Ja, die tweede is ook meer een beetje een grapje en een beetje vervelingquote:Op zondag 6 mei 2007 20:19 schreef pea4fun het volgende:
tha_erik, ik vind toch de eerste foto leuker hoor, bij die 2e krijg ik niet echt een lentegevoel...beetje eng...maar ik ben dan ook niet zo'n extreem typje
#2quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
(1)
[afbeelding]
of toch liever de baltsende pauw
(2)
[afbeelding]
(3)
[afbeelding]
Mooiquote:Op zondag 6 mei 2007 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toch maar met bloemetjes aan de slag gegaan.
[afbeelding]
Beetje het idee van "hij houdt van me, hij houdt niet van me"/lentekriebels/bloemetje.
Ik vind 'm een beetje saai eerlijk gezegd WurM... Er zit erg weinig contrast in (dat is nog wel te verhelpen) en imho staat het allemaal wel erg in het midden.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:05 schreef WurM het volgende:
xs.to doet vervelend
Dan maar ergens anders hosten...
[afbeelding]
Ik vind ook die eerstequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:25 schreef IkVind het volgende:
Ik zit te twijfelen.. tussen!
HELP
[afbeelding]
[afbeelding]
was ik.. » aangepast.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:21 schreef PankPinther het volgende:
wie heeft z'n foto in een password protected directory staan? ik krijg een inlogvenster voor daan.atticlab.nl![]()
[wedstrijddiscussie april/mei] Extreem 2/begin lente-strijdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:11 schreef Vliegvrager het volgende:
@dane: technisch netjes hoor, maar een paarde(n)bloem is een paarde(n)bloem. Beetje saai, eerlijk gezegd. tenzij er natuurlijk een knap tsjikkie tegenaan loopt te blazen.
wil zoiets nog wel gaan doen idd (kerkachtergrond is wat grauwig idd)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:11 schreef Vliegvrager het volgende:
@prupke: 2e is origineel en netjes uitgevoerd. Ms mooier om iets soortgelijks te maken met een groene achtergrond, dat grijs doet t niet echt hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |