Wie weet is 't een studiofoto met een strakblauwe achtergrond...quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:19 schreef KD-fotografie het volgende:
Nu wil ik overigens geen zeikerd zijn he maar ik heb toch sterk het gevoel dat de achtergrond van de foto van Assissin92 geshopt is.![]()
of ben ik nu een zeikerd?
Da's toch het toppunt van lente?quote:
Je mag met de kleuren etc spelen, wat ook erg gedaan is imo. Krijgt een erg technicolor gevoel. Dit lijkt mij in ieder geval ook sterk dat het zo uit de cam komt, aangezien ik niet denk dat Assissin92 een grote sterke daglichtlamp heeft in een studio.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:19 schreef KD-fotografie het volgende:
Nu wil ik overigens geen zeikerd zijn he maar ik heb toch sterk het gevoel dat de achtergrond van de foto van Assissin92 geshopt is.![]()
of ben ik nu een zeikerd?
Dat is dat dode hoofd uit die andere seriequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:11 schreef Ireth het volgende:
Aardbeitje springt er lekker uit, vind alleen dat de persoon een nogal bevroren indruk maak..
Dat heb ik expres gedaan om de aarbei meer te laten knallen, om een echt contrast te krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:11 schreef Ireth het volgende:
Aardbeitje springt er lekker uit, vind alleen dat de persoon een nogal bevroren indruk maak..
Mijn aardbeienplant is nog kaal hoorquote:[b]Op donderdag 3 mei 2007 11:04
Bij lente denkt de hele wereld misschien aan bloemetjes en jonge beestjes, maar voor mij betekent het de terugkeer van verse aardbeitjes. En dat dan op mijn manier afgebeeld.
Toffe foto, maar de linkerkant van je tong is rozer dan de rechterkantquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Bij lente denkt de hele wereld misschien aan bloemetjes en jonge beestjes, maar voor mij betekent het de terugkeer van verse aardbeitjes. En dat dan op mijn manier afgebeeld.
nu je het zegt!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Toffe foto, maar de linkerkant van je tong is rozer dan de rechterkant. En de linkerachterkant van je tong (randje) 'licht' een beetje op.
Voor zover de opbouwende kritiek van een leek.
.
* Skaai rent al!
Wel potdimme, wie denk je wel niet dat je bent om kritiek te geven!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Toffe foto, maar de linkerkant van je tong is rozer dan de rechterkant. En de linkerachterkant van je tong (randje) 'licht' een beetje op.
Voor zover de opbouwende kritiek van een leek.
.
* Skaai rent al!
Tof!! Gewoon proberen...heb zelfde probleem, maa ik ga kijken wat ik kan doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
iuk heb een idee
maar denk niet dat ik dat kan/ga uitvoeren
het zóú kunnen, maar dan heb ik wel veel 'modellen' nodig..quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof!! Gewoon proberen...heb zelfde probleem, maa ik ga kijken wat ik kan doen![]()
komt goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het zóú kunnen, maar dan heb ik wel veel 'modellen' nodig..
ik ga er eens over nadenken, ik heb nog wel ff...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel potdimme, wie denk je wel niet dat je bent om kritiek te geven!, ik zal 'm nog eens nabewerken, als mijn andere ideeën op niks uitlopen.
ik vind 'm wel heel grappig bedachtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:30 schreef -Marjo- het volgende:
Ik had deze al als idee:
[afbeelding]
Maar misschien dat ik toch iets heel anders ga doen...
en dr dan rechtop te laten staan, De Indische Waterlelyquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik vind 'm wel heel grappig bedacht
misschien is het leuk om die bloem met vrouwtje in het water (zwembad) te laten drijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |