverywijsheden.... dure woorden oplepelen... manipulatief gesprekken voeren...
Ik heb Huub een paar keer briljant zien doen tijdens een stemming. Verder heel sociaal tegen bezoekers. Maar een winnaar? NEE.
Yep, daarvoor waarschuwde Natasia Jaap ook steeds met z'n plannen om Syl te taggen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Het is natuurlijk wel een programma van Tien. Het niveau kan niet te hoog zijn en er moet sensatie zijn zo af en toe.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Laten ze dan ook mensen van niveau in het huis zetten. Want welke bewoner heeft ook maar iets van klasse? Met welke bewoner valt nog een normaal gesprek te voeren.
Alleen binnen het eerste jaar. Ik weet niet zeker of daar het jaar mee bedoeld word van die bewoner of vanaf de tijd dat het spel begonnen is. Ik meende het laatste.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Inderdaad. Vreemd voor twee mensen die zichzelf zulke goede vrienden noemen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:22 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zie al afstand ontstaan tussen Huub en Syl..... het gesprek is gemaakter, praten om het praten.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk niet dat het een code-injection hack is![]()
Haahhahaha, diss naar ons dusquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:25 schreef SiRojK het volgende:
Over welke site heeft hij het dan? www.kingjaap.nl niet lijkt mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |