weet ik, maarja, ik denk dat ik het mooier gevonden hadquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:42 schreef prupke het volgende:
[..]
als ik verder van de boom af was gaan staan had de foto niet dit effect gekregen
ik vind extreem een veel te breed onderwerp in die zin dat voor de ene persoon iets heel extreem is maar voor de ander is het absoluut niet extreem.
ik had liever iets anders willen doen qua foto maar had de middelen niet bij de hand
Dank je wel!quote:
weet ik , maar ja. ik stuur een foto in die ik mooi vindquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:51 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
weet ik, maarja, ik denk dat ik het mooier gevonden had
staakt het stemmen!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:07 schreef pauld het volgende:
ehm kan iemand mij zeggen warom mijn foto er niet tussen staat? Ik heb om 21.35 mijn mail verstuurd. Toch zeker ruim voor de deadline...
[afbeelding]
Doe er dan wat aanquote:
Dank!quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:43 schreef Xilantof het volgende:
@pauld:
Ik ga het even checken! Ik kan me herinneren dat ik je naam ingetypt heb bij 't uploaden!
Edit:
Hij was al geupload. Blijkbaar vergeten hem er tussen te zetten. Mijn excuses.
Ik zal hem nog plaatsen en op een aantal plaatsen duidelijk maken dat men hun stemmen nu mogen wijzigen.
Dat is me net aan gelukt. Mijn nummers 4 en 5 zijn negatieve keuzen. Ik vind ze beide niet meer dan wel aardig, maar ze zijn iig conform wat ik me bij het thema voorstel. De andere foto's komen niet veel verder dan extreem bewerkt imo.quote:Op zondag 29 april 2007 00:09 schreef k_man het volgende:
Dat heb ik met het gros van de foto's. Ik moet eens zien of ik er vijf kan uithalen de wel extreem zijn.
extreem bewerkt is iets slechts volgens jou?quote:Op zondag 29 april 2007 14:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat is me net aan gelukt. Mijn nummers 4 en 5 zijn negatieve keuzen. Ik vind ze beide niet meer dan wel aardig, maar ze zijn iig conform wat ik me bij het thema voorstel. De andere foto's komen niet veel verder dan extreem bewerkt imo.
Is trouwens ook de reden dat ik zelf niet heb ingezonden, ik kreeg er maar geen uitvoerbaar idee bij.
Klopt.quote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef Kamermans het volgende:
dus deze is voor: http://xs114.xs.to/xs114/07170/slachtoffer.jpg en deze na: http://images.fok.nl/upload/070427_48846_sneeze.jpg ?
of heb je je toevallig toch vergist ? :p anders is het een hele puike makeover
Nee, dat bedoel ik niet. Wat ik bedoel is dat er heel veel foto's zijn van iets gewoons, waar een extreme bewerking overheen gelegd is. Prima verder, maar dan is het onderwerp imo dus niet in overeenstemming met het wedstrijdthema.quote:Op zondag 29 april 2007 14:23 schreef Kamermans het volgende:
[..]
extreem bewerkt is iets slechts volgens jou?
Tja, smaken verschillen hequote:de gene die jij 5 punten gegeven hebt is ook bewerkt, en ik vind het nou niet echt een mooie bewerking,...
Dank voor je punten en commentaar trouwens. Je vat mijn inzending gelukkig precies op zoals ie bedoeld is.quote:Op zondag 29 april 2007 14:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Dat is me net aan gelukt. Mijn nummers 4 en 5 zijn negatieve keuzen. Ik vind ze beide niet meer dan wel aardig, maar ze zijn iig conform wat ik me bij het thema voorstel. De andere foto's komen niet veel verder dan extreem bewerkt imo.
Bewerken hoeft niet persé iets slechts te zijn, maar als die bewerking alles is waar je foto op drijft, is dat een beetje te mager voor mij.quote:Op zondag 29 april 2007 14:23 schreef Kamermans het volgende:
[..]
extreem bewerkt is iets slechts volgens jou?
de gene die jij 5 punten gegeven hebt is ook bewerkt, en ik vind het nou niet echt een mooie bewerking,...
quote:
Ongeduldje!quote:Op maandag 30 april 2007 22:13 schreef freud het volgende:
Nog niet klaar met tellen?!
eenschquote:Op maandag 30 april 2007 22:18 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ongeduldje!Reageer nou maar gewoon ff op je MSN
nee, ik wil m gewoon spreken, en met mij blijkbaar ook anderenquote:Op maandag 30 april 2007 22:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij is de beslissende factor in de einduitslag ofzo?
En ik wilde weten of Xilantof nog bij hem was, zodat we onze punten konden vergelijkenquote:Op maandag 30 april 2007 22:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij is de beslissende factor in de einduitslag ofzo?
't was echt héél closequote:Op maandag 30 april 2007 22:40 schreef freud het volgende:
Close call!! Gefeli!!
ik ben ontroerdquote:Op maandag 30 april 2007 22:42 schreef HMaster-II het volgende:
ikke win??
Zomaar voor Puckzzz en Shark.Bait
* HM2 gaat speech doen
*kuch en glaasje water pakt
Ik wil graag Marieke bedanken voor het model staan voor deze foto.
Verder wil ik Puckzzz bedanken tesamen met Sebastiaan voor het aanmoedigen toch extremer te gaan bewerken van de foto.![]()
Ik wil verder iedereen bedanken voor de leuke strijd en punten.
Ik wens iedereen voor de volgende maand wederom veel succes toe.
![]()
gefeliquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:03 schreef pirke het volgende:
Mijn 3 onderwerpen die ik zo ga mailen:
"spelen met het licht van de schaduw"
"zwart-wit"
"extreem"'
En wie mogen wequote:Op maandag 30 april 2007 23:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het was trouwens een kut onderwerp. [..]
Ja, dattequote:Op maandag 30 april 2007 22:50 schreef ..zapper het volgende:
Ships, helemaal vergeten te stemmen, is dat nu zo snel voorbij gegaan of was de periode dit keer gewoon wat korter.
En felici voor de winnaars.
quote:Op maandag 30 april 2007 23:27 schreef prupke het volgende:
En wie mogen we-en voor het nieuwe onderwerp??
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]en ik had nog zo gehoopt op een leuk verjaardagskadootje
Erg goed gedaanquote:Op maandag 30 april 2007 22:42 schreef HMaster-II het volgende:
ikke win??
Zomaar voor Puckzzz en Shark.Bait
* HM2 gaat speech doen
*kuch en glaasje water pakt
Ik wil graag Marieke bedanken voor het model staan voor deze foto.
Verder wil ik Puckzzz bedanken tesamen met Sebastiaan voor het aanmoedigen toch extremer te gaan bewerken van de foto.![]()
Ik wil verder iedereen bedanken voor de leuke strijd en punten.
Ik wens iedereen voor de volgende maand wederom veel succes toe.
![]()
als je shark erbij noemt kan ik alleen maar met je eens zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef Kamermans het volgende:
Gefeliciteerd winnaars.
Meestal zijn het wel terechte winnaars.
ik had graag Puckzzz of freud zien winnen, die 2 vind ik echt verweg het beste van de afgelopen maand. bij rest van de fotos heb ik beetje het idee dat ze toevallig aan het onderwerp extreem grenste en dus daarom gewoon maar zijn ingestuurd,...
mja het is wel FOT he.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef Kamermans het volgende:
Gefeliciteerd winnaars.
Meestal zijn het wel terechte winnaars.
ik had graag Puckzzz of freud zien winnen, die 2 vind ik echt verweg het beste van de afgelopen maand. bij rest van de fotos heb ik beetje het idee dat ze toevallig aan het onderwerp extreem grenste en dus daarom gewoon maar zijn ingestuurd,...
Er langs nog welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
Nouja, HM2 heeft die foto wel gemaakt met deze wedstrijd in gedachten volgens mij hoor. Maar ik kan er langs zitten
ik ben bezig met mijn inburgeringscursus in het Brabantse he?quote:
Dan ben je goed bezig zeg....maar volgens mij heb je voor wat betreft de plaat wel gelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ben bezig met mijn inburgeringscursus in het Brabantse he?
Nope, ik heb de foto speciaal voor de wedstrijd gemaakt. Inclusief 15 a 30 minuten in adobe illustrator zitten klooien (wat ik nog nooit gedaan had) en speciale PS technieken om een tatoeage op mijn lijf te krijgen, en wat dodgen en burnen mijn lichaam weg te werken, mijn ogen op te lichten, plekjes bij te werken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef Kamermans het volgende:
Bij rest van de fotos heb ik beetje het idee dat ze toevallig aan het onderwerp extreem grenste en dus daarom gewoon maar zijn ingestuurd,...
Foto geschoten met gedachten dat het een demonische foto zou wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
Nouja, HM2 heeft die foto wel gemaakt met deze wedstrijd in gedachten volgens mij hoor. Maar ik kan er langs zitten
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef freud het volgende:
Ik ben wel speciaal voor dit topic bezig geweest en inkopen wezen doen. Was wel geinig. Vooral toen ik visite kreeg en de setup nog op tafel lag. "Moeten we ons zorgen gaan maken?".
Het stond klaar! Mietjes wilden het wel uit de senseoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je hebt ze daarna wel koffie aangeboden?
ik ben verliefdquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:56 schreef Ymke het volgende:
Deze kwam ik eergisteren tegen , zo lief![]()
Maar er zullen wel heel veel lieve eendjes in de wedstrijd komen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:56 schreef Ymke het volgende:
Deze kwam ik eergisteren tegen , zo lief![]()
Maar er zullen wel heel veel lieve eendjes in de wedstrijd komen
ik heb thuis nog een jong mereltje in de aanbieding...alleen kijkt het beestje een beetje zo :quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ik verwacht een hoop jonge dieren en een gigantische berg bloembollen
Ik krijg er alleen maar honger vanquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:15 schreef Gremen het volgende:
Awwik wil weer eens een klein eendje als huisdier
Ben er niet helemaal kapot vanquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
mijn clematis is dus maar zozo?
nahh, kan gebeuren he?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben er niet helemaal kapot vanHet licht is net een tikkie te hard om mooi te zijn.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:24 schreef Puckzzz het volgende:
maar of ie derde plaats waardig is...zal wel niet
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:24 schreef Puckzzz het volgende:
vind 'm toch wel wat hebben, maar of ie derde plaats waardig is...zal wel niet
Haha ja zo kijken ze altijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb thuis nog een jong mereltje in de aanbieding...alleen kijkt het beestje een beetje zo :
mijn clematis is dus maar zozo?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:00 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmzzz, ik denk dat ik mn avatar maar eens wat zal vergroten voor deze maand
Of niet natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
lente, dat zullen wel heeeeel veel dieren en natuur foto's worden
ik heb ook wel een idee, maar ik weet niet of ik ergens hoog genoeg gras kan vinden, en iemand die bereid is erin te gaan liggenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk.
ik heb iets compleet anders dan dieren in mijn kop zitten om uit te gaan werken.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb ook wel een idee, maar ik weet niet of ik ergens hoog genoeg gras kan vinden, en iemand die bereid is erin te gaan liggen
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef k_man het volgende:
Ik zal de tandartsassistente vragen of ik haar ogen mag fotograferen.
Tof ideequote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef k_man het volgende:
Ik zal de tandartsassistente vragen of ik haar ogen mag fotograferen.
Boeiequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een idee. Twee zelfs.
Maarik ben bang dat de schattigheid van de eendjes, lammetjes en kuikentjes waarschijnlijk toch al het andere gaat overschaduwen.
Niet in een potje?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Op 't moment zitten de ideeen echt alleen nog in mijn hoofd.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Op 't moment zitten de ideeen echt alleen nog in mijn hoofd.
GMTAquote:
Ik vind een creatieve benadering, zeker als ie goed is uitgevoerd, anders meer waard dan een lief eendje... hoe lief ie ook isquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een idee. Twee zelfs.
Maarik ben bang dat de schattigheid van de eendjes, lammetjes en kuikentjes waarschijnlijk toch al het andere gaat overschaduwen.
ah geen afgehakte lammetjes in potjes dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Probleem is dat de photoshopregels wat beperkend zijn.
Niet als ik het van verschillende foto's in elkaar moet zettenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
ah geen afgehakte lammetjes in potjes dus
Daar heb je helemaal geen photoshop voor nodig hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
ah geen afgehakte lammetjes in potjes dus
Ik zie alleen maar kruisjes bij je foto's..quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:51 schreef Ynske het volgende:
en nu?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:52 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar kruisjes bij je foto's..
Bloemetjes, kleur, lentje, niet zeuren, ga ze heus niet insturenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
Die van jou spreken niet echt een lentegevoel AnMooie bloemen hoor, maar dat kan net zo goed in de zomer gemaakt zijn
Het is ook nooit goed he, bij vrouwenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:16 schreef An24 het volgende:
niet zeuren
lekker plaatje!quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:26 schreef Kamermans het volgende:
die heeft wel wat missymirjam, alleen jammer van de rode vlekjes aan de bovenkant van de foto.
als we toch allemaal bezig zijn met showen doe ik ook mee
[afbeelding]
heb voor de wedstrijd wel iets anders in gedachten. alleen is mijn camera er niet echt heel geschikt voor
Ja mooiquote:
Dank je , ik vind hem zelf ook erg mooiquote:
of juist nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:35 schreef Werewolf het volgende:
Recordaantal inzendingen deze maand denk ik
Moet je maar sneller zijn ,quote:
Eng he?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben 1 keer belaagd door een troep agressieve ganzen toen ik ze wilde fotograferen, dat doe ik dus geen tweede keer meer
kijk maar uit dat ze niet bijten, die krengen laten niet snel losquote:
ik wist niet hoe snel ik weg moest komen, sindsdien loop ik met een grote boog om die dingenh heenquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:50 schreef Ymke het volgende:
Kijk , ik lag echt op ooghoogte , hartstikke leuk . Maar ja.................
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:50 schreef Ymke het volgende:
Kijk , ik lag echt op ooghoogte , hartstikke leuk . Maar ja.................
[afbeelding]
![]()
ook familie van de dodoquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:41 schreef Ymke het volgende:
En dan kom je op de terugweg dit tegen , een waterkip of hoen , jemig waarom zijn die zo verschrikkelijk lelijk???
[afbeelding]
Absoluutquote:
I know, al die dingen bedacht ik later pas, maar toen had ik geen zin meer om het over te doen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Ymke het volgende:
Als ik je een tip mag geven? Waar komen die rode letters vandaan? Is het lipstick/ Bloed?
Als ik zoals die dame eindig in de plee met een lege fles naast mij , dan kots ik , dan is mijn make-up erg doorlopen , dan ben ik ( voel ik me wazig) Ik zie niks van de party in de foto terug , maak het maar veel rauwer . Maak een foto dat ze achterover uit de plee komt donderen met een naald in haar arm . met voeten van omstanders in de voorgrond
Als je kotst , je polsen doorsnijdt weet ik veel van de ellende van de afterparty.... laat dat dan zien niet zo;n net meiske met keurig gekamde haartjes in een schone plee met wat rode tekst op de muur
Laat zien en voelen die rauwheid![]()
Ok en laat af en toe je werk zien , ik merk het zelf ook aan mijn werk , andere mensen zien hele andere dingen aan je foto dan dat je zelf ziet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
I know, al die dingen bedacht ik later pas, maar toen had ik geen zin meer om het over te doen..
mocht ik het nog eens over doen, neem ik al die dingen zeker mee
dacht ik ook, maar vind 't wel 'n lekker plaatjequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:19 schreef KD-fotografie het volgende:
Nu wil ik overigens geen zeikerd zijn he maar ik heb toch sterk het gevoel dat de achtergrond van de foto van Assissin92 geshopt is.![]()
of ben ik nu een zeikerd?
Wie weet is 't een studiofoto met een strakblauwe achtergrond...quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:19 schreef KD-fotografie het volgende:
Nu wil ik overigens geen zeikerd zijn he maar ik heb toch sterk het gevoel dat de achtergrond van de foto van Assissin92 geshopt is.![]()
Da's toch het toppunt van lente?quote:
Je mag met de kleuren etc spelen, wat ook erg gedaan is imo. Krijgt een erg technicolor gevoel. Dit lijkt mij in ieder geval ook sterk dat het zo uit de cam komt, aangezien ik niet denk dat Assissin92 een grote sterke daglichtlamp heeft in een studio.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:19 schreef KD-fotografie het volgende:
Dat is dat dode hoofd uit die andere seriequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:11 schreef Ireth het volgende:
Aardbeitje springt er lekker uit, vind alleen dat de persoon een nogal bevroren indruk maak..
Dat heb ik expres gedaan om de aarbei meer te laten knallen, om een echt contrast te krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:11 schreef Ireth het volgende:
Aardbeitje springt er lekker uit, vind alleen dat de persoon een nogal bevroren indruk maak..
Mijn aardbeienplant is nog kaal hoorquote:[b]Op donderdag 3 mei 2007 11:04
Bij lente denkt de hele wereld misschien aan bloemetjes en jonge beestjes, maar voor mij betekent het de terugkeer van verse aardbeitjes. En dat dan op mijn manier afgebeeld.
Toffe foto, maar de linkerkant van je tong is rozer dan de rechterkantquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Bij lente denkt de hele wereld misschien aan bloemetjes en jonge beestjes, maar voor mij betekent het de terugkeer van verse aardbeitjes. En dat dan op mijn manier afgebeeld.
nu je het zegt!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Toffe foto, maar de linkerkant van je tong is rozer dan de rechterkant. En de linkerachterkant van je tong (randje) 'licht' een beetje op.
Voor zover de opbouwende kritiek van een leek.
.
* Skaai rent al!
Wel potdimme, wie denk je wel niet dat je bent om kritiek te geven!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Toffe foto, maar de linkerkant van je tong is rozer dan de rechterkant. En de linkerachterkant van je tong (randje) 'licht' een beetje op.
Voor zover de opbouwende kritiek van een leek.
.
* Skaai rent al!
Tof!! Gewoon proberen...heb zelfde probleem, maa ik ga kijken wat ik kan doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
iuk heb een idee
maar denk niet dat ik dat kan/ga uitvoeren
het zóú kunnen, maar dan heb ik wel veel 'modellen' nodig..quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof!! Gewoon proberen...heb zelfde probleem, maa ik ga kijken wat ik kan doen![]()
komt goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het zóú kunnen, maar dan heb ik wel veel 'modellen' nodig..
ik ga er eens over nadenken, ik heb nog wel ff...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel potdimme, wie denk je wel niet dat je bent om kritiek te geven!, ik zal 'm nog eens nabewerken, als mijn andere ideeën op niks uitlopen.
ik vind 'm wel heel grappig bedachtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:30 schreef -Marjo- het volgende:
Ik had deze al als idee:
[afbeelding]
Maar misschien dat ik toch iets heel anders ga doen...
en dr dan rechtop te laten staan, De Indische Waterlelyquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik vind 'm wel heel grappig bedacht
misschien is het leuk om die bloem met vrouwtje in het water (zwembad) te laten drijven?
Fijn plaatjequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:13 schreef Sasami het volgende:
Gefeliciteerd winaars!
Ik heb toch maar niet meegedaan deze week ik wist niet wat ik als extreem moest gaan fotograferen.
Vandaag naar de dierentuin geweest en heb deze foto gemaakt in de vlindertuin.
Heb deze ook maar meteen ingestuurd.
[afbeelding]
Die is tofquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:13 schreef Sasami het volgende:
Gefeliciteerd winaars!
Ik heb toch maar niet meegedaan deze week ik wist niet wat ik als extreem moest gaan fotograferen.
Vandaag naar de dierentuin geweest en heb deze foto gemaakt in de vlindertuin.
Heb deze ook maar meteen ingestuurd.
[afbeelding]
Nee, in het Noorderdierenpark heb ik hem gemaakt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef Esto het volgende:
[..]
Die is tof
Toevallig in Blijdorp gemaakt?
Pas je CRT eens aanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Die eerste vind ik leuker, omdat het wat meer interactie tussen moeder en zoon/dochter heeft, alleen zou ik wel het contrast iets opschroeven, omdat het een beetje flets lijkt.
En misschien croppen dat de bovenste rand met struiken er niet meer opstaat?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:30 schreef ElizabethR het volgende:
Issie wedstrijdwaardig danWow!
Dankjewel Tha_Erik en. MissBliss
Ik geloof toch ook wel dat het croppen enzo veel met persoonlijke smaak te maken heeft. Want een tijdje geleden plaatste ik een foto van een dergelijke situatie met ook alleen gras en een paar beesten erop en toen werd me gezegd dat ik er meer achtergrond op moest houden omdat de beesten nu geisoleerd waren.
Afijn, dit is een andere crop.
[afbeelding]
En ik woon inderdaad mooi Yoni. Nooit gebrek aan onderwerpen, dat is, als je van de natuur houdt dan.
Dank je, heb ik tenminste niet voor niks zitten wachten tot ie terugkwamquote:
Dit is voor mij absoluut een lentefoto , geweldigquote:
Dank je, ik ga em af laten drukkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dit is voor mij absoluut een lentefoto , geweldig![]()
OKquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:42 schreef Ireth het volgende:
Wow Pea! Dies mooi!!
(ik stuur je trouwens even een [afbeelding] )
Dedju! Wat een prachtfoto! Vooral ook omdat je nog dat tere lentegroen op de achtergrond ziet. En dat vogeltje op die stronk, jeeeeeeemig!!quote:
Dank je, ik word er verlegen vanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dedju! Wat een prachtfoto! Vooral ook omdat je nog dat tere lentegroen op de achtergrond ziet. En dat vogeltje op die stronk, jeeeeeeemig!!
Jaquote:
quote:
Nope, bij die grote berg, richting de autoboulevard toe.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:33 schreef Vliegvrager het volgende:
ms toch eens richting Overvecht fietsen een keer. Is dat bij de watertoren?
Hartstikke lentequote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:53 schreef Ireth het volgende:
Lente?
[afbeelding]
Bijna 3 weekjes oud issie
Ik vind em hier niet tussen zitten VVquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja
Ik zat ook in die richting te denken...
(1)
[afbeelding]
of toch liever de baltsende pauw
(2)
[afbeelding]
(3)
[afbeelding]
zelfde park btw Ireth?
Toch maar met bloemetjes aan de slag gegaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook iets anders.
Ja, die tweede is ook meer een beetje een grapje en een beetje vervelingquote:Op zondag 6 mei 2007 20:19 schreef pea4fun het volgende:
tha_erik, ik vind toch de eerste foto leuker hoor, bij die 2e krijg ik niet echt een lentegevoel...beetje eng...maar ik ben dan ook niet zo'n extreem typje
#2quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
(1)
[afbeelding]
of toch liever de baltsende pauw
(2)
[afbeelding]
(3)
[afbeelding]
Mooiquote:Op zondag 6 mei 2007 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toch maar met bloemetjes aan de slag gegaan.
[afbeelding]
Beetje het idee van "hij houdt van me, hij houdt niet van me"/lentekriebels/bloemetje.
Ik vind 'm een beetje saai eerlijk gezegd WurM... Er zit erg weinig contrast in (dat is nog wel te verhelpen) en imho staat het allemaal wel erg in het midden.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:05 schreef WurM het volgende:
xs.to doet vervelend
Dan maar ergens anders hosten...
[afbeelding]
Ik vind ook die eerstequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:25 schreef IkVind het volgende:
Ik zit te twijfelen.. tussen!
HELP
[afbeelding]
[afbeelding]
was ik.. » aangepast.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:21 schreef PankPinther het volgende:
wie heeft z'n foto in een password protected directory staan? ik krijg een inlogvenster voor daan.atticlab.nl![]()
[wedstrijddiscussie april/mei] Extreem 2/begin lente-strijdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:11 schreef Vliegvrager het volgende:
@dane: technisch netjes hoor, maar een paarde(n)bloem is een paarde(n)bloem. Beetje saai, eerlijk gezegd. tenzij er natuurlijk een knap tsjikkie tegenaan loopt te blazen.
wil zoiets nog wel gaan doen idd (kerkachtergrond is wat grauwig idd)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:11 schreef Vliegvrager het volgende:
@prupke: 2e is origineel en netjes uitgevoerd. Ms mooier om iets soortgelijks te maken met een groene achtergrond, dat grijs doet t niet echt hier.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:11 schreef pea4fun het volgende:
Ik vind de ingezonden foto's van Mauro en missbliss leuk
Hihi, dank je!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:11 schreef pea4fun het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:11 schreef pea4fun het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik ook.
Die houdt ook van Star Warsquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:12 schreef Kamermans het volgende:
het lijkt wel alsof er een gloed om de foto van topperrr zit,..
Of shadow/highlight, dan kun je ook zo'n rand krijgen. Misschien was de lucht wel heel wit en is die wat bijgewerktquote:
En dan is Chanty dan toch mijn lente/ bloemenmeisje gewordenquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:30 schreef An24 het volgende:
jaaaaa...model geregeld..nu de uitvoering morgen nog![]()
wat voor lijm heb je gebruikt dan??quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef An24 het volgende:
[..]
En dan is Chanty dan toch mijn lente/ bloemenmeisje geworden![]()
Dankjewel Chanty Hopelijk zijn de lijmplekjes snel uit je nek![]()
Fotolijm. Dat ging bij mezelf erg goed, hield er op zelfde dunne huid niets aan over. Chanty vond het geen probleem, het trok al weg, maar voelde me toch beetje lulligquote:
Hij staat erbij!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef An24 het volgende:
[..]
En dan is Chanty dan toch mijn lente/ bloemenmeisje geworden![]()
Dankjewel Chanty Hopelijk zijn de lijmplekjes snel uit je nek![]()
ah ok , kan ik me indenken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Fotolijm. Dat ging bij mezelf erg goed, hield er op zelfde dunne huid niets aan over. Chanty vond het geen probleem, het trok al weg, maar voelde me toch beetje lullig![]()
Ja klopt..die modellen op blote jurken dragen enzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:30 schreef prupke het volgende:
[..]
ah ok , kan ik me indenken.
je weet dat er speciale lijm is voor op de huid ?
als je echt goede wil hebben/gebruiken moet je naar een apotheekquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja klopt..die modellen op blote jurken dragen enzoMaar zat te krap in mijn tijd om ernaar op zoek te gaan!
Zie wedstrijdtopicquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd waarvoor je lijm nodig had An, kom maar op met de foto's.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:34 schreef prupke het volgende:
[..]
als je echt goede wil hebben/gebruiken moet je naar een apotheek
lijm gebruiken ze om protheses mee vast te zetten ...
en anders volgens mij gewoon bij de etos
Ahja, dat bestaat ook nogquote:
Dankje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:37 schreef prupke het volgende:
leuk idee en goede foto an
ik vind alleen de witte bloemen jammer , had daar liever een andere fellere kleur gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |