weet ik, maarja, ik denk dat ik het mooier gevonden hadquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:42 schreef prupke het volgende:
[..]
als ik verder van de boom af was gaan staan had de foto niet dit effect gekregen
ik vind extreem een veel te breed onderwerp in die zin dat voor de ene persoon iets heel extreem is maar voor de ander is het absoluut niet extreem.
ik had liever iets anders willen doen qua foto maar had de middelen niet bij de hand
Dank je wel!quote:
weet ik , maar ja. ik stuur een foto in die ik mooi vindquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:51 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
weet ik, maarja, ik denk dat ik het mooier gevonden had
staakt het stemmen!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:07 schreef pauld het volgende:
ehm kan iemand mij zeggen warom mijn foto er niet tussen staat? Ik heb om 21.35 mijn mail verstuurd. Toch zeker ruim voor de deadline...
[afbeelding]
Doe er dan wat aanquote:
Dank!quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:43 schreef Xilantof het volgende:
@pauld:
Ik ga het even checken! Ik kan me herinneren dat ik je naam ingetypt heb bij 't uploaden!
Edit:
Hij was al geupload. Blijkbaar vergeten hem er tussen te zetten. Mijn excuses.
Ik zal hem nog plaatsen en op een aantal plaatsen duidelijk maken dat men hun stemmen nu mogen wijzigen.
Dat is me net aan gelukt. Mijn nummers 4 en 5 zijn negatieve keuzen. Ik vind ze beide niet meer dan wel aardig, maar ze zijn iig conform wat ik me bij het thema voorstel. De andere foto's komen niet veel verder dan extreem bewerkt imo.quote:Op zondag 29 april 2007 00:09 schreef k_man het volgende:
Dat heb ik met het gros van de foto's. Ik moet eens zien of ik er vijf kan uithalen de wel extreem zijn.
extreem bewerkt is iets slechts volgens jou?quote:Op zondag 29 april 2007 14:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat is me net aan gelukt. Mijn nummers 4 en 5 zijn negatieve keuzen. Ik vind ze beide niet meer dan wel aardig, maar ze zijn iig conform wat ik me bij het thema voorstel. De andere foto's komen niet veel verder dan extreem bewerkt imo.
Is trouwens ook de reden dat ik zelf niet heb ingezonden, ik kreeg er maar geen uitvoerbaar idee bij.
Klopt.quote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef Kamermans het volgende:
dus deze is voor: http://xs114.xs.to/xs114/07170/slachtoffer.jpg en deze na: http://images.fok.nl/upload/070427_48846_sneeze.jpg ?
of heb je je toevallig toch vergist ? :p anders is het een hele puike makeover
Nee, dat bedoel ik niet. Wat ik bedoel is dat er heel veel foto's zijn van iets gewoons, waar een extreme bewerking overheen gelegd is. Prima verder, maar dan is het onderwerp imo dus niet in overeenstemming met het wedstrijdthema.quote:Op zondag 29 april 2007 14:23 schreef Kamermans het volgende:
[..]
extreem bewerkt is iets slechts volgens jou?
Tja, smaken verschillen hequote:de gene die jij 5 punten gegeven hebt is ook bewerkt, en ik vind het nou niet echt een mooie bewerking,...
Dank voor je punten en commentaar trouwens. Je vat mijn inzending gelukkig precies op zoals ie bedoeld is.quote:Op zondag 29 april 2007 14:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Dat is me net aan gelukt. Mijn nummers 4 en 5 zijn negatieve keuzen. Ik vind ze beide niet meer dan wel aardig, maar ze zijn iig conform wat ik me bij het thema voorstel. De andere foto's komen niet veel verder dan extreem bewerkt imo.
Bewerken hoeft niet persé iets slechts te zijn, maar als die bewerking alles is waar je foto op drijft, is dat een beetje te mager voor mij.quote:Op zondag 29 april 2007 14:23 schreef Kamermans het volgende:
[..]
extreem bewerkt is iets slechts volgens jou?
de gene die jij 5 punten gegeven hebt is ook bewerkt, en ik vind het nou niet echt een mooie bewerking,...
quote:
Ongeduldje!quote:Op maandag 30 april 2007 22:13 schreef freud het volgende:
Nog niet klaar met tellen?!
eenschquote:Op maandag 30 april 2007 22:18 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ongeduldje!Reageer nou maar gewoon ff op je MSN
nee, ik wil m gewoon spreken, en met mij blijkbaar ook anderenquote:Op maandag 30 april 2007 22:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij is de beslissende factor in de einduitslag ofzo?
En ik wilde weten of Xilantof nog bij hem was, zodat we onze punten konden vergelijkenquote:Op maandag 30 april 2007 22:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij is de beslissende factor in de einduitslag ofzo?
't was echt héél closequote:Op maandag 30 april 2007 22:40 schreef freud het volgende:
Close call!! Gefeli!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |