Ha!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij heeft ze al upgeload, maar ik mag zelf posten. Ja, dan gebeurt het niet natuurlijk![]()
*Zet fiets voor DaD*quote:Op donderdag 26 april 2007 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
*rent weg*
Als je foto's van mij hebt ofzoot, eerst ff pmen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hier zijn de foto's still uploading
Echt. Ik zie dat ik 2 pm's heb maar de pagina opent niet. Grr.quote:
hmm, ik zie niets. Heb je het goed geschreven? (ik neem aan dat je mijn MSN adres bedoeld)quote:Op donderdag 26 april 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je toegevoegd Tara, als het goed is.
Mijn perenijsje was al bijna gesmolten.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:15 schreef freecell het volgende:
Die ijsjes waren niet zo lekker als gewone raketten!
Ik had ijsjes voor iedereen uit mijn vriezer gehaald, maar het waren "freecell-probeert-buik-kwijt-te-raken,-maar-wil-toch-een-ijsje-ijsjes"quote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn perenijsje was al bijna gesmolten.
De horrorquote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb allemaal rare vlekken op mn jurkje van mijn ijsjequote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:
hehe, achter de kassa?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:33 schreef Renesite het volgende:
Als iemand een foto van mij heeft! Upload hem maar
Helemaal niet leuk. Ik vind het vreselijk. Waarom denk je dat ik niet op de foto wilquote:Op donderdag 26 april 2007 23:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Das leuk![]()
Ik heb ook 8 jaar beugel dragen achter me. Ik voel met je mee
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helemaal niet leuk. Ik vind het vreselijk. Waarom denk je dat ik niet op de foto wil
Ik zou niet weten waarom, eigenlijk. Je doet jezelf weer eens veel te kortquote:Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helemaal niet leuk. Ik vind het vreselijk. Waarom denk je dat ik niet op de foto wil
Je kijkt lievquote:Op donderdag 26 april 2007 23:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[afbeelding]
Jawel. Maar die zijn dan ook meteen lelijk.
Dat doet het ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh die foto van mij, het lijkt wel alsof mijn haar recht omhoog staat
Ik kreeg m toegestuurd van Tara, dus ik gok maar zo...quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Je kijkt liev
Wie heeft die gemaakt?
(en waarom heb ik het weer toegestaan dat er mensen foto's van mij maken terwijl ik beesten nadoe... )
Dat heb ik zaterdag ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:32 schreef Renesite het volgende:
Oh, en Sebasser: Kassa, ja, morgen, heule dag, leuk he, warmte und so, haydieho
dah bedoelde ik niet, jij had het over dat als mensen foto's van jou hadden ofzoot, dat ze die maar moesten uploaden, dus ik heb een foto van jou achter de kassa, uploaden, kassa, foto, hoi.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:32 schreef Renesite het volgende:
Oh, en Sebasser: Kassa, ja, morgen, heule dag, leuk he, warmte und so, haydieho
Ik zag net onderweg naar mijn werk ergens een thermometer met 20 graden alweerquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:55 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zag net onderweg naar mijn werk ergens een thermometer met 20 graden alweer![]()
Huh?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Ik zie mezelf, dit is niet erg fijn wakker worden
Dat zal best, ik heb m'n zomerjas maar weer thuis laten liggen.. Gelukkig is het in deze computerzaal nog wel redelijk koel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:55 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zag net onderweg naar mijn werk ergens een thermometer met 20 graden alweer![]()
Die stond er alquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Die stond er al![]()
Het is hier een puinhoop in huis, ik ga zo maar eens een beetje opruimen.
Als we nog gaan meeten zal het wel wat later worden is het niet?
Eind van de middag oid? Tegen half vier?
Blijft voorlopig nog effe volgens mij... Woensdag 19 graden, voor de rest boven de 20!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:35 schreef FLR het volgende:
Morgen. En het is nog steeds mooi weer![]()
Maar eerst op naar het lab en vanavond richting Batavierenrace!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben er in ieder geval niet bij vandaag... naar m'n ouders toe en werken.
En nu eerst hier alles netjes maken voor m'n date van zondag.
Ik eet al dagen geen normaal voedsel meer, dus dan zal ik echt pastasalade oid moeten meenemen.quote:
Ik ben voor, moet nog wel even nadenken hoe ik dat ga doen, als ik uit mijn werk kom moet ik wel direct weer weg dus geen tijd om iets te makenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik eet al dagen geen normaal voedsel meer, dus dan zal ik echt pastasalade oid moeten meenemen.
(wat op zich natuurlijk geen slecht idee is)
Maar ik ga ook niet voor een onbekend aantal mensen salade bouwen...
Als we nou een "iedereen neemt iets gezonds mee" picknick bouwen?
voor wie? misschien hebben wij inspiratiequote:Op vrijdag 27 april 2007 11:05 schreef MaxMark het volgende:
Ik moet nog een cadeautje zoeken, en ik ben altijd zo inspiratieloos, bij dat soort dingen
Zus, die wordt 26.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:24 schreef maok het volgende:
[..]
voor wie? misschien hebben wij inspiratie
heeft ze een tuin of balkon? Kun je daar iets voor kopen, fakkels oidquote:
Ik noteer, bedanktquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:38 schreef maok het volgende:
[..]
heeft ze een tuin of balkon? Kun je daar iets voor kopen, fakkels oid
Ik ben ook gestoptquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga nog eens schoonmaken in deze hitte zeg
Dan heb ik het toch wat beter bekeken, zittend op het dak in de zon, koud drinken en laptop/tv drbij. Zo moet het leven zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga nog eens schoonmaken in deze hitte zeg
Ik zit binnen, met de laptop op het balkon is wel leuk, maar ook wel errug warm op het momentquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch wat beter bekeken, zittend op het dak in de zon, koud drinken en laptop/tv drbij. Zo moet het leven zijn
Had ik eigenlijk al gezegd dat ik jou knuffelbaar vind?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:33 schreef nietzman het volgende:
Hee Mogguh.
Ik ben nog ff aan het leren, vanmiddag eindelijk laatste tentamen. Daarna miss ff de stad in ofso (terrasje) en het weekend heerlijk feesten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch wat beter bekeken, zittend op het dak in de zon, koud drinken en laptop/tv drbij. Zo moet het leven zijn
Ik heb het nu een uur vol gehouden, ga ook maar even naar binnenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zit binnen, met de laptop op het balkon is wel leuk, maar ook wel errug warm op het moment
Naar is dat hè?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk al gezegd dat ik jou knuffelbaar vind?
Zonder bijbedoelingen, uiteraard![]()
Ja apart is dat... Ik had wel even de neigingquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Naar is dat hè?
Vraag maar aan Wiets, die heeft het ook, en ik heb het ook.
Nietzman heeft die uitwerking gewoon op leuke vrouwen, heel onhandig. Je kunt hem ook niet zomaar gaan knuffelen oid... Staat zo raar.
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja apart is dat... Ik had wel even de neiging![]()
Ah toe, kan Nietz dan niet gewoon in het midden staan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ook.
Zullen we de volgende keer elkaar maar een knuffel gaan geven om het af te reageren?![]()
Moet je aan Nietz vragen. Misschien welquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah toe, kan Nietz dan niet gewoon in het midden staan?
Wellicht vindt hij dat helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Moet je aan Nietz vragen. Misschien wel
Die arme jongen schrikt zich dood als ie dit allemaal zietquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Moet je aan Nietz vragen. Misschien wel
En d'r vervolgens niets mee doen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had ik eigenlijk al gezegd dat ik jou knuffelbaar vind?
Zolang ik mezelf voor mag houdend dat dat is omdat je lover meeleest vind ik 't prima.quote:Zonder bijbedoelingen, uiteraard![]()
Ja ik durfde toch niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
En d'r vervolgens niets mee doen!.
Haha, dat mag.quote:[..]
Zolang ik mezelf voor mag houdend dat dat is omdat je lover meeleest vind ik 't prima.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |