Ik zie ze natuurlijk wél allemaalquote:Op donderdag 26 april 2007 21:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Komt goed, evenals foto's van Nietz
Foto's PM ik gewoon ofzo
Mijn zondagen zijn bezet over het algemeen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:05 schreef Tangarine het volgende:
plan anders ff iets voor zondag ofzo
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:04 schreef teigan het volgende:
ik wil hier liever niet neergezet worden, ik wil niet dat ik per ongeluk door leerlingen herkent word...
bij voorbaat dank...
Tot dinsdag nog warm iigquote:Op donderdag 26 april 2007 21:07 schreef teigan het volgende:
Ja, heerlijk een weekje vakantie!!!
Blijft het weer een beetje goed?
Onmogelijk!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onflatteuze foto's van mij hier ook liever niet![]()
op zich niet erg als ze mij hier zouden zien, maar mijn postgeschiedenis hoeven ze dan net weer niet door te gaan spitten, ze hoeven niet alles te weten...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]zou wat zijn zeg, je lerares in opleiding op fok.
Daarom weet haast niemand dat ik op FOK! zitquote:Op donderdag 26 april 2007 21:10 schreef teigan het volgende:
[..]
op zich niet erg als ze mij hier zouden zien, maar mijn postgeschiedenis hoeven ze dan net weer niet door te gaan spitten, ze hoeven niet alles te weten...
Ik had net de foto's in m'n PM, en het is wel degelijk mogelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 21:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Onmogelijk!
Voor onflatteuze foto's, moet je eerst onflatteus zijn op dat moment
Okquote:Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had net de foto's in m'n PM, en het is wel degelijk mogelijk
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=com.ubuntu:en-US:official&hs=uH9&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=koninginnenacht+groningen&spell=1quote:Op donderdag 26 april 2007 21:19 schreef Grimm het volgende:
Wahhee kheb zo'n zin in koninginnenacht en dag hehe
Wie weet het programma?
tsskquote:Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga TV kijken slapen ofzoot, dag.
En dan laat je me foto's van mezelf zelf postenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga TV kijken slapen ofzoot, dag.
www.xs.toquote:Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En dan laat je me foto's van mezelf zelf posten![]()
Have fun!
1 |
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En dan laat je me foto's van mezelf zelf posten![]()
Have fun!
Hij heeft ze al upgeload, maar ik mag zelf posten. Ja, dan gebeurt het niet natuurlijkquote:
Ha!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij heeft ze al upgeload, maar ik mag zelf posten. Ja, dan gebeurt het niet natuurlijk![]()
*Zet fiets voor DaD*quote:Op donderdag 26 april 2007 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
*rent weg*
Als je foto's van mij hebt ofzoot, eerst ff pmen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hier zijn de foto's still uploading
Echt. Ik zie dat ik 2 pm's heb maar de pagina opent niet. Grr.quote:
hmm, ik zie niets. Heb je het goed geschreven? (ik neem aan dat je mijn MSN adres bedoeld)quote:Op donderdag 26 april 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je toegevoegd Tara, als het goed is.
Mijn perenijsje was al bijna gesmolten.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:15 schreef freecell het volgende:
Die ijsjes waren niet zo lekker als gewone raketten!
Ik had ijsjes voor iedereen uit mijn vriezer gehaald, maar het waren "freecell-probeert-buik-kwijt-te-raken,-maar-wil-toch-een-ijsje-ijsjes"quote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn perenijsje was al bijna gesmolten.
De horrorquote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb allemaal rare vlekken op mn jurkje van mijn ijsjequote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:
hehe, achter de kassa?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:33 schreef Renesite het volgende:
Als iemand een foto van mij heeft! Upload hem maar
Helemaal niet leuk. Ik vind het vreselijk. Waarom denk je dat ik niet op de foto wilquote:Op donderdag 26 april 2007 23:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Das leuk![]()
Ik heb ook 8 jaar beugel dragen achter me. Ik voel met je mee
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helemaal niet leuk. Ik vind het vreselijk. Waarom denk je dat ik niet op de foto wil
Ik zou niet weten waarom, eigenlijk. Je doet jezelf weer eens veel te kortquote:Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helemaal niet leuk. Ik vind het vreselijk. Waarom denk je dat ik niet op de foto wil
Je kijkt lievquote:Op donderdag 26 april 2007 23:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[afbeelding]
Jawel. Maar die zijn dan ook meteen lelijk.
Dat doet het ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh die foto van mij, het lijkt wel alsof mijn haar recht omhoog staat
Ik kreeg m toegestuurd van Tara, dus ik gok maar zo...quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Je kijkt liev
Wie heeft die gemaakt?
(en waarom heb ik het weer toegestaan dat er mensen foto's van mij maken terwijl ik beesten nadoe... )
Dat heb ik zaterdag ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:32 schreef Renesite het volgende:
Oh, en Sebasser: Kassa, ja, morgen, heule dag, leuk he, warmte und so, haydieho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |