Tof!! Gewoon proberen...heb zelfde probleem, maa ik ga kijken wat ik kan doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
iuk heb een idee
maar denk niet dat ik dat kan/ga uitvoeren
het zóú kunnen, maar dan heb ik wel veel 'modellen' nodig..quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof!! Gewoon proberen...heb zelfde probleem, maa ik ga kijken wat ik kan doen![]()
komt goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het zóú kunnen, maar dan heb ik wel veel 'modellen' nodig..
ik ga er eens over nadenken, ik heb nog wel ff...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel potdimme, wie denk je wel niet dat je bent om kritiek te geven!, ik zal 'm nog eens nabewerken, als mijn andere ideeën op niks uitlopen.
ik vind 'm wel heel grappig bedachtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:30 schreef -Marjo- het volgende:
Ik had deze al als idee:
[afbeelding]
Maar misschien dat ik toch iets heel anders ga doen...
en dr dan rechtop te laten staan, De Indische Waterlelyquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik vind 'm wel heel grappig bedacht
misschien is het leuk om die bloem met vrouwtje in het water (zwembad) te laten drijven?
Fijn plaatjequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:13 schreef Sasami het volgende:
Gefeliciteerd winaars!
Ik heb toch maar niet meegedaan deze week ik wist niet wat ik als extreem moest gaan fotograferen.
Vandaag naar de dierentuin geweest en heb deze foto gemaakt in de vlindertuin.
Heb deze ook maar meteen ingestuurd.
[afbeelding]
Die is tofquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:13 schreef Sasami het volgende:
Gefeliciteerd winaars!
Ik heb toch maar niet meegedaan deze week ik wist niet wat ik als extreem moest gaan fotograferen.
Vandaag naar de dierentuin geweest en heb deze foto gemaakt in de vlindertuin.
Heb deze ook maar meteen ingestuurd.
[afbeelding]
Nee, in het Noorderdierenpark heb ik hem gemaakt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef Esto het volgende:
[..]
Die is tof
Toevallig in Blijdorp gemaakt?
Pas je CRT eens aanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Die eerste vind ik leuker, omdat het wat meer interactie tussen moeder en zoon/dochter heeft, alleen zou ik wel het contrast iets opschroeven, omdat het een beetje flets lijkt.
En misschien croppen dat de bovenste rand met struiken er niet meer opstaat?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:30 schreef ElizabethR het volgende:
Issie wedstrijdwaardig danWow!
Dankjewel Tha_Erik en. MissBliss
Ik geloof toch ook wel dat het croppen enzo veel met persoonlijke smaak te maken heeft. Want een tijdje geleden plaatste ik een foto van een dergelijke situatie met ook alleen gras en een paar beesten erop en toen werd me gezegd dat ik er meer achtergrond op moest houden omdat de beesten nu geisoleerd waren.
Afijn, dit is een andere crop.
[afbeelding]
En ik woon inderdaad mooi Yoni. Nooit gebrek aan onderwerpen, dat is, als je van de natuur houdt dan.
Dank je, heb ik tenminste niet voor niks zitten wachten tot ie terugkwamquote:
Dit is voor mij absoluut een lentefoto , geweldigquote:
Dank je, ik ga em af laten drukkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dit is voor mij absoluut een lentefoto , geweldig![]()
OKquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:42 schreef Ireth het volgende:
Wow Pea! Dies mooi!!
(ik stuur je trouwens even een [afbeelding] )
Dedju! Wat een prachtfoto! Vooral ook omdat je nog dat tere lentegroen op de achtergrond ziet. En dat vogeltje op die stronk, jeeeeeeemig!!quote:
Dank je, ik word er verlegen vanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dedju! Wat een prachtfoto! Vooral ook omdat je nog dat tere lentegroen op de achtergrond ziet. En dat vogeltje op die stronk, jeeeeeeemig!!
Jaquote:
quote:
Nope, bij die grote berg, richting de autoboulevard toe.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:33 schreef Vliegvrager het volgende:
ms toch eens richting Overvecht fietsen een keer. Is dat bij de watertoren?
Hartstikke lentequote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:53 schreef Ireth het volgende:
Lente?
[afbeelding]
Bijna 3 weekjes oud issie
Ik vind em hier niet tussen zitten VVquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja
Ik zat ook in die richting te denken...
(1)
[afbeelding]
of toch liever de baltsende pauw
(2)
[afbeelding]
(3)
[afbeelding]
zelfde park btw Ireth?
Toch maar met bloemetjes aan de slag gegaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |