Mej maok zal u komen aanschouwen en wellicht ook nog comuniceren met de aanwezigen. Echter dit alles zal pas plaats vinden na mijn aankomst in de stad wat inhoud dat ik bij het aanvangen van de avond aanwezig zal zijn. Aan versnaperingen wordt gedacht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:41 schreef freecell het volgende:
Hierbij delen wij u mede dat mevr. Tararaboemdijee-Freecell en mej. Isabeau vanaf circa 16:00 op de Vaste Plek in het Noorderplansoen te bezichtigen zijn. Er mag ook mee gecommuniceerd worden. Zij brengen een salade de maaltijd mee en verzoeken de anderen vocht en gezond voedsel mede te brengen. Alvast heel erg bedankt, ook namens Freecell.
Isabeau
ps: wie komen er nog meer? Atrimar komt misschien ook nog.
Jeetje, wat apart! Ik kende dat helemaal niet. Alleen euh, waterpijpen bestellen?quote:
Springs?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand nog een leuk restaurantje? Iets wat gewoon gezellig is, en knus. Ik dacht aan Mr. Mofongo, maar die zijn op zondag gesloten, en het gaat dus om zondagavond.
De enige restaurantjes die ik ken zijn die waar ik met m'n ex ben geweest en die mijd ik nu dus liever even![]()
Aan de Nieuweweg?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:08 schreef Tangarine het volgende:
ah, en veel plezier vanmiddagik zal aan jullie dneken terwijl ik niet bestaande klanten aan het helpen ben
(welke imbiciel gaat er een stripwinkel in met dit weer? Dat bedoel ik
)
Waterpijp kan, hoeft niet natuurlijk (is ook niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jeetje, wat apart! Ik kende dat helemaal niet. Alleen euh, waterpijpen bestellen?
Welke? Er zijn twee tenten zag ik. Ziet er wel supertof uit! Is het wel geschikt om er met z'n 2en naartoe te gaan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:16 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Waterpijp kan, hoeft niet natuurlijk (is ook niet echt mijn ding)
Als je daar heen gaat, moet je ff reserveren in de tent, das wel het leukste![]()
ennuh, die stripboekenwinkel zit in Assen
Oh ik neem toch visquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef maok het volgende:
benz is opzich wel leuk maar toen ik daar laats een keer mijn werk was, was de kwaliteit van het vlees niet echt geweldig, veel te droog, mischien lag het er aan dat we er met een te grote groep waren.
keuze uit hangen op kussens in de achterste tent of zitten op lage bankjes in de voorste tenten, achter is knusser maar voor is beter uit te houdenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ik neem toch vis
Maar welke tent moet ik nu doen?
bevalling nog niet echt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:51 schreef MaxMark het volgende:
Over tonijn gesproken(slechte brug)
Live-bevalling van een kat uit een ander topic...isse nie lief?
http://fok.wyrihaximus.net/poes2/index.html
Nouja, het kan elk moment/dag gebeurenquote:
Blijf dan ook niet zo laat opquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:00 schreef Sebasser het volgende:
Mogguh iedereen.
Je kunt ook met de fiets naar Emmen, het is toch lekker weerquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:04 schreef MaxMark het volgende:
Moet zometeen met de bus naar Emmen, ik hoop maar dat de fietsenstalling niet vol is. En de bus ook niet, wat dat betreft.
Weetje wel hoe weinig ik de laatste paar dagen heb geslapen?quote:
Té lekker weer, zo kom ik helemaal aangebrand thuisquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:05 schreef maok het volgende:
[..]
Je kunt ook met de fiets naar Emmen, het is toch lekker weer![]()
vakantie in de zin van een langer weekend of echt vakantie?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef Jo0Lz het volgende:Was het maar half 5.
Of, was ik maar vrij.
Evengoed is het over een uur - VAKANTIE
Haha, ook ouders in Emmen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:04 schreef MaxMark het volgende:
Moet zometeen met de bus naar Emmen, ik hoop maar dat de fietsenstalling niet vol is. En de bus ook niet, wat dat betreft.
Heul de week vrijquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:15 schreef maok het volgende:
[..]
vakantie in de zin van een langer weekend of echt vakantie?
gister de n34 gekruist bij Borger, daar was nog niets aan de handquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:17 schreef FLR het volgende:
[..]
Haha, ook ouders in Emmen?Als ik die kant op ga, neem ik altijd expres een late bus op vrijdag, zodat het idd niet zo teringdruk is, maar goed... Ligt de N34 al open trouwens? Of zijn ze alleen nog molshopen aan de kant aan het graven.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef Jo0Lz het volgende:
Lekkah lekkah! Gaan er nog mensen op stap met KN ? (Koninginnenacht)
[afbeelding]
Ah ok. Wellicht kunnen wij dan samen genieten van eenquote:
Uhuhm.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok. Wellicht kunnen wij dan samen genieten van een [afbeelding] .
[afbeelding]
Wie wie wie wie??quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:43 schreef freecell het volgende:
Update: het wordt hier 16:15 aangezien we nog op iemand wachten die ook meegaat.
Een sms ofzo, om te meeten ergens @ een shop?>quote:
BTW, die link in je sig, is die niet out-dated? De bussen rijden toch alweer?quote:
Doe mij eens adden op msn?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Een sms ofzo, om te meeten ergens @ een shop?>
oh, ik laat hem lekker staan hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
BTW, die link in je sig, is die niet out-dated? De bussen rijden toch alweer?
Ze gaan vanzelf weer stakenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh, ik laat hem lekker staan hoor.
veel te lui voor om te veranderen.
ren ze, ik ben niet jaloers op je iig, het is mij veels te warm...quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:06 schreef FLR het volgende:
Heel misschien fiets ik langs en zwaai ik even rond half 6.. Moet alleen direct door.
Breezah?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef freecell het volgende:
[..]
De dochter van mijn broer. 14, erg mooi en niet om te versieren, want dan sla ik!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:14 schreef maok het volgende:
de plek is trouwens toch bij de klimpiramide aan het water?
Toen zaten we de helft van de tijd in de bosjes.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:15 schreef teigan het volgende:
volgens mij wel, daar zaten we gisteren ook..
wat deden jullie daarquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toen zaten we de helft van de tijd in de bosjes.
ik heb geen bosje van dichtbij gezien hoor....quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toen zaten we de helft van de tijd in de bosjes.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:19 schreef teigan het volgende:
[..]
ik heb geen bosje van dichtbij gezien hoor....![]()
Merciquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:10 schreef teigan het volgende:
[..]
ren ze, ik ben niet jaloers op je iig, het is mij veels te warm...
(al ga ik wel skaten vanavond...)
Ik gooi straks nog wel even een muntje op.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:43 schreef teigan het volgende:
kom jij eigenlijk ook nog nietz?
je kan hem smsen dat je alvast naar het NP heengaat..quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:44 schreef teigan het volgende:
Ik wacht op vriendje, maar ik word nu wel ongeduldig hoor.. Ik wil ook die kant uit...
Kijk maar uit dat ie straks niet in het water ligt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik gooi straks nog wel even een muntje op.![]()
Klazienaveen, om precies te zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:17 schreef FLR het volgende:
[..]
Haha, ook ouders in Emmen?Als ik die kant op ga, neem ik altijd expres een late bus op vrijdag, zodat het idd niet zo teringdruk is, maar goed... Ligt de N34 al open trouwens? Of zijn ze alleen nog molshopen aan de kant aan het graven.
Ik was werken. Dat scheelt denk ik ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:18 schreef MaxMark het volgende:
2 uur weggeweest, en maar 3 posts verder? Zijn er mensen ziek?
Waar werk jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was werken. Dat scheelt denk ik ook wel een beetje.
Ik bagger
Bij een landelijk bekend woonwarenhuis.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waar werk jij eigenlijk?
Bagger? Waar?
Hehehe, zo'n blauw bedrijf met gele letters en zweedse namen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij een landelijk bekend woonwarenhuis.
Ja, normaal. Ik voel me soms wel iets TE aanwezig
Och, als het als vervelend werd ervaren, had je het wel al gehoordquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, normaal. Ik voel me soms wel iets TE aanwezig
Wat is skaten leukquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:38 schreef teigan het volgende:
Zo, weer thuis...
In het plantsoen geweest, toen wezen skaten, en daarna nog even bij freecell en Tara gezeten..
Ik ben bij de Friday Fun Skate onderuit geschoffeld...![]()
Door mijn eigen vriendje notabene
Maar hij heeft me wel beschermd, hij is samen met mij onderuit gegaan en heeft mij deels opgevangen...
![]()
Schade, een geschaafde elleboog, een kapotte knie, die dik is en blauwe dikke plekken op mijn bovenbeen...
Maar dat gaat wel weer over..
Tja, pijn = fijn maar ook soms lastig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:42 schreef teigan het volgende:
Ik heb er nog steeds van genoten hoor!
Pijn is fijn hè, dus dit gaat ook wel weer over..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |