Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:24 schreef Puckzzz het volgende:
vind 'm toch wel wat hebben, maar of ie derde plaats waardig is...zal wel niet
Haha ja zo kijken ze altijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb thuis nog een jong mereltje in de aanbieding...alleen kijkt het beestje een beetje zo :
mijn clematis is dus maar zozo?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:00 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmzzz, ik denk dat ik mn avatar maar eens wat zal vergroten voor deze maand
Of niet natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
lente, dat zullen wel heeeeel veel dieren en natuur foto's worden
ik heb ook wel een idee, maar ik weet niet of ik ergens hoog genoeg gras kan vinden, en iemand die bereid is erin te gaan liggenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk.
ik heb iets compleet anders dan dieren in mijn kop zitten om uit te gaan werken.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb ook wel een idee, maar ik weet niet of ik ergens hoog genoeg gras kan vinden, en iemand die bereid is erin te gaan liggen
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef k_man het volgende:
Ik zal de tandartsassistente vragen of ik haar ogen mag fotograferen.
Tof ideequote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef k_man het volgende:
Ik zal de tandartsassistente vragen of ik haar ogen mag fotograferen.
Boeiequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een idee. Twee zelfs.
Maarik ben bang dat de schattigheid van de eendjes, lammetjes en kuikentjes waarschijnlijk toch al het andere gaat overschaduwen.
Niet in een potje?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Op 't moment zitten de ideeen echt alleen nog in mijn hoofd.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Op 't moment zitten de ideeen echt alleen nog in mijn hoofd.
GMTAquote:
Ik vind een creatieve benadering, zeker als ie goed is uitgevoerd, anders meer waard dan een lief eendje... hoe lief ie ook isquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een idee. Twee zelfs.
Maarik ben bang dat de schattigheid van de eendjes, lammetjes en kuikentjes waarschijnlijk toch al het andere gaat overschaduwen.
ah geen afgehakte lammetjes in potjes dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Probleem is dat de photoshopregels wat beperkend zijn.
Niet als ik het van verschillende foto's in elkaar moet zettenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
ah geen afgehakte lammetjes in potjes dus
Daar heb je helemaal geen photoshop voor nodig hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
ah geen afgehakte lammetjes in potjes dus
Ik zie alleen maar kruisjes bij je foto's..quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:51 schreef Ynske het volgende:
en nu?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:52 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar kruisjes bij je foto's..
Bloemetjes, kleur, lentje, niet zeuren, ga ze heus niet insturenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
Die van jou spreken niet echt een lentegevoel AnMooie bloemen hoor, maar dat kan net zo goed in de zomer gemaakt zijn
Het is ook nooit goed he, bij vrouwenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:16 schreef An24 het volgende:
niet zeuren
lekker plaatje!quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:26 schreef Kamermans het volgende:
die heeft wel wat missymirjam, alleen jammer van de rode vlekjes aan de bovenkant van de foto.
als we toch allemaal bezig zijn met showen doe ik ook mee
[afbeelding]
heb voor de wedstrijd wel iets anders in gedachten. alleen is mijn camera er niet echt heel geschikt voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |