Neequote:Op zaterdag 28 april 2007 23:39 schreef gelly het volgende:
Morgen lekker zuipen !
Ik weet het nog niet maar ik ben vaak wel in de elleboogbuurt te vindenquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:41 schreef gelly het volgende:
Jammer. Waar gaat iedereen een beetje heen morgennacht ?
Tja, de Koniginnenacht trekt me nooit echt. Teveel dronken boeren uit de randgemeenten en het gebrek aan fatsoenlijke ruimte om te chillen... Een biertje bestellen voelt dan aan als een wachtrij in de Efteling. En uiteindelijk is 5 uur lang op stap gaan waarvan anderhalf uur besteed wordt aan bier halen, jassen naar gaderobe brengen en op elkaar wachten voor mij niet echt het summum van een goede avond.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:47 schreef gelly het volgende:
Ja, kromme elleboog ben ik ook. Zal wel weer tering druk worden.
Lexquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:59 schreef Dangel het volgende:
Groningen ist ein riesige grosse dorpje vergeleken beim München
Toch fijn om weer thuis te zijn. Nog even onder mn kraskloon ingelogd omdat ik morgen de tidj wil nemen om bij te lezen
Waar zijn de foto's van de bikinimeet?
Heb ik heir nog wat gemist? dit deel heb ik bijgelezen de rest nog niet, doe ik morgen welquote:
Och, wat minimaximeetings enzoquote:Op zondag 29 april 2007 00:11 schreef Dangel het volgende:
[..]
Heb ik heir nog wat gemist? dit deel heb ik bijgelezen de rest nog niet, doe ik morgen wel
trip van 1000 kilometer en 12 uur, mag ik?quote:
12 uurquote:Op zondag 29 april 2007 00:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
trip van 1000 kilometer en 12 uur, mag ik?
en dat was alleen nog maar de terugweg, de heenweg duurde langer
Ja. En wij met de Audi A6 in Münchenquote:Op zondag 29 april 2007 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
12 uurmen. Dan zitten wij met de caravan aan ze franse kust
Misschien een tip; bioresonantietherapie.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:53 schreef nietzman het volgende:
En ik heb de meest afschuwelijke hooikoortsaanval ever.
Ik ga zeer waarschijnlijk de koninginnendag/nacht meemaken in amsterdam.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tja, de Koniginnenacht trekt me nooit echt. Teveel dronken boeren uit de randgemeenten en het gebrek aan fatsoenlijke ruimte om te chillen... Een biertje bestellen voelt dan aan als een wachtrij in de Efteling. En uiteindelijk is 5 uur lang op stap gaan waarvan anderhalf uur besteed wordt aan bier halen, jassen naar gaderobe brengen en op elkaar wachten voor mij niet echt het summum van een goede avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |