ik ben ontroerdquote:Op maandag 30 april 2007 22:42 schreef HMaster-II het volgende:
ikke win??
Zomaar voor Puckzzz en Shark.Bait
* HM2 gaat speech doen
*kuch en glaasje water pakt
Ik wil graag Marieke bedanken voor het model staan voor deze foto.
Verder wil ik Puckzzz bedanken tesamen met Sebastiaan voor het aanmoedigen toch extremer te gaan bewerken van de foto.![]()
Ik wil verder iedereen bedanken voor de leuke strijd en punten.
Ik wens iedereen voor de volgende maand wederom veel succes toe.
![]()
gefeliquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:03 schreef pirke het volgende:
Mijn 3 onderwerpen die ik zo ga mailen:
"spelen met het licht van de schaduw"
"zwart-wit"
"extreem"'
En wie mogen wequote:Op maandag 30 april 2007 23:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het was trouwens een kut onderwerp. [..]
Ja, dattequote:Op maandag 30 april 2007 22:50 schreef ..zapper het volgende:
Ships, helemaal vergeten te stemmen, is dat nu zo snel voorbij gegaan of was de periode dit keer gewoon wat korter.
En felici voor de winnaars.
quote:Op maandag 30 april 2007 23:27 schreef prupke het volgende:
En wie mogen we-en voor het nieuwe onderwerp??
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]en ik had nog zo gehoopt op een leuk verjaardagskadootje
Erg goed gedaanquote:Op maandag 30 april 2007 22:42 schreef HMaster-II het volgende:
ikke win??
Zomaar voor Puckzzz en Shark.Bait
* HM2 gaat speech doen
*kuch en glaasje water pakt
Ik wil graag Marieke bedanken voor het model staan voor deze foto.
Verder wil ik Puckzzz bedanken tesamen met Sebastiaan voor het aanmoedigen toch extremer te gaan bewerken van de foto.![]()
Ik wil verder iedereen bedanken voor de leuke strijd en punten.
Ik wens iedereen voor de volgende maand wederom veel succes toe.
![]()
als je shark erbij noemt kan ik alleen maar met je eens zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef Kamermans het volgende:
Gefeliciteerd winnaars.
Meestal zijn het wel terechte winnaars.
ik had graag Puckzzz of freud zien winnen, die 2 vind ik echt verweg het beste van de afgelopen maand. bij rest van de fotos heb ik beetje het idee dat ze toevallig aan het onderwerp extreem grenste en dus daarom gewoon maar zijn ingestuurd,...
mja het is wel FOT he.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef Kamermans het volgende:
Gefeliciteerd winnaars.
Meestal zijn het wel terechte winnaars.
ik had graag Puckzzz of freud zien winnen, die 2 vind ik echt verweg het beste van de afgelopen maand. bij rest van de fotos heb ik beetje het idee dat ze toevallig aan het onderwerp extreem grenste en dus daarom gewoon maar zijn ingestuurd,...
Er langs nog welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
Nouja, HM2 heeft die foto wel gemaakt met deze wedstrijd in gedachten volgens mij hoor. Maar ik kan er langs zitten
ik ben bezig met mijn inburgeringscursus in het Brabantse he?quote:
Dan ben je goed bezig zeg....maar volgens mij heb je voor wat betreft de plaat wel gelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ben bezig met mijn inburgeringscursus in het Brabantse he?
Nope, ik heb de foto speciaal voor de wedstrijd gemaakt. Inclusief 15 a 30 minuten in adobe illustrator zitten klooien (wat ik nog nooit gedaan had) en speciale PS technieken om een tatoeage op mijn lijf te krijgen, en wat dodgen en burnen mijn lichaam weg te werken, mijn ogen op te lichten, plekjes bij te werken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef Kamermans het volgende:
Bij rest van de fotos heb ik beetje het idee dat ze toevallig aan het onderwerp extreem grenste en dus daarom gewoon maar zijn ingestuurd,...
Foto geschoten met gedachten dat het een demonische foto zou wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
Nouja, HM2 heeft die foto wel gemaakt met deze wedstrijd in gedachten volgens mij hoor. Maar ik kan er langs zitten
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef freud het volgende:
Ik ben wel speciaal voor dit topic bezig geweest en inkopen wezen doen. Was wel geinig. Vooral toen ik visite kreeg en de setup nog op tafel lag. "Moeten we ons zorgen gaan maken?".
Het stond klaar! Mietjes wilden het wel uit de senseoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je hebt ze daarna wel koffie aangeboden?
ik ben verliefdquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:56 schreef Ymke het volgende:
Deze kwam ik eergisteren tegen , zo lief![]()
Maar er zullen wel heel veel lieve eendjes in de wedstrijd komen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:56 schreef Ymke het volgende:
Deze kwam ik eergisteren tegen , zo lief![]()
Maar er zullen wel heel veel lieve eendjes in de wedstrijd komen
ik heb thuis nog een jong mereltje in de aanbieding...alleen kijkt het beestje een beetje zo :quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ik verwacht een hoop jonge dieren en een gigantische berg bloembollen
Ik krijg er alleen maar honger vanquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:15 schreef Gremen het volgende:
Awwik wil weer eens een klein eendje als huisdier
Ben er niet helemaal kapot vanquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
mijn clematis is dus maar zozo?
nahh, kan gebeuren he?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben er niet helemaal kapot vanHet licht is net een tikkie te hard om mooi te zijn.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:24 schreef Puckzzz het volgende:
maar of ie derde plaats waardig is...zal wel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |