quote:Op donderdag 26 april 2007 20:34 schreef Sebasser het volgende:
tvp!
Ja, als goed is wel, moet je ff aan freecell vragen.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij vertelde mij dat er morgen mini-meet is weer.
Dit keer wil ik dr ook zijn.
Ik zit nog even de foto's te bekijken! Ik heb een supertoffe van jou en Nietz.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:36 schreef Sebasser het volgende:
DevilsAndDust? Hoever ben je al met je badkamer?
Al bijna klaar?
Lekker he? schoonmaken.
in 3 minuten totaal de weg kwijt.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niets gecompliceerd, gewoon tof!
Oeh oeh, met auto?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit nog even de foto's te bekijken! Ik heb een supertoffe van jou en Nietz.
We waren echt hopeloosquote:Op donderdag 26 april 2007 20:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
in 3 minuten totaal de weg kwijt.
Best erg
maar ik kan niet morgenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef freecell het volgende:
Doe eens toffe foto's uploaden
En minimeet morgen? Moet ik ff navrragen aan mijn bezoek van morgen
2 blonde mensenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We waren echt hopeloosSebasser en DaD op de fiets gaat compleet mis.
niet die?quote:
Dan PM je hem enkel naar mij.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet of Nietz het ok vind dat ik een foto waar hij op staat zo hier neergooi...
Je had anders wel een bere geile stemquote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef Renesite het volgende:
kwam ik echt zo saai over op de telefoon?!!!
!!!!!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je had anders wel een bere geile stem![]()
![]()
Nietz vindt het meestal niet zo tof om met zn hoofd op het forum te staan.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet of Nietz het ok vindt dat ik een foto waar hij op staat zo hier neergooi...
Wat voor?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef teigan het volgende:
ik ben nog wel benieuwd naar de foto die Tara van mij heeft gemaakt..
Met dat glasquote:Op donderdag 26 april 2007 20:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Nietz vindt het meestal niet zo tof om met zn hoofd op het forum te staan.
Ik vind het geen probleem trouwens. (tenzij ik er echt debiel opsta)
HA! *sluitergeluidje*quote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef Sebasser het volgende:
Verrassingsaanval!
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Nietz vindt het meestal niet zo tof om met zn hoofd op het forum te staan.
Ik vind het geen probleem trouwens. (tenzij ik er echt debiel opsta)
Okeequote:Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef freecell het volgende:
Doe eens toffe foto's uploaden
En minimeet morgen? Moet ik ff navrragen aan mijn bezoek van morgen
hhhmmmquote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die van freecell d'r hamstergezicht is echt hilarisch![]()
Die edit tikte je tegelijk met het reageren van miss_squote:Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef Sebasser het volgende:
Miss S, met je paardenkop!
Edit: verkeerde subforum.![]()
Die van mij kon ik trouwens uitdoen, dat geluidje.quote:
Ook plattelandquote:Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef zout-droppie het volgende:
Is dit topic alleen voor de stadjers of ook voor degene van het platteland?
Wauw.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die edit tikte je tegelijk met het reageren van miss_s
Mind me to use the edithistory
Ze zeggen dat ik al in het buitenland woon, in Hoogkerkquote:Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef zout-droppie het volgende:
Is dit topic alleen voor de stadjers of ook voor degene van het platteland?
Das heul niet zo ver weg van mijquote:Op donderdag 26 april 2007 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik al in het buitenland woon, in Hoogkerk!
Doe eerst eens via PM?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik, freecell? Anders haal ik m er meteen weer af
Sebas, mag jij ook? Heb ook wel een toffe van jou.
Whahaha (ik mis een roflol-smiley) waar woon ik dan wel niet??? (Scheemda)quote:Op donderdag 26 april 2007 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik al in het buitenland woon, in Hoogkerk!
Niets, hooguit zo'n gezicht trekken dat je trekt als je weet dat men een foto van je gaat maken...quote:
Gaan we dreigen?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik post m hoor!
Je post, en je delete.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
hmmmm....quote:Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Beter dat ik niet geruild heb van mobiel eig.quote:
Ik heb m je eerst gepmd, mag ik?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef freecell het volgende:
Van mij mogen foto's, als ik ze vervelend vind, gil ik wel
das een heul lege quote.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:57 schreef freecell het volgende:
[..]
hmmmm....![]()
Wie is dat enge mensch?
uhmmm, nou...quote:Op donderdag 26 april 2007 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb m je eerst gepmd, mag ik?
WHAHA! leuk!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vreemd, ik herkende je daardoor nietquote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neuh, die is zwart (dacht ik) veuls te warm voor.
ah.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vreemd, ik herkende je daardoor niet
Komt goed, evenals foto's van Nietzquote:Op donderdag 26 april 2007 21:04 schreef teigan het volgende:
ik wil hier liever niet neergezet worden, ik wil niet dat ik per ongeluk door leerlingen herkent word...
bij voorbaat dank...
Logischquote:Op donderdag 26 april 2007 21:04 schreef teigan het volgende:
ik wil hier liever niet neergezet worden, ik wil niet dat ik per ongeluk door leerlingen herkent word...
bij voorbaat dank...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |