Lekker vroeg opstaan dus.quote:Op zondag 29 april 2007 08:26 schreef teigan het volgende:
Hier waarschijnlijk geen koninginnenacht, het kan mij eigenlijk niet zo boeien, en koninginnedag gaan wij zeilen, en moeten we voor 9 uur in Lemmer zijn...

10 meter van de boot?quote:Op zondag 29 april 2007 08:28 schreef teigan het volgende:
Ja, of de avond daarvoor al richting Lemmer rijden...
Dan kunnen we gewoon op 10 meter van de boot af gaan slapen...

Ik dacht dat 'blasen' in het Duits in heel anders betekendequote:Op zondag 29 april 2007 00:26 schreef Dangel het volgende:
Op de plekken waar we konden blasen ging ht toch we rap![]()

Je hebt een huisje bij het water ofzo?quote:Op zondag 29 april 2007 08:30 schreef teigan het volgende:
Dat zou zelfs ook kunnen, ik geloof dat er voor 4 personen slaapruimte is binnen....
Maar ik denk dat een echt bed toch net wat beter ligt..

Gaaf.quote:Op zondag 29 april 2007 08:47 schreef teigan het volgende:
Mijn ouders wonen in Lemmer in de nieuwbouw, en daar is overal water, dus je hebt gewoon een kanaaltje achter je huis, waar de boot kan liggen, en je zit zo op de Lemster Brekken, en dan verder de Friese meren op...

quote:Op zondag 29 april 2007 09:08 schreef zout-droppie het volgende:
Hier ook geen koninginnenacht , heb 2 kleine kinderen dus dan gaat dat niet zo makkelijk en morgen moet ik werken.
Vanmiddag ga ik wel even met de kids naar de speeltuin in het stadspark

quote:Op zondag 29 april 2007 09:10 schreef Sebasser het volgende:
[..], ik dus zo naar je profiel om te kijken of je in groningen woont, en ik zie dat je net in het groningen topic had gepost, dus ik zo klikken om te kijken wat je had gepost, en toen bleek dat ik al in het groningen topic zat, en dus een heleboel overbodige klikken heb geklikt.

Klopt!quote:Op zondag 29 april 2007 08:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'blasen' in het Duits in heel anders betekende![]()

Leuk van die ouders die daar geen rekening mee houdenquote:Op zondag 29 april 2007 10:40 schreef Renesite het volgende:
Dat kutkind van hiernaast zat WEEEER de hele tijd met zo'n goedkope 5 euro bal te basketballen.
Hoe laat? ACHT UUR
Dus ik zo "Vind je het heel erg om op het schoolplein te basketballen?"
Nah, zegt ze ook nog "Hoezo?" (als 9 jarig schoffie)
Dus ik "Een normaal mens slaapt rond deze tijd, bedankt"
gvrdme

Straks lekker naar de Euroborg voor hopelijk een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 29 april 2007 11:01 schreef S-Two het volgende:
Vanmiddag even de spannende ontknoping in de Eredivisie zien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |