O ja, dat zou ook nog kunnen inderdaadquote:Op maandag 23 april 2007 20:06 schreef KD-fotografie het volgende:
Chanty, heel mooi, is het misschien zo'n electrobol?
Echt? Issie extreem genoeg dan?? Ik heb deze ook nog in de aanbieding, extreme black eyequote:ElizabethR, ik vind deze mooier dan de vorige, erg aparte sfeer heeft deze foto.
En de koelkast gaat naar KD-fotografiequote:Op maandag 23 april 2007 20:06 schreef KD-fotografie het volgende:
Chanty, heel mooi, is het misschien zo'n electrobol?
ElizabethR, ik vind deze mooier dan de vorige, erg aparte sfeer heeft deze foto.
Ik heb hier een plugin voorquote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef FReNsJ het volgende:
ik kom niet echt met iets goed vind ik, deze is het beste idee dat ik nu gehad heb(en de uitvoering moet ook beter kunnen ja...)
[afbeelding]
overslaan maar![]()
awww...ja begrijpelijkquote:Op woensdag 25 april 2007 19:00 schreef An24 het volgende:
ik doe ff niet mee dit keer. Ik wilde iets met dooie mensen doen, maar uit respect voor overleden collega laat ik het er ff bij zitten![]()
Uiterste inzenddatum:27 april 2007 22.00 uurquote:Op donderdag 26 april 2007 08:25 schreef Puckzzz het volgende:
wanneer is de sluitingsdatum eigenlijk?
extreem saaiquote:Op donderdag 26 april 2007 21:14 schreef k_man het volgende:
Ah, de Hoge Veluwe. Mooi slot, maar in welke zin is dit extreem?
yup i knowquote:
Polafilter zal onder deze hoek weinig verschil maken, best grote boom zoquote:Op donderdag 26 april 2007 21:37 schreef prupke het volgende:
[..]
yup i know
en ik had geen polafilter bij de hand en het weer werkt ook niet echt mee
Alles wat ik binnen heb gekregen heb ik in 't centrale topic geplaatst!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:49 schreef Gremen het volgende:
Komen nog lekker veel foto's binnen de laatste dag
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Alles wat ik binnen heb gekregen heb ik in 't centrale topic geplaatst!
als ik verder van de boom af was gaan staan had de foto niet dit effect gekregenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:21 schreef FReNsJ het volgende:
als er nu nog ff doorgepost wordt kan het nog net!
die boom had -denk ik- mooier geweest als je wat verder van de boom had afgestaan, of was dit echt heel hard de bedoeling dat hij zo dik in het midden stondIk bedoel dus dat alle bomen naar 1 vluchtpunt gingen maar er geen ene echt uitspringt.
Wat is jou invulling van extreem btw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |