Hm, ik dacht dat je had gezegt dat je toch niet viel enzoot.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:38 schreef teigan het volgende:
Zo, weer thuis...
In het plantsoen geweest, toen wezen skaten, en daarna nog even bij freecell en Tara gezeten..
Ik ben bij de Friday Fun Skate onderuit geschoffeld...![]()
Door mijn eigen vriendje notabene
Maar hij heeft me wel beschermd, hij is samen met mij onderuit gegaan en heeft mij deels opgevangen...
![]()
Schade, een geschaafde elleboog, een kapotte knie, die dik is en blauwe dikke plekken op mijn bovenbeen...
Maar dat gaat wel weer over..
Dat zei ik ook, en tot vanavond klopte dat ook wel... Maarja, als je rechtdoor gaat en iemand trapt je skate weg, dan blijf je wel staan, maar in de bocht als je pootje over doet gaat dat minder..quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat je had gezegt dat je toch niet viel enzoot.
toen dinges vroeg waarom je geen bescherming had..
of was dat iemand anders?
Jepsquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:18 schreef teigan het volgende:
Freecell, ik dacht dat Wiets ook weg zou gaan toen wij weggingen, maar die is nog langer blijven plakken dus...
Mutsquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Jeps
Wij zitten hier inmiddels weer wakker te zijn, maar het is hoog tijd dat we weer gaan opruimen en boodschappen doen
(na gisteren geen drinken meer over)
Oja en trouwens:
[[url=http://i40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/th_HPIM4868.jpg]afbeelding][/URL]
het preciese punt horen we vanmiddag maar in ieder geval zo dat we over Leusden varenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waarvandaan vertrek je eigenlijk maok?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:46 schreef maok het volgende:
trouwens hier een foto van het slagroom gevecht.
[afbeelding]
Dat leuke meisje met dat roze haar hierbovenquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:47 schreef MaxMark het volgende:
Iedereen lijkt Chipszak al te kennen, maar ik heb geen idee wie het is?
Arme jongen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:53 schreef nietzman het volgende:
En ik heb de meest afschuwelijke hooikoortsaanval ever.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:28 schreef maok het volgende:
balonvaren gaat niet door, de wind gaat opsteken![]()
dit is nu al de 4e keer dat het niet door gaat en de bon is maar een jaar geldig (va 22 mei) Ik hoop dat ze hem eventueel wel willen verlengen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat meen je niet!
omgquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:46 schreef maok het volgende:
trouwens hier een foto van het slagroom gevecht.
[afbeelding]
Jouw neus is wel geniaal btw.quote:
ZIEN!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb nog een foto van ChipsZak met een groen dopje op haar hoofd
Volgens mij is er weinig van te zien, die foto was van een veel te laag punt gemaakt.quote:
WELquote:
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neeheee, en waarom wist ik niks van die foto af.![]()
Ja same here eigenlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:47 schreef MaxMark het volgende:
Iedereen lijkt Chipszak al te kennen, maar ik heb geen idee wie het is?
Misschien dat een knuffel helpt?quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:53 schreef nietzman het volgende:
Pilletjes van de Trekpleister, Otrivin en Reactine! Ze doen allemaal even veel niks!quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:27 schreef freecell het volgende:
En nu? Heb je wel xyzal in huis? of syrtek? of allerfree?
* freecell geeft Nietzman een zakdoekje
Misschien helpt het als je gewoon 10 minuten je adem inhoudtquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Pilletjes van de Trekpleister, Otrivin en Reactine! Ze doen allemaal even veel niks!
Dat helpt overal tegen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je gewoon 10 minuten je adem inhoudt
Dikke vette Baas boven Baas Marchien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:26 schreef freecell het volgende:
Oja en trouwens:
[[url=http://i40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/th_HPIM4868.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
Wat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Only one way to find out darling!
Over water gesproken, m'n belofte staat nog steeds.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef Sebasser het volgende:
Wat?
ga je out?
misschien waren die 10 minuten niet zo slim.
Wil je een fijne woel over je bol?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb in ONZ gepost, en nu moet ik even bijkomen.
Moet je me eerst zien te vinden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Over water gesproken, m'n belofte staat nog steeds.
Ga je me nu ookal de wet voor schrijven?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan zeg je niet, neen, dan zeg je
Aangenaam, ik ben ChipsZak.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ga je me nu ookal de wet voor schrijven?
Nou, dat is in ieder geval een begin.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wil je een fijne woel over je bol?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, dat is in ieder geval een begin.
IK STA MET EEN FOTO IN ONZ.
Leuk he?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wel saampjes met jou in ieder geval
OMG.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dikke vette Baas boven Baas Marchien.
[afbeelding]
Goed planquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:46 schreef Tangarine het volgende:
Leuke foto's trouwensAls er een keer een meet is en ik niet hoef te werken ofzoiets, kan ik mn camera ook wel eens meeslepen
Graag!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja vet hè? Als je lief bent mag je er ook eens mee spelen.
ik denk die vinger poppetjes dingetjes van die fotoquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat zijn Ribbits?
Maar waarom kent iedereen die dingen behalve ik?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:58 schreef Tangarine het volgende:
[..]
ik denk die vinger poppetjes dingetjes van die foto
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar waarom kent iedereen die dingen behalve ik?
quote:
Hey, mag ik een heel stomme vraag stellen? Als jij post, welke tijd staat er dan boven je post?quote:
quote:
Omdat jij er niet bij was gisterenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar waarom kent iedereen die dingen behalve ik?
Ik wasquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat jij er niet bij was gisteren
En het is way dichterbij voor mijquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:56 schreef Xebrozius het volgende:
Geef mij het stadpark maar, kan ik tenminste nog eens ongestoord een boek lezen. Geen geschreeuw, gejengel van kleine kinderen, kutmuziek en andere stoorfactoren.
Ik zie het ook, indirect, achter de aperotsquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zie het stadspark uit m'n raam
Ik zo ongeveer aan de andere kant, ik kijk uit op de woonboulevard en daarachter het park.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie het ook, indirect, achter de aperots
Ik weet wel waarquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zo ongeveer aan de andere kant, ik kijk uit op de woonboulevard en daarachter het park.
Die ja.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet wel waarDie ene weg waar de parkeerhaventjes eigenlijk te smal zijn waardoor er 9 van de 10 keer een wiel zga op de straat staan
![]()
Neequote:Op zaterdag 28 april 2007 23:39 schreef gelly het volgende:
Morgen lekker zuipen !
Ik weet het nog niet maar ik ben vaak wel in de elleboogbuurt te vindenquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:41 schreef gelly het volgende:
Jammer. Waar gaat iedereen een beetje heen morgennacht ?
Tja, de Koniginnenacht trekt me nooit echt. Teveel dronken boeren uit de randgemeenten en het gebrek aan fatsoenlijke ruimte om te chillen... Een biertje bestellen voelt dan aan als een wachtrij in de Efteling. En uiteindelijk is 5 uur lang op stap gaan waarvan anderhalf uur besteed wordt aan bier halen, jassen naar gaderobe brengen en op elkaar wachten voor mij niet echt het summum van een goede avond.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:47 schreef gelly het volgende:
Ja, kromme elleboog ben ik ook. Zal wel weer tering druk worden.
Lexquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:59 schreef Dangel het volgende:
Groningen ist ein riesige grosse dorpje vergeleken beim München
Toch fijn om weer thuis te zijn. Nog even onder mn kraskloon ingelogd omdat ik morgen de tidj wil nemen om bij te lezen
Waar zijn de foto's van de bikinimeet?
Heb ik heir nog wat gemist? dit deel heb ik bijgelezen de rest nog niet, doe ik morgen welquote:
Och, wat minimaximeetings enzoquote:Op zondag 29 april 2007 00:11 schreef Dangel het volgende:
[..]
Heb ik heir nog wat gemist? dit deel heb ik bijgelezen de rest nog niet, doe ik morgen wel
trip van 1000 kilometer en 12 uur, mag ik?quote:
12 uurquote:Op zondag 29 april 2007 00:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
trip van 1000 kilometer en 12 uur, mag ik?
en dat was alleen nog maar de terugweg, de heenweg duurde langer
Ja. En wij met de Audi A6 in Münchenquote:Op zondag 29 april 2007 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
12 uurmen. Dan zitten wij met de caravan aan ze franse kust
Misschien een tip; bioresonantietherapie.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:53 schreef nietzman het volgende:
Ik ga zeer waarschijnlijk de koninginnendag/nacht meemaken in amsterdam.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tja, de Koniginnenacht trekt me nooit echt. Teveel dronken boeren uit de randgemeenten en het gebrek aan fatsoenlijke ruimte om te chillen... Een biertje bestellen voelt dan aan als een wachtrij in de Efteling. En uiteindelijk is 5 uur lang op stap gaan waarvan anderhalf uur besteed wordt aan bier halen, jassen naar gaderobe brengen en op elkaar wachten voor mij niet echt het summum van een goede avond.
Lekker vroeg opstaan dus.quote:Op zondag 29 april 2007 08:26 schreef teigan het volgende:
Hier waarschijnlijk geen koninginnenacht, het kan mij eigenlijk niet zo boeien, en koninginnedag gaan wij zeilen, en moeten we voor 9 uur in Lemmer zijn...
10 meter van de boot?quote:Op zondag 29 april 2007 08:28 schreef teigan het volgende:
Ja, of de avond daarvoor al richting Lemmer rijden...
Dan kunnen we gewoon op 10 meter van de boot af gaan slapen...
Ik dacht dat 'blasen' in het Duits in heel anders betekendequote:Op zondag 29 april 2007 00:26 schreef Dangel het volgende:
Op de plekken waar we konden blasen ging ht toch we rap![]()
Je hebt een huisje bij het water ofzo?quote:Op zondag 29 april 2007 08:30 schreef teigan het volgende:
Dat zou zelfs ook kunnen, ik geloof dat er voor 4 personen slaapruimte is binnen....
Maar ik denk dat een echt bed toch net wat beter ligt..
Gaaf.quote:Op zondag 29 april 2007 08:47 schreef teigan het volgende:
Mijn ouders wonen in Lemmer in de nieuwbouw, en daar is overal water, dus je hebt gewoon een kanaaltje achter je huis, waar de boot kan liggen, en je zit zo op de Lemster Brekken, en dan verder de Friese meren op...
quote:Op zondag 29 april 2007 09:08 schreef zout-droppie het volgende:
Hier ook geen koninginnenacht , heb 2 kleine kinderen dus dan gaat dat niet zo makkelijk en morgen moet ik werken.
Vanmiddag ga ik wel even met de kids naar de speeltuin in het stadspark
quote:Op zondag 29 april 2007 09:10 schreef Sebasser het volgende:
[..], ik dus zo naar je profiel om te kijken of je in groningen woont, en ik zie dat je net in het groningen topic had gepost, dus ik zo klikken om te kijken wat je had gepost, en toen bleek dat ik al in het groningen topic zat, en dus een heleboel overbodige klikken heb geklikt.
Klopt!quote:Op zondag 29 april 2007 08:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'blasen' in het Duits in heel anders betekende![]()
Leuk van die ouders die daar geen rekening mee houdenquote:Op zondag 29 april 2007 10:40 schreef Renesite het volgende:
Dat kutkind van hiernaast zat WEEEER de hele tijd met zo'n goedkope 5 euro bal te basketballen.
Hoe laat? ACHT UUR
Dus ik zo "Vind je het heel erg om op het schoolplein te basketballen?"
Nah, zegt ze ook nog "Hoezo?" (als 9 jarig schoffie)
Dus ik "Een normaal mens slaapt rond deze tijd, bedankt"
gvrdme
Straks lekker naar de Euroborg voor hopelijk een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 29 april 2007 11:01 schreef S-Two het volgende:
Vanmiddag even de spannende ontknoping in de Eredivisie zien
Ik gun haar een beter navigatie vermogen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Welnee ik gun DaD het beste van de wereld
Ik ga al, ik ga alquote:Op zondag 29 april 2007 11:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Sinds wanneer kom jij in het Groningen topic, Limbo!
Das ist nicht richtig!quote:Zei de Fries
En duits spreken is helemala niet moeilijk! Je zegt gewoon overal riesig gross voor
En toen waren ze vast meteen om?quote:Op zondag 29 april 2007 11:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, als die DUitsrs me in het Duits niet snapten ging ik gewon over in het Frysk, de universele taal van de liefde
quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Welnee ik gun DaD het beste van de wereld
Kansloosquote:Op zondag 29 april 2007 15:55 schreef RickoKun het volgende:
Wie gaat vanaaf eventjes naar groningen? Als je vrouw bent; Neuqen?
Huh, wat ontgaat me nu weerquote:Op zondag 29 april 2007 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als het goed is ja.. Dat heb ik Alex nog niet verteld.
Een heleboelveel!quote:
Wat gaan jullie doen danquote:Op zondag 29 april 2007 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaanquote:Op zondag 29 april 2007 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat staat!quote:Op zondag 29 april 2007 16:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sexelen. Met zijn allen. In het bed van Alex. In zijn nieuwe huisje.
Saai ja.quote:Op zondag 29 april 2007 16:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sexelen. Met zijn allen. In het bed van Alex. In zijn nieuwe huisje.
quote:Op zondag 29 april 2007 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Edit: en hij heeft meteen zijn ontslag ingediend![]()
. Ik zei gisteren dat ik zo schijtziek werd van zijn werk. En vanmiddag kreeg ik ineens smsje dat ie ontslag heeft genomen.[/sub]
Ajaxquote:
Bedoel je hier mee te zeggen dat ik net een kusje heb gegeven aan een Ajaxfan?quote:
Ik snap het niet meer. Gaan we nu wel of geen naughty dingen doen in jouw bed?quote:
Wel!quote:Op zondag 29 april 2007 16:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer. Gaan we nu wel of geen naughty dingen doen in jouw bed?
Goede tip, ik zal zorgen dat ik het bij de hand hou.quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
En kaarsvet gaat er wel weer uit met wasbenzine
Like duh..quote:Op zondag 29 april 2007 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedoel je hier mee te zeggen dat ik net een kusje heb gegeven aan een Ajaxfan?
Middelste keukenkastjequote:Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goede tip, ik zal zorgen dat ik het bij de hand hou.
In dat geval wil ik mijn kusje graag terug.quote:
Kom maar halenquote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In dat geval wil ik mijn kusje graag terug.
nope.. lekker rustigquote:Op zondag 29 april 2007 18:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Niet veel gemist vandaag zie ik...
Ik ook nietquote:Op zondag 29 april 2007 18:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Niet veel gemist vandaag zie ik...
Ik woon er niet op kamers.quote:Op zondag 29 april 2007 22:58 schreef AntiSh0x het volgende:
Koninginnedag morgen in Grunn!
(Ja, daar woon ik op kamers!)
Die stond aan, en hij was even weg. Dat mag toch?quote:Op zondag 29 april 2007 23:21 schreef nietzman het volgende:
Zo tof dat je er spontaan van achter de computer kruipt?
Warm he.quote:Op maandag 30 april 2007 00:37 schreef Cassius het volgende:
Grote brand in Lewenborg:
http://www.112groningen.nl/artikel.php?artikel=909
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article1812521.ece
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Holländischen zeit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, mag ik een heel stomme vraag stellen? Als jij post, welke tijd staat er dan boven je post?
Doet je oude account het nog steeds niet?quote:Op maandag 30 april 2007 13:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
De Holländischen zeit.
-ben weer terug trouwens-
Twijfel alleen welke pseudopersoonlijkheid ik nu zal aannemen...
M'n oude doet het hier wel weer (zal wel iets met IP gekloot zijn ofzo/ eigen onwetendheid)quote:Op maandag 30 april 2007 14:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doet je oude account het nog steeds niet?
Ook welkom terug![]()
Suups zijn openquote:Op maandag 30 april 2007 12:02 schreef Ewaldus het volgende:
Ben ik weer eens
Heel wat bij te lezen
Weet iemand trouwens of er vandaag nog slijterijen open zijn?
quote:Op maandag 30 april 2007 22:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja zeker.
Hij heeft nu ook voor het eerst raspatat gegeten!![]()
huh? Ik niet begrijpen?quote:Op maandag 30 april 2007 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Mag ik je dan vanaf nu Klaas noemen?
Ik luister teveel naar belgische volksmuziek denk ikquote:
Zo, verhaal duidelijk?quote:Op maandag 30 april 2007 23:21 schreef freecell het volgende:
Wij hebben:
- De Godfather trilogie voor 60 cent
- Een lamp met vissen erin en bubbeltjes, die behalve licht ook een teringherrie maakt
- drie spelletjes (gezelschap en bord)
- Een oude luchtfoto van de stad Groningen
- 2 vingerpoppetjes
- 1 paar elfenvleugeltjes (heb ik de rest van de dag mee rondgelopen)
- Stripboek
- Parasol
En ik heb een gratis fluit!
Er was een bamboe (dwars)fluit. Ik vroeg wat de fluit moest kosten en de meneer achter het kraampje schoot in de lach en vertelde mij dat ik de fluit mocht hebben als ik er geluid uit kreeg, dat was nog niemand gelukt.
Ik speelde toen een blij melodietje en had een gratis fluit
Ik heb jou nog zien lopen, in de Heerestraat. Rond euh, na het middaguur.quote:Op maandag 30 april 2007 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo.
Terug van station.
Iemand die ik al 4 jaar via msn kende ging ik nou -eindelijk- ontmoeten.
Hij is net weg.
Sorry, maar neequote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Niemand heeft mij gezienMaar jullie moeten me toch gehoord hebben?
![]()
Beat that, meisje in witte Opel Corsa D.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was om 17:00 in Delfzijl en om 18:00 net voorbij Leeuarden.. dus ik zal rond 17:20 in Groningen geweest zijn? Maar alleen ff stukje A7 rondweg meegepikt.
Mocht dat meisje in de witte Opel Corsa D hier meelezen:
je mag dan wel vlugger zijn, mijn auto heeft meer plakband
Respect!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
je mag dan wel vlugger zijn, mijn auto heeft meer plakband
quote:Hij was een jongeling van achttien jaren
Die bij z'n meisje de liefde kwam verklaren
Maar toen hij haar had van haar eer ontrukt
Liet hij haar zitten met haar ongeluk
's Morgens kwam hij om haar te spreken
Men zag de tranen van droefheid breken
Zij sprak : Jongeman ziet wat gij doet
Hetgeen ik draag is van uw vlees en bloed