Hm, ik dacht dat je had gezegt dat je toch niet viel enzoot.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:38 schreef teigan het volgende:
Zo, weer thuis...
In het plantsoen geweest, toen wezen skaten, en daarna nog even bij freecell en Tara gezeten..
Ik ben bij de Friday Fun Skate onderuit geschoffeld...![]()
Door mijn eigen vriendje notabene
Maar hij heeft me wel beschermd, hij is samen met mij onderuit gegaan en heeft mij deels opgevangen...
![]()
Schade, een geschaafde elleboog, een kapotte knie, die dik is en blauwe dikke plekken op mijn bovenbeen...
Maar dat gaat wel weer over..
Dat zei ik ook, en tot vanavond klopte dat ook wel... Maarja, als je rechtdoor gaat en iemand trapt je skate weg, dan blijf je wel staan, maar in de bocht als je pootje over doet gaat dat minder..quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat je had gezegt dat je toch niet viel enzoot.
toen dinges vroeg waarom je geen bescherming had..
of was dat iemand anders?
Jepsquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:18 schreef teigan het volgende:
Freecell, ik dacht dat Wiets ook weg zou gaan toen wij weggingen, maar die is nog langer blijven plakken dus...
Mutsquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Jeps
Wij zitten hier inmiddels weer wakker te zijn, maar het is hoog tijd dat we weer gaan opruimen en boodschappen doen
(na gisteren geen drinken meer over)
Oja en trouwens:
[[url=http://i40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/th_HPIM4868.jpg]afbeelding][/URL]
het preciese punt horen we vanmiddag maar in ieder geval zo dat we over Leusden varenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waarvandaan vertrek je eigenlijk maok?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:46 schreef maok het volgende:
trouwens hier een foto van het slagroom gevecht.
[afbeelding]
Dat leuke meisje met dat roze haar hierbovenquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:47 schreef MaxMark het volgende:
Iedereen lijkt Chipszak al te kennen, maar ik heb geen idee wie het is?
Arme jongen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:53 schreef nietzman het volgende:
En ik heb de meest afschuwelijke hooikoortsaanval ever.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:28 schreef maok het volgende:
balonvaren gaat niet door, de wind gaat opsteken![]()
dit is nu al de 4e keer dat het niet door gaat en de bon is maar een jaar geldig (va 22 mei) Ik hoop dat ze hem eventueel wel willen verlengen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat meen je niet!
omgquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:46 schreef maok het volgende:
trouwens hier een foto van het slagroom gevecht.
[afbeelding]
Jouw neus is wel geniaal btw.quote:
ZIEN!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb nog een foto van ChipsZak met een groen dopje op haar hoofd
Volgens mij is er weinig van te zien, die foto was van een veel te laag punt gemaakt.quote:
WELquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |