Ja mooiquote:
Dank je , ik vind hem zelf ook erg mooiquote:
of juist nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:35 schreef Werewolf het volgende:
Recordaantal inzendingen deze maand denk ik
Moet je maar sneller zijn ,quote:
Eng he?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben 1 keer belaagd door een troep agressieve ganzen toen ik ze wilde fotograferen, dat doe ik dus geen tweede keer meer
kijk maar uit dat ze niet bijten, die krengen laten niet snel losquote:
ik wist niet hoe snel ik weg moest komen, sindsdien loop ik met een grote boog om die dingenh heenquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:50 schreef Ymke het volgende:
Kijk , ik lag echt op ooghoogte , hartstikke leuk . Maar ja.................
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:50 schreef Ymke het volgende:
Kijk , ik lag echt op ooghoogte , hartstikke leuk . Maar ja.................
[afbeelding]
![]()
ook familie van de dodoquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:41 schreef Ymke het volgende:
En dan kom je op de terugweg dit tegen , een waterkip of hoen , jemig waarom zijn die zo verschrikkelijk lelijk???
[afbeelding]
Absoluutquote:
I know, al die dingen bedacht ik later pas, maar toen had ik geen zin meer om het over te doen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Ymke het volgende:
Als ik je een tip mag geven? Waar komen die rode letters vandaan? Is het lipstick/ Bloed?
Als ik zoals die dame eindig in de plee met een lege fles naast mij , dan kots ik , dan is mijn make-up erg doorlopen , dan ben ik ( voel ik me wazig) Ik zie niks van de party in de foto terug , maak het maar veel rauwer . Maak een foto dat ze achterover uit de plee komt donderen met een naald in haar arm . met voeten van omstanders in de voorgrond
Als je kotst , je polsen doorsnijdt weet ik veel van de ellende van de afterparty.... laat dat dan zien niet zo;n net meiske met keurig gekamde haartjes in een schone plee met wat rode tekst op de muur
Laat zien en voelen die rauwheid![]()
Ok en laat af en toe je werk zien , ik merk het zelf ook aan mijn werk , andere mensen zien hele andere dingen aan je foto dan dat je zelf ziet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
I know, al die dingen bedacht ik later pas, maar toen had ik geen zin meer om het over te doen..
mocht ik het nog eens over doen, neem ik al die dingen zeker mee
dacht ik ook, maar vind 't wel 'n lekker plaatjequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:19 schreef KD-fotografie het volgende:
Nu wil ik overigens geen zeikerd zijn he maar ik heb toch sterk het gevoel dat de achtergrond van de foto van Assissin92 geshopt is.![]()
of ben ik nu een zeikerd?
Wie weet is 't een studiofoto met een strakblauwe achtergrond...quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:19 schreef KD-fotografie het volgende:
Nu wil ik overigens geen zeikerd zijn he maar ik heb toch sterk het gevoel dat de achtergrond van de foto van Assissin92 geshopt is.![]()
Da's toch het toppunt van lente?quote:
Je mag met de kleuren etc spelen, wat ook erg gedaan is imo. Krijgt een erg technicolor gevoel. Dit lijkt mij in ieder geval ook sterk dat het zo uit de cam komt, aangezien ik niet denk dat Assissin92 een grote sterke daglichtlamp heeft in een studio.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:19 schreef KD-fotografie het volgende:
Dat is dat dode hoofd uit die andere seriequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:11 schreef Ireth het volgende:
Aardbeitje springt er lekker uit, vind alleen dat de persoon een nogal bevroren indruk maak..
Dat heb ik expres gedaan om de aarbei meer te laten knallen, om een echt contrast te krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:11 schreef Ireth het volgende:
Aardbeitje springt er lekker uit, vind alleen dat de persoon een nogal bevroren indruk maak..
Mijn aardbeienplant is nog kaal hoorquote:[b]Op donderdag 3 mei 2007 11:04
Bij lente denkt de hele wereld misschien aan bloemetjes en jonge beestjes, maar voor mij betekent het de terugkeer van verse aardbeitjes. En dat dan op mijn manier afgebeeld.
Toffe foto, maar de linkerkant van je tong is rozer dan de rechterkantquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Bij lente denkt de hele wereld misschien aan bloemetjes en jonge beestjes, maar voor mij betekent het de terugkeer van verse aardbeitjes. En dat dan op mijn manier afgebeeld.
nu je het zegt!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Toffe foto, maar de linkerkant van je tong is rozer dan de rechterkant. En de linkerachterkant van je tong (randje) 'licht' een beetje op.
Voor zover de opbouwende kritiek van een leek.
.
* Skaai rent al!
Wel potdimme, wie denk je wel niet dat je bent om kritiek te geven!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Toffe foto, maar de linkerkant van je tong is rozer dan de rechterkant. En de linkerachterkant van je tong (randje) 'licht' een beetje op.
Voor zover de opbouwende kritiek van een leek.
.
* Skaai rent al!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |