Ja mooiquote:
Dank je , ik vind hem zelf ook erg mooiquote:
of juist nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:35 schreef Werewolf het volgende:
Recordaantal inzendingen deze maand denk ik
Moet je maar sneller zijn ,quote:
Eng he?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben 1 keer belaagd door een troep agressieve ganzen toen ik ze wilde fotograferen, dat doe ik dus geen tweede keer meer
kijk maar uit dat ze niet bijten, die krengen laten niet snel losquote:
ik wist niet hoe snel ik weg moest komen, sindsdien loop ik met een grote boog om die dingenh heenquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:50 schreef Ymke het volgende:
Kijk , ik lag echt op ooghoogte , hartstikke leuk . Maar ja.................
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:50 schreef Ymke het volgende:
Kijk , ik lag echt op ooghoogte , hartstikke leuk . Maar ja.................
[afbeelding]
![]()
ook familie van de dodoquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:41 schreef Ymke het volgende:
En dan kom je op de terugweg dit tegen , een waterkip of hoen , jemig waarom zijn die zo verschrikkelijk lelijk???
[afbeelding]
Absoluutquote:
I know, al die dingen bedacht ik later pas, maar toen had ik geen zin meer om het over te doen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Ymke het volgende:
Als ik je een tip mag geven? Waar komen die rode letters vandaan? Is het lipstick/ Bloed?
Als ik zoals die dame eindig in de plee met een lege fles naast mij , dan kots ik , dan is mijn make-up erg doorlopen , dan ben ik ( voel ik me wazig) Ik zie niks van de party in de foto terug , maak het maar veel rauwer . Maak een foto dat ze achterover uit de plee komt donderen met een naald in haar arm . met voeten van omstanders in de voorgrond
Als je kotst , je polsen doorsnijdt weet ik veel van de ellende van de afterparty.... laat dat dan zien niet zo;n net meiske met keurig gekamde haartjes in een schone plee met wat rode tekst op de muur
Laat zien en voelen die rauwheid![]()
Ok en laat af en toe je werk zien , ik merk het zelf ook aan mijn werk , andere mensen zien hele andere dingen aan je foto dan dat je zelf ziet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
I know, al die dingen bedacht ik later pas, maar toen had ik geen zin meer om het over te doen..
mocht ik het nog eens over doen, neem ik al die dingen zeker mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |