quote:Op donderdag 26 april 2007 20:34 schreef Sebasser het volgende:
tvp!
Ja, als goed is wel, moet je ff aan freecell vragen.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij vertelde mij dat er morgen mini-meet is weer.
Dit keer wil ik dr ook zijn.
Ik zit nog even de foto's te bekijken! Ik heb een supertoffe van jou en Nietz.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:36 schreef Sebasser het volgende:
DevilsAndDust? Hoever ben je al met je badkamer?
Al bijna klaar?
Lekker he? schoonmaken.
in 3 minuten totaal de weg kwijt.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niets gecompliceerd, gewoon tof!
Oeh oeh, met auto?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit nog even de foto's te bekijken! Ik heb een supertoffe van jou en Nietz.
We waren echt hopeloosquote:Op donderdag 26 april 2007 20:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
in 3 minuten totaal de weg kwijt.
Best erg
maar ik kan niet morgenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef freecell het volgende:
Doe eens toffe foto's uploaden
En minimeet morgen? Moet ik ff navrragen aan mijn bezoek van morgen
2 blonde mensenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We waren echt hopeloosSebasser en DaD op de fiets gaat compleet mis.
niet die?quote:
Dan PM je hem enkel naar mij.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet of Nietz het ok vind dat ik een foto waar hij op staat zo hier neergooi...
Je had anders wel een bere geile stemquote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef Renesite het volgende:
kwam ik echt zo saai over op de telefoon?!!!
!!!!!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je had anders wel een bere geile stem![]()
![]()
Nietz vindt het meestal niet zo tof om met zn hoofd op het forum te staan.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet of Nietz het ok vindt dat ik een foto waar hij op staat zo hier neergooi...
Wat voor?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef teigan het volgende:
ik ben nog wel benieuwd naar de foto die Tara van mij heeft gemaakt..
Met dat glasquote:Op donderdag 26 april 2007 20:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Nietz vindt het meestal niet zo tof om met zn hoofd op het forum te staan.
Ik vind het geen probleem trouwens. (tenzij ik er echt debiel opsta)
HA! *sluitergeluidje*quote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef Sebasser het volgende:
Verrassingsaanval!
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Nietz vindt het meestal niet zo tof om met zn hoofd op het forum te staan.
Ik vind het geen probleem trouwens. (tenzij ik er echt debiel opsta)
Okeequote:Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef freecell het volgende:
Doe eens toffe foto's uploaden
En minimeet morgen? Moet ik ff navrragen aan mijn bezoek van morgen
hhhmmmquote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die van freecell d'r hamstergezicht is echt hilarisch![]()
Die edit tikte je tegelijk met het reageren van miss_squote:Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef Sebasser het volgende:
Miss S, met je paardenkop!
Edit: verkeerde subforum.![]()
Die van mij kon ik trouwens uitdoen, dat geluidje.quote:
Ook plattelandquote:Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef zout-droppie het volgende:
Is dit topic alleen voor de stadjers of ook voor degene van het platteland?
Wauw.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die edit tikte je tegelijk met het reageren van miss_s
Mind me to use the edithistory
Ze zeggen dat ik al in het buitenland woon, in Hoogkerkquote:Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef zout-droppie het volgende:
Is dit topic alleen voor de stadjers of ook voor degene van het platteland?
Das heul niet zo ver weg van mijquote:Op donderdag 26 april 2007 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik al in het buitenland woon, in Hoogkerk!
Doe eerst eens via PM?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik, freecell? Anders haal ik m er meteen weer af
Sebas, mag jij ook? Heb ook wel een toffe van jou.
Whahaha (ik mis een roflol-smiley) waar woon ik dan wel niet??? (Scheemda)quote:Op donderdag 26 april 2007 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik al in het buitenland woon, in Hoogkerk!
Niets, hooguit zo'n gezicht trekken dat je trekt als je weet dat men een foto van je gaat maken...quote:
Gaan we dreigen?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik post m hoor!
Je post, en je delete.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
hmmmm....quote:Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Beter dat ik niet geruild heb van mobiel eig.quote:
Ik heb m je eerst gepmd, mag ik?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef freecell het volgende:
Van mij mogen foto's, als ik ze vervelend vind, gil ik wel
das een heul lege quote.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:57 schreef freecell het volgende:
[..]
hmmmm....![]()
Wie is dat enge mensch?
uhmmm, nou...quote:Op donderdag 26 april 2007 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb m je eerst gepmd, mag ik?
WHAHA! leuk!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vreemd, ik herkende je daardoor nietquote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neuh, die is zwart (dacht ik) veuls te warm voor.
ah.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vreemd, ik herkende je daardoor niet
Komt goed, evenals foto's van Nietzquote:Op donderdag 26 april 2007 21:04 schreef teigan het volgende:
ik wil hier liever niet neergezet worden, ik wil niet dat ik per ongeluk door leerlingen herkent word...
bij voorbaat dank...
Logischquote:Op donderdag 26 april 2007 21:04 schreef teigan het volgende:
ik wil hier liever niet neergezet worden, ik wil niet dat ik per ongeluk door leerlingen herkent word...
bij voorbaat dank...
Ik zie ze natuurlijk wél allemaalquote:Op donderdag 26 april 2007 21:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Komt goed, evenals foto's van Nietz
Foto's PM ik gewoon ofzo
Mijn zondagen zijn bezet over het algemeen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:05 schreef Tangarine het volgende:
plan anders ff iets voor zondag ofzo
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:04 schreef teigan het volgende:
bij voorbaat dank...
Tot dinsdag nog warm iigquote:Op donderdag 26 april 2007 21:07 schreef teigan het volgende:
Ja, heerlijk een weekje vakantie!!!
Blijft het weer een beetje goed?
Onmogelijk!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onflatteuze foto's van mij hier ook liever niet![]()
op zich niet erg als ze mij hier zouden zien, maar mijn postgeschiedenis hoeven ze dan net weer niet door te gaan spitten, ze hoeven niet alles te weten...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]zou wat zijn zeg, je lerares in opleiding op fok.
Daarom weet haast niemand dat ik op FOK! zitquote:Op donderdag 26 april 2007 21:10 schreef teigan het volgende:
[..]
op zich niet erg als ze mij hier zouden zien, maar mijn postgeschiedenis hoeven ze dan net weer niet door te gaan spitten, ze hoeven niet alles te weten...
Ik had net de foto's in m'n PM, en het is wel degelijk mogelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 21:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Onmogelijk!
Voor onflatteuze foto's, moet je eerst onflatteus zijn op dat moment
Okquote:Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had net de foto's in m'n PM, en het is wel degelijk mogelijk
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=com.ubuntu:en-US:official&hs=uH9&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=koninginnenacht+groningen&spell=1quote:Op donderdag 26 april 2007 21:19 schreef Grimm het volgende:
Wahhee kheb zo'n zin in koninginnenacht en dag hehe
Wie weet het programma?
tsskquote:Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga TV kijken slapen ofzoot, dag.
En dan laat je me foto's van mezelf zelf postenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga TV kijken slapen ofzoot, dag.
www.xs.toquote:Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En dan laat je me foto's van mezelf zelf posten![]()
Have fun!
1 |
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En dan laat je me foto's van mezelf zelf posten![]()
Have fun!
Hij heeft ze al upgeload, maar ik mag zelf posten. Ja, dan gebeurt het niet natuurlijkquote:
Ha!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij heeft ze al upgeload, maar ik mag zelf posten. Ja, dan gebeurt het niet natuurlijk![]()
*Zet fiets voor DaD*quote:Op donderdag 26 april 2007 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
*rent weg*
Als je foto's van mij hebt ofzoot, eerst ff pmen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hier zijn de foto's still uploading
Echt. Ik zie dat ik 2 pm's heb maar de pagina opent niet. Grr.quote:
hmm, ik zie niets. Heb je het goed geschreven? (ik neem aan dat je mijn MSN adres bedoeld)quote:Op donderdag 26 april 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je toegevoegd Tara, als het goed is.
Mijn perenijsje was al bijna gesmolten.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:15 schreef freecell het volgende:
Die ijsjes waren niet zo lekker als gewone raketten!
Ik had ijsjes voor iedereen uit mijn vriezer gehaald, maar het waren "freecell-probeert-buik-kwijt-te-raken,-maar-wil-toch-een-ijsje-ijsjes"quote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn perenijsje was al bijna gesmolten.
De horrorquote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb allemaal rare vlekken op mn jurkje van mijn ijsjequote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:
hehe, achter de kassa?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:33 schreef Renesite het volgende:
Als iemand een foto van mij heeft! Upload hem maar
Helemaal niet leuk. Ik vind het vreselijk. Waarom denk je dat ik niet op de foto wilquote:Op donderdag 26 april 2007 23:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Das leuk![]()
Ik heb ook 8 jaar beugel dragen achter me. Ik voel met je mee
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helemaal niet leuk. Ik vind het vreselijk. Waarom denk je dat ik niet op de foto wil
Ik zou niet weten waarom, eigenlijk. Je doet jezelf weer eens veel te kortquote:Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helemaal niet leuk. Ik vind het vreselijk. Waarom denk je dat ik niet op de foto wil
Je kijkt lievquote:Op donderdag 26 april 2007 23:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[afbeelding]
Jawel. Maar die zijn dan ook meteen lelijk.
Dat doet het ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh die foto van mij, het lijkt wel alsof mijn haar recht omhoog staat
Ik kreeg m toegestuurd van Tara, dus ik gok maar zo...quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Je kijkt liev
Wie heeft die gemaakt?
(en waarom heb ik het weer toegestaan dat er mensen foto's van mij maken terwijl ik beesten nadoe... )
Dat heb ik zaterdag ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:32 schreef Renesite het volgende:
Oh, en Sebasser: Kassa, ja, morgen, heule dag, leuk he, warmte und so, haydieho
dah bedoelde ik niet, jij had het over dat als mensen foto's van jou hadden ofzoot, dat ze die maar moesten uploaden, dus ik heb een foto van jou achter de kassa, uploaden, kassa, foto, hoi.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:32 schreef Renesite het volgende:
Oh, en Sebasser: Kassa, ja, morgen, heule dag, leuk he, warmte und so, haydieho
Ik zag net onderweg naar mijn werk ergens een thermometer met 20 graden alweerquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:55 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zag net onderweg naar mijn werk ergens een thermometer met 20 graden alweer![]()
Huh?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Ik zie mezelf, dit is niet erg fijn wakker worden
Dat zal best, ik heb m'n zomerjas maar weer thuis laten liggen.. Gelukkig is het in deze computerzaal nog wel redelijk koel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:55 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zag net onderweg naar mijn werk ergens een thermometer met 20 graden alweer![]()
Die stond er alquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Die stond er al![]()
Het is hier een puinhoop in huis, ik ga zo maar eens een beetje opruimen.
Als we nog gaan meeten zal het wel wat later worden is het niet?
Eind van de middag oid? Tegen half vier?
Blijft voorlopig nog effe volgens mij... Woensdag 19 graden, voor de rest boven de 20!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:35 schreef FLR het volgende:
Morgen. En het is nog steeds mooi weer![]()
Maar eerst op naar het lab en vanavond richting Batavierenrace!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben er in ieder geval niet bij vandaag... naar m'n ouders toe en werken.
En nu eerst hier alles netjes maken voor m'n date van zondag.
Ik eet al dagen geen normaal voedsel meer, dus dan zal ik echt pastasalade oid moeten meenemen.quote:
Ik ben voor, moet nog wel even nadenken hoe ik dat ga doen, als ik uit mijn werk kom moet ik wel direct weer weg dus geen tijd om iets te makenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik eet al dagen geen normaal voedsel meer, dus dan zal ik echt pastasalade oid moeten meenemen.
(wat op zich natuurlijk geen slecht idee is)
Maar ik ga ook niet voor een onbekend aantal mensen salade bouwen...
Als we nou een "iedereen neemt iets gezonds mee" picknick bouwen?
voor wie? misschien hebben wij inspiratiequote:Op vrijdag 27 april 2007 11:05 schreef MaxMark het volgende:
Ik moet nog een cadeautje zoeken, en ik ben altijd zo inspiratieloos, bij dat soort dingen
Zus, die wordt 26.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:24 schreef maok het volgende:
[..]
voor wie? misschien hebben wij inspiratie
heeft ze een tuin of balkon? Kun je daar iets voor kopen, fakkels oidquote:
Ik noteer, bedanktquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:38 schreef maok het volgende:
[..]
heeft ze een tuin of balkon? Kun je daar iets voor kopen, fakkels oid
Ik ben ook gestoptquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga nog eens schoonmaken in deze hitte zeg
Dan heb ik het toch wat beter bekeken, zittend op het dak in de zon, koud drinken en laptop/tv drbij. Zo moet het leven zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga nog eens schoonmaken in deze hitte zeg
Ik zit binnen, met de laptop op het balkon is wel leuk, maar ook wel errug warm op het momentquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch wat beter bekeken, zittend op het dak in de zon, koud drinken en laptop/tv drbij. Zo moet het leven zijn
Had ik eigenlijk al gezegd dat ik jou knuffelbaar vind?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:33 schreef nietzman het volgende:
Hee Mogguh.
Ik ben nog ff aan het leren, vanmiddag eindelijk laatste tentamen. Daarna miss ff de stad in ofso (terrasje) en het weekend heerlijk feesten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch wat beter bekeken, zittend op het dak in de zon, koud drinken en laptop/tv drbij. Zo moet het leven zijn
Ik heb het nu een uur vol gehouden, ga ook maar even naar binnenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zit binnen, met de laptop op het balkon is wel leuk, maar ook wel errug warm op het moment
Naar is dat hè?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk al gezegd dat ik jou knuffelbaar vind?
Zonder bijbedoelingen, uiteraard![]()
Ja apart is dat... Ik had wel even de neigingquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Naar is dat hè?
Vraag maar aan Wiets, die heeft het ook, en ik heb het ook.
Nietzman heeft die uitwerking gewoon op leuke vrouwen, heel onhandig. Je kunt hem ook niet zomaar gaan knuffelen oid... Staat zo raar.
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja apart is dat... Ik had wel even de neiging![]()
Ah toe, kan Nietz dan niet gewoon in het midden staan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ook.
Zullen we de volgende keer elkaar maar een knuffel gaan geven om het af te reageren?![]()
Moet je aan Nietz vragen. Misschien welquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah toe, kan Nietz dan niet gewoon in het midden staan?
Wellicht vindt hij dat helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Moet je aan Nietz vragen. Misschien wel
Die arme jongen schrikt zich dood als ie dit allemaal zietquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Moet je aan Nietz vragen. Misschien wel
En d'r vervolgens niets mee doen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had ik eigenlijk al gezegd dat ik jou knuffelbaar vind?
Zolang ik mezelf voor mag houdend dat dat is omdat je lover meeleest vind ik 't prima.quote:Zonder bijbedoelingen, uiteraard![]()
Ja ik durfde toch niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
En d'r vervolgens niets mee doen!.
Haha, dat mag.quote:[..]
Zolang ik mezelf voor mag houdend dat dat is omdat je lover meeleest vind ik 't prima.![]()
Mej maok zal u komen aanschouwen en wellicht ook nog comuniceren met de aanwezigen. Echter dit alles zal pas plaats vinden na mijn aankomst in de stad wat inhoud dat ik bij het aanvangen van de avond aanwezig zal zijn. Aan versnaperingen wordt gedacht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:41 schreef freecell het volgende:
Hierbij delen wij u mede dat mevr. Tararaboemdijee-Freecell en mej. Isabeau vanaf circa 16:00 op de Vaste Plek in het Noorderplansoen te bezichtigen zijn. Er mag ook mee gecommuniceerd worden. Zij brengen een salade de maaltijd mee en verzoeken de anderen vocht en gezond voedsel mede te brengen. Alvast heel erg bedankt, ook namens Freecell.
Isabeau
ps: wie komen er nog meer? Atrimar komt misschien ook nog.
Jeetje, wat apart! Ik kende dat helemaal niet. Alleen euh, waterpijpen bestellen?quote:
Springs?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand nog een leuk restaurantje? Iets wat gewoon gezellig is, en knus. Ik dacht aan Mr. Mofongo, maar die zijn op zondag gesloten, en het gaat dus om zondagavond.
De enige restaurantjes die ik ken zijn die waar ik met m'n ex ben geweest en die mijd ik nu dus liever even![]()
Aan de Nieuweweg?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:08 schreef Tangarine het volgende:
ah, en veel plezier vanmiddagik zal aan jullie dneken terwijl ik niet bestaande klanten aan het helpen ben
(welke imbiciel gaat er een stripwinkel in met dit weer? Dat bedoel ik
)
Waterpijp kan, hoeft niet natuurlijk (is ook niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jeetje, wat apart! Ik kende dat helemaal niet. Alleen euh, waterpijpen bestellen?
Welke? Er zijn twee tenten zag ik. Ziet er wel supertof uit! Is het wel geschikt om er met z'n 2en naartoe te gaan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:16 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Waterpijp kan, hoeft niet natuurlijk (is ook niet echt mijn ding)
Als je daar heen gaat, moet je ff reserveren in de tent, das wel het leukste![]()
ennuh, die stripboekenwinkel zit in Assen
Oh ik neem toch visquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef maok het volgende:
benz is opzich wel leuk maar toen ik daar laats een keer mijn werk was, was de kwaliteit van het vlees niet echt geweldig, veel te droog, mischien lag het er aan dat we er met een te grote groep waren.
keuze uit hangen op kussens in de achterste tent of zitten op lage bankjes in de voorste tenten, achter is knusser maar voor is beter uit te houdenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ik neem toch vis
Maar welke tent moet ik nu doen?
bevalling nog niet echt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:51 schreef MaxMark het volgende:
Over tonijn gesproken(slechte brug)
Live-bevalling van een kat uit een ander topic...isse nie lief?
http://fok.wyrihaximus.net/poes2/index.html
Nouja, het kan elk moment/dag gebeurenquote:
Blijf dan ook niet zo laat opquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:00 schreef Sebasser het volgende:
Mogguh iedereen.
Je kunt ook met de fiets naar Emmen, het is toch lekker weerquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:04 schreef MaxMark het volgende:
Moet zometeen met de bus naar Emmen, ik hoop maar dat de fietsenstalling niet vol is. En de bus ook niet, wat dat betreft.
Weetje wel hoe weinig ik de laatste paar dagen heb geslapen?quote:
Té lekker weer, zo kom ik helemaal aangebrand thuisquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:05 schreef maok het volgende:
[..]
Je kunt ook met de fiets naar Emmen, het is toch lekker weer![]()
vakantie in de zin van een langer weekend of echt vakantie?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef Jo0Lz het volgende:Was het maar half 5.
Of, was ik maar vrij.
Evengoed is het over een uur - VAKANTIE
Haha, ook ouders in Emmen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:04 schreef MaxMark het volgende:
Moet zometeen met de bus naar Emmen, ik hoop maar dat de fietsenstalling niet vol is. En de bus ook niet, wat dat betreft.
Heul de week vrijquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:15 schreef maok het volgende:
[..]
vakantie in de zin van een langer weekend of echt vakantie?
gister de n34 gekruist bij Borger, daar was nog niets aan de handquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:17 schreef FLR het volgende:
[..]
Haha, ook ouders in Emmen?Als ik die kant op ga, neem ik altijd expres een late bus op vrijdag, zodat het idd niet zo teringdruk is, maar goed... Ligt de N34 al open trouwens? Of zijn ze alleen nog molshopen aan de kant aan het graven.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef Jo0Lz het volgende:
Lekkah lekkah! Gaan er nog mensen op stap met KN ? (Koninginnenacht)
[afbeelding]
Ah ok. Wellicht kunnen wij dan samen genieten van eenquote:
Uhuhm.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok. Wellicht kunnen wij dan samen genieten van een [afbeelding] .
[afbeelding]
Wie wie wie wie??quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:43 schreef freecell het volgende:
Update: het wordt hier 16:15 aangezien we nog op iemand wachten die ook meegaat.
Een sms ofzo, om te meeten ergens @ een shop?>quote:
BTW, die link in je sig, is die niet out-dated? De bussen rijden toch alweer?quote:
Doe mij eens adden op msn?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Een sms ofzo, om te meeten ergens @ een shop?>
oh, ik laat hem lekker staan hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
BTW, die link in je sig, is die niet out-dated? De bussen rijden toch alweer?
Ze gaan vanzelf weer stakenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh, ik laat hem lekker staan hoor.
veel te lui voor om te veranderen.
ren ze, ik ben niet jaloers op je iig, het is mij veels te warm...quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:06 schreef FLR het volgende:
Heel misschien fiets ik langs en zwaai ik even rond half 6.. Moet alleen direct door.
Breezah?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef freecell het volgende:
[..]
De dochter van mijn broer. 14, erg mooi en niet om te versieren, want dan sla ik!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:14 schreef maok het volgende:
de plek is trouwens toch bij de klimpiramide aan het water?
Toen zaten we de helft van de tijd in de bosjes.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:15 schreef teigan het volgende:
volgens mij wel, daar zaten we gisteren ook..
wat deden jullie daarquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toen zaten we de helft van de tijd in de bosjes.
ik heb geen bosje van dichtbij gezien hoor....quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toen zaten we de helft van de tijd in de bosjes.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:19 schreef teigan het volgende:
[..]
ik heb geen bosje van dichtbij gezien hoor....![]()
Merciquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:10 schreef teigan het volgende:
[..]
ren ze, ik ben niet jaloers op je iig, het is mij veels te warm...
(al ga ik wel skaten vanavond...)
Ik gooi straks nog wel even een muntje op.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:43 schreef teigan het volgende:
kom jij eigenlijk ook nog nietz?
je kan hem smsen dat je alvast naar het NP heengaat..quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:44 schreef teigan het volgende:
Ik wacht op vriendje, maar ik word nu wel ongeduldig hoor.. Ik wil ook die kant uit...
Kijk maar uit dat ie straks niet in het water ligt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik gooi straks nog wel even een muntje op.![]()
Klazienaveen, om precies te zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:17 schreef FLR het volgende:
[..]
Haha, ook ouders in Emmen?Als ik die kant op ga, neem ik altijd expres een late bus op vrijdag, zodat het idd niet zo teringdruk is, maar goed... Ligt de N34 al open trouwens? Of zijn ze alleen nog molshopen aan de kant aan het graven.
Ik was werken. Dat scheelt denk ik ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:18 schreef MaxMark het volgende:
2 uur weggeweest, en maar 3 posts verder? Zijn er mensen ziek?
Waar werk jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was werken. Dat scheelt denk ik ook wel een beetje.
Ik bagger
Bij een landelijk bekend woonwarenhuis.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waar werk jij eigenlijk?
Bagger? Waar?
Hehehe, zo'n blauw bedrijf met gele letters en zweedse namen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij een landelijk bekend woonwarenhuis.
Ja, normaal. Ik voel me soms wel iets TE aanwezig
Och, als het als vervelend werd ervaren, had je het wel al gehoordquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, normaal. Ik voel me soms wel iets TE aanwezig
Wat is skaten leukquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:38 schreef teigan het volgende:
Zo, weer thuis...
In het plantsoen geweest, toen wezen skaten, en daarna nog even bij freecell en Tara gezeten..
Ik ben bij de Friday Fun Skate onderuit geschoffeld...![]()
Door mijn eigen vriendje notabene
Maar hij heeft me wel beschermd, hij is samen met mij onderuit gegaan en heeft mij deels opgevangen...
![]()
Schade, een geschaafde elleboog, een kapotte knie, die dik is en blauwe dikke plekken op mijn bovenbeen...
Maar dat gaat wel weer over..
Tja, pijn = fijn maar ook soms lastig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:42 schreef teigan het volgende:
Ik heb er nog steeds van genoten hoor!
Pijn is fijn hè, dus dit gaat ook wel weer over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |