Ik absoluut niet!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wedden dat iedereen gewoon gaat betalen.
He, newbe. Waarom denk je dat ik niet meer kijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:38 schreef carpediem23 het volgende:
Ik ga Tien een fucking mail sturen, wat een kut regie. Iemand moest er uit vandaag en niet gezellig op de bank. Dan mag Natanael ook terug!!!! Echt het einde is inzicht van dit programma. lekker je eigen regeltjes niet uitvoeren.
en anders morgenochtendquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
vanavond nog..........
misschien wel met een zonnebrilquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:39 schreef Copycat het volgende:
Over twee uur. Maar beffen, dat gebeurt niet meer.
Kun je toch nog maken ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Liever had ik gezien een poll : op wie kots je het meest.
Brian heeft `achter` het filmpje gezien..Amanda valt dus zwaar door de mand...quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:40 schreef Marelle het volgende:
Geweldig, Brian kan door de dekens kijken![]()
Ze wil er met Brian over pratenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Syl begrijpt het gelukkig.
Brian blijft gewoon de ideale schoonzoon ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tien
20:23 - "Gisteren ben je te ver gegaan!"
Brian neemt het woord binnen de groep: “Gisteren ben je te ver gegaan! Je hebt het uiterste eruit gehaald. Ik voel me als een groot stuk vuil behandeld.” Brian houdt zijn tranen niet meer tegen. Met een brok in zijn keel zegt hij: “Ik wil een diep respect uitspreken voor Natasia. De Miljonairs luisteren met ingehouden adem. "Natasia kan niet meer aan en neemt een 'break'. Maar Huub gaat gewoon door en niemand maar dan echt niemand ziet dat het te erg is en komt ertussen!”
Brian trekt zijn toelichting niet meer en Natasia snelt op de gebroken Miljonair af. Kan Brian het een plekje geven?
![]()
![]()
![]()
![]()
LOLquote:
Schijnt iets te maken te hebben met zijn medicatie. Zit waarschijnlijk in het water.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:40 schreef demins het volgende:
En Natasia blijft maar water aandragen voor Brian. Op medisch voorschrift?
over beffen met of zonder zonnebril en door dekens heen kunnen kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:42 schreef Marelle het volgende:
Ik begrijp heel de comotie niet, Brian en Amandel hebben helemaal geen relatie, dus waar hebben we het over!!!!!!
daar was niets op te zien volgens mij, je kon het alleen maar vermoeden, dus er is niets bewezen......quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:41 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Brian heeft `achter` het filmpje gezien..Amanda valt dus zwaar door de mand...
Heeft Brainless allang gezien bij de FEBO.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:41 schreef Liess het volgende:
Mag lije dat ze dat filmpje gaan laten zien dat ze loopt te kreunen. Wat nou NEE roepen./
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:44 schreef Copycat het volgende:
Uiteindelijk heb ik zelf nog het meest er onder gelijden.
Datquote:
There we go: Hesquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Liever had ik gezien een poll : op wie kots je het meest.
Die duurt nog langer vanwegen die k... buffers. Dus slaap maar ff doorquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij wakker maken als Brian zijn zin heeft afgemaakt![]()
slaat toch nergens opquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
over beffen met of zonder zonnebril en door dekens heen kunnen kijken
Ja hoor, ook als hij zichzelf afmaakt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij wakker maken als Brian zijn zin heeft afgemaakt![]()
Hupert zal niet haar knieholte hebben gemasseerdquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:44 schreef Marelle het volgende:
[..]
daar was niets op te zien volgens mij, je kon het alleen maar vermoeden, dus er is niets bewezen......
Wat is dat voor een vaag rommelverhaal - tegen wie richt rat zich en tegen wie richt Huub zich? En met welke woorden? Tjong jonge, amateursquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tien
Brian neemt het woord binnen de groep: “Gisteren ben je te ver gegaan! Je hebt het uiterste eruit gehaald. Ik voel me als een groot stuk vuil behandeld.” Brian houdt zijn tranen niet meer tegen. Met een brok in zijn keel zegt hij: “Ik wil een diep respect uitspreken voor Natasia. De Miljonairs luisteren met ingehouden adem. "Natasia kan niet meer aan en neemt een 'break'. Maar Huub gaat gewoon door en niemand maar dan echt niemand ziet dat het te erg is en komt ertussen!”
Brian trekt zijn toelichting niet meer en Natasia snelt op de gebroken Miljonair af. Kan Brian het een plekje geven?
![]()
![]()
![]()
![]()
ja stel dat Amandel en Huub dat vannacht doen, vindt Brian het dan wel goed?????quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:45 schreef ericahysterica het volgende:
rat wil geen sex meer met dellie nou huupie go jongen she is all yours now!
Welja, maak Nasty nog breeder dan ze al isquote:
Nee want die is verekte gekleurdquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef happyme28 het volgende:
En daarom is Syl zo geweldig! Ze kan zulke heldere analyses geven. Daar kun je wat mee.
Dit is toch pure ironie!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tien
![]()
![]()
![]()
![]()
Was het dat maar.quote:
dat moet nog gescript worden vrees ikquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:47 schreef ericahysterica het volgende:
wanneer ging rat nou zelfmoord plegen of is dat helemaal van de baan>?
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:47 schreef ericahysterica het volgende:
wanneer ging rat nou zelfmoord plegen of is dat helemaal van de baan>?
Ik heb ook altijd begrepen dat ze gewoon een neukrelatie hadden, en verder niets.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:42 schreef Marelle het volgende:
Ik begrijp heel de comotie niet, Brian en Amandel hebben helemaal geen relatie, dus waar hebben we het over!!!!!!
als het maar voor 4 mei is dan want daarna kijk ik niet meerquote:
Geef hem een paar uurtjesquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd begrepen dat ze gewoon een neukrelatie hadden, en verder niets.
Brian heeft zich ook nooit onbetuigd gelaten.
Maar nu 'is hij er klaar mee', 'bij mij heb je iets gebroken'.
En Brian wil liever niet meer naast Amanda slapen.![]()
Who cares about jaap? Brian is zielig!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:47 schreef proh het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Jaap?
Yip, drie kwartier. Geen van de streamers weet wat er toen gebeurd is, maar toch weten ze allemaal zeker dat Huub niets gedaan heeft en Brian een xt$#$%W#$$3 etc is en het gedaan heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:28 schreef Napster het volgende:
Wat is er allemaal in het kantoor gebeurd dan? Was er toen een streamlock?
En dat voor maar ¤0.95 per dagquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:49 schreef carpediem23 het volgende:
En de mother fuckin streams zijn weeer KUT, geen geluid, geen beeld, buffer enz enz
ach je kunt het zo stellen rat heeft gewoon de schijn tegenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Yip, drie kwartier. Geen van de streamers weet wat er toen gebeurd is, maar toch weten ze allemaal zeker dat Huub niets gedaan heeft en Brian een xt$#$%W#$$3 etc is en het gedaan heeft.
Je bent fan of niet
Wat doet ze? ik volg een andere stream.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:51 schreef Sammy-S het volgende:
Die Sylvia is erg sneaky bezig.
Daarnet op de bank hadden ze vooral over die streamlock-periode!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Yip, drie kwartier. Geen van de streamers weet wat er toen gebeurd is, maar toch weten ze allemaal zeker dat Huub niets gedaan heeft en Brian een xt$#$%W#$$3 etc is en het gedaan heeft.
Je bent fan of niet
je snapt het niet schat, voor Brian gelden niet de regels die voor Amandel geldenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:50 schreef ericahysterica het volgende:
ah amanda refereert aan de affaire van rat en die griekse onder de douche zonder condoom. Rat stapt hier luchtig overheen......en merkt op dat amanda daarna gewoon verder met hem is gegaan.
ja ik er nu 3 verschillende maar het is overal raakquote:
sterker nog een rat moet je verdelgen niet binnenhalenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:52 schreef Marelle het volgende:
[..]
je snapt het niet schat, voor Brian gelden niet de regels die voor Amandel gelden![]()
je zal toch zo'n kerel hebben, ik zou 'm de deur uitschoppen![]()
Nee, 'rat' heeft de schijn mee. Wie het meubilair afbreekt slaat op dat moment geen mensen, maar leeft zijn frustraties uit. Het grote complot tegen Huub zit in je hoofd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach je kunt het zo stellen rat heeft gewoon de schijn tegen
Nee, dat was hij niet ... Oostindisch geheugenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
Kijk naar jezelf eikel, je hebt haar in het gezicht geslagen.
ja ik lijd aan het fanvanhuubsyndroom......je zou best eens gelijk kunnen hebben maar ja het is mijn perceptie dussssssquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:53 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nee, 'rat' heeft de schijn mee. Wie het meubilair afbreekt slaat op dat moment geen mensen, maar leeft zijn frustraties uit. Het grote complot tegen Huub zit in je hoofd.
als jaap zijn veters zelf kan knopenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:55 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer gaat Amanda Jaap nou pijpen ?
Ja, mij is dat allang duidelijk. Al dat gedoe over de klappen gaat over die periode, maar dat willen maar weinigen weten. Ons Huubje is immers heilig dus feiten doen er niet toe.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:52 schreef demins het volgende:
[..]
Daarnet op de bank hadden ze vooral over die streamlock-periode!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tien
walgelijk verhaaltje talpa . Kan Brian het een plekje geven?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze deed ook niks, maar Hupert wel, en ze was er niet vies van.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:55 schreef Copycat het volgende:
"Ik deed niets. Ging in bed liggen omdat ik me niet lekker voelde."
Ik denk ook wel dat er tijdens de streamlocks meer is gebeurd. Maar weet ook dat Brian en Natasia de rol van Huub het maar wat graag aandikken en die van henzelf afslanken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:56 schreef voyeur het volgende:
Ja, mij is dat allang duidelijk. Al dat gedoe over de klappen gaat over die periode, maar dat willen maar weinigen weten. Ons Huubje is immers heilig dus feiten doen er niet toe.
Ik vind Huub ook wel de leukste in het huis, ( niet dat dat veel zegt )quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ik lijd aan het fanvanhuubsyndroom......je zou best eens gelijk kunnen hebben maar ja het is mijn perceptie dussssss![]()
Deed ze ook niet heel eventjes de beentjes wat wijder uit elkaar?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Ze deed ook niks, maar Hupert wel, en ze was er niet vies van.
Oh ja dat is ook zo.. fysiek geweld mag niet maar iemand via een weblog helemaal kapot proberen te maken mag welquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:56 schreef Marrije het volgende:
Over 4 min gaat de weblog van Jaap automatisch een logje toevoegen![]()
ja dat hebben wij trouwe streamkijkers al meerdere malen mogen beleven........quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er tijdens de streamlocks meer is gebeurd. Maar weet ook dat Brian en Natasia de rol van Huub het maar wat graag aandikken en die van henzelf afslanken.
Huub is absoluut niet heilig, ik keur zeker lang alles niet goed van Huub. Maar waar Huub niet heilig is is Brian schijnheilig, en dat vind ik veel triester.......quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:56 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, mij is dat allang duidelijk. Al dat gedoe over de klappen gaat over die periode, maar dat willen maar weinigen weten. Ons Huubje is immers heilig dus feiten doen er niet toe.
Dat denk ik ook wel, want Huub had het vanmorgen al over een kopstoot die hij gehad zou hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er tijdens de streamlocks meer is gebeurd. Maar weet ook dat Brian en Natasia de rol van Huub het maar wat graag aandikken en die van henzelf afslanken.
Je hoorde d'r gewoon écht kreunen, met hikken er doorheen natuurlijk !quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deed ze ook niet heel eventjes de beentjes wat wijder uit elkaar?
Daarom.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:58 schreef ericahysterica het volgende:
ja dat hebben wij trouwe streamkijkers al meerdere malen mogen beleven........
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:59 schreef Marelle het volgende:
[..]
Huub is absoluut niet heilig, ik keur zeker lang alles niet goed van Huub. Maar waar Huub niet heilig is is Brian schijnheilig, en dat vind ik veel triester.......
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
om negen uur iedereen kijken op jaap zijn weblog, staat er niets maar heeft hij wel heel veel bezoekers.
Liever nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
om negen uur iedereen kijken op jaap zijn weblog, staat er niets maar heeft hij wel heel veel bezoekers.
ja tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo.. fysiek geweld mag niet maar iemand via een weblog helemaal kapot proberen te maken mag wel![]()
Jeuk aan je naad?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:51 schreef Sammy-S het volgende:
Die Sylvia is erg sneaky bezig.
Jessus.........quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
gerucht: Diana was mentaal niet helemaal ok en verzon het verhaal..
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:59 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Je hoorde d'r gewoon écht kreunen, met hikken er doorheen natuurlijk !Kan ook zijn dat ze aan het droogneuken waren ofzo, maar t klonk alsof ze er wel van genoot !
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:59 schreef FuTilE het volgende:
Hebben Ike en Tina het alweer bijgelegd?
Huub kan likken als Lassie!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze deed ook niks, maar Hupert wel, en ze was er niet vies van.
Tsja, Brian heeft er tot dusverre natuurlijk alleen liedjes voor gezongen onder die dekens. Dat is toch een verschil met echt fysiek contact.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:59 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Je hoorde d'r gewoon écht kreunen, met hikken er doorheen natuurlijk !Kan ook zijn dat ze aan het droogneuken waren ofzo, maar t klonk alsof ze er wel van genoot !
Ja, ik heb net iemand met een pak melk op zijn hoofd geslagen bij de ALbert Heijn. Ga ik klagen bij de kassa dat ik inhumaan behandeld word, laten ze me hardhandig verwijderen door de politie. Ik zeg het je, die lui zijn GEK! Wat ík daar heb moeten meemaken, ONGEHOORD!.. (quote:
Was het geen fles melk ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, ik heb net iemand met een pak melk op zijn hoofd geslagen bij de ALbert Heijn. Ga ik klagen bij de kassa dat ik inhumaan behandeld word, laten ze me hardhandig verwijderen door de politie. Ik zeg het je, die lui zijn GEK! Wat ík daar heb moeten meemaken, ONGEHOORD!.. ()
Maareh, hoe voltrok de wiedergutmachung zich?
Hup Brian, je kunt het: Glas kapot slaan en hup in die polsen kerven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:04 schreef FuTilE het volgende:
All we are is dust in the wiiiiiiind...
OMFG. Zit die psychopaat zich daar nu alweer zo aan te stellen?!?!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:04 schreef FuTilE het volgende:
All we are is dust in the wiiiiiiind...
OMFG. Zit die psychopaat zich daar nu alweer zo aan te stellen?!?!
Gevoelsmensen hèquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:06 schreef Clank het volgende:
Brian en Amanda reageren trouwens hetzelfde... liedje op en bléren.
En dan zeggen ze nog dat Jaap de gerenommeerde acteur in de kooi isquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de afwissling een jankende Brian ........
[afbeelding]
Het is weer niet om aan te zien...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wil je voortaan eerst even beschrijven wat die precies doet.
Nou moest ik naar de streams kijken, en komt mijn maaginhoud bijna naar buiten![]()
![]()
Oh Brian mag ik je bedankenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:07 schreef Clank het volgende:
Aan dit verdriet valt vast wel een gedichtenbundel aan te wijden!![]()
Zwelgje Kubatz is beter!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan zeggen ze nog dat Jaap de gerenommeerde acteur in de kooi is![]()
Zet dan wel even die counter in je adsblockerquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:08 schreef Ikvindhetheelleuk het volgende:
Site van jaap iligt plat! het is gelukt. Bedankt Markootje!
markoootje - vrijdag 27 april 2007 @ 17:05
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:01 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
is er niemand die die site ff kan hacken??
Even een Opera browser opstarten. Dan naar de site van jaap gaan. Dan je rechtermuisknop indrukken. Dan krijg je een menuutje. Stel de refresh rate in op 2 seconden. Doe dit in 4 taps en dan een paar uur laten draaien....... niet doorvertellen he....
Zo is de site van Jaap vorige week ook uit de lucht gehaald.....en waar denk je dat Jaap dat hoge bezoekersaantal aan heeft te danken......
Ik weet dat best. Ik heb geen woord van de laatste 900 Cossen gemist. Heb overigens heel zelden objectieve waarnemers gezien (sorry PC Eend, jij natuurlijk wel).quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij vind zichzelf mooi genoeg om model te zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ongelovelijk, Eric heeft wel eens dat hij in bed belandt, licht uitdoet, lekker seks, en de andere ochtend kijkt hij naast zich, en denkt hij: ahhhhhhhhhhhh, doei !!!
Dat iemand met zo`n uiterlijk zoiets durft te zeggen.
Wel opnemen hequote:Op vrijdag 27 april 2007 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat ie nou nog zelfmoord plegen of hoe zit dat?
Hierdoor heeft Jaap inderdaad van die hoge bezoekersaantallen......quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zet dan wel even die counter in je adsblocker![]()
Datte dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:09 schreef Liess het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag .... Zijn die mongolen daar zo dom dat ze denken dat we ze geloven als er gezegd word dat Huub Brian door het kantoor geslagen heeft.
Iedereen weet dat het eerder zal g ebeuren dat Brian Huub erdoor heen slaat.
Poll:quote:
Ik denk dat je nu veel mensen hier flink tekort doet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:09 schreef voyeur het volgende:
Nogmaals; feiten zijn er niet. Al die oordelen hier zijn onzin; slechts uitingen van dweperij.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:08 schreef Ikvindhetheelleuk het volgende:
Site van jaap iligt plat! het is gelukt. Bedankt Markootje!
markoootje - vrijdag 27 april 2007 @ 17:05
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:01 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
is er niemand die die site ff kan hacken??
Even een Opera browser opstarten. Dan naar de site van jaap gaan. Dan je rechtermuisknop indrukken. Dan krijg je een menuutje. Stel de refresh rate in op 2 seconden. Doe dit in 4 taps en dan een paar uur laten draaien....... niet doorvertellen he....
Zo is de site van Jaap vorige week ook uit de lucht gehaald.....en waar denk je dat Jaap dat hoge bezoekersaantal aan heeft te danken......
Zeker weten! Een waar genot om te lezen. Ik kijk alweer uit naar de editie van 22.00 uur!quote:
Dit was er inderdaad weer een mooi voorbeeld van.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:09 schreef voyeur het volgende:
Nogmaals; feiten zijn er niet. Al die oordelen hier zijn onzin; slechts uitingen van dweperij.
Erasmus toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:11 schreef Kinga het volgende:
Jaap moet echt iets aan zijn spelling en grammatica gaan doen.
Al heb ik dat toch nooit gedaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef blomst het volgende:
Brian:
water laat ik uit mijn ogen stromen,
Nooit ga ik meer in amanda komen.
..Ook van mijn spuug kun je vaatjes tappenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef blomst het volgende:
Brian:
Nou en laten mensen zich amuseren het leven is voor velen al rot zat dus zeik niet zo over objectiviteit dol gewoon lekker mee of kijk naar novaquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik weet dat best. Ik heb geen woord van de laatste 900 Cossen gemist. Heb overigens heel zelden objectieve waarnemers gezien (sorry PC Eend, jij natuurlijk wel).
De plain facts pleiten echter eerder voor geweld door Huub dan door Brian. Huub moet zijn excuses maken, Huub wordt door de redactie met wat paniek in de stem bij het kantoor weggedirigeerd, Brian slaat uit frustratie het kantoor in elkaar, Nicolaas lijkt mee te gaan in de lezing van Natasja, Huub vertoont geen sporen van klappen en Brian kan echt wel meppen etc.
Verder is al geruime tijd duidelijk dat er twee mensen in het huis zitten met een enorm agressieprobleem. De ene geeft er blind aan toe en moet door de redactie beschermd met alcoholverboden etc en de ander tracht aan zijn zelfbeheersing te werken.
ach ja daarom zeg ik AMEN!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu veel mensen hier flink tekort doet.
Gooi je wel je spellingscheck er over heen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:13 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker weten! Een waar genot om te lezen. Ik kijk alweer uit naar de editie van 22.00 uur!![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef blomst het volgende:
Brian:
Dat vergeef ik Jaap graag! Ik lach me suf om die stukjes...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gooi je wel je spellingscheck er over heen?![]()
Singapore Gin Slings FTW!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat Brian van binnen al dood is.
Nu nog even geduld totdat zijn lichaam het door heeft.
Ga ik even een hele sterke mojito maken!
Heb je ook nog zovel plezier als hij het echt zou doen, met andere woorden wij zijn niet veel beter dan die mensen in de kooi.quote:
Ik vind dat mens zo eng.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:20 schreef blomst het volgende:
Ik heb nog de angst dat Palma vandaag vrij heeft gekomen en morgen alsnog komt.
Het zou me men reet roesten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:21 schreef maril het volgende:
[..]
Heb je ook nog zovel plezier als hij het echt zou doen, met andere woorden wij zijn niet veel beter dan die mensen in de kooi.
hij mag, omdat hij zooooooooo zielig is, vannacht gratis met haar konijnenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:21 schreef blomst het volgende:
Brian heeft alweer de aandacht van een andere vrouw.
Palma heeft waarschijnlijk een aantal dagen Koninginnenacht en werkt gewoon in de kroeg......quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:20 schreef blomst het volgende:
Ik heb nog de angst dat Palma vandaag vrij heeft gekomen en morgen alsnog komt.
Heb ik een poll aangemaakt met de verkeerde vrouw erin?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:21 schreef blomst het volgende:
Brian heeft alweer de aandacht van een andere vrouw.
Natasia heeft gezegd dat Brian eerst de dekens aftrok en dat Huub ze toen weer over deed. Daarna hebben ze samen de dekens van het bed afgetrokken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Natas trok helemaal niet mee de deken eraf vuile leugenaar.
Wie ontkent dat dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:21 schreef maril het volgende:
[..]
Heb je ook nog zovel plezier als hij het echt zou doen, met andere woorden wij zijn niet veel beter dan die mensen in de kooi.
Als ze haar bovenlipje terug brengt naar de originele staat en Braajen van zijn testikels ontdoet vind ik haar geweldig.quote:
Nog wel een beetje vroeg voor de dagsluiting...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:21 schreef maril het volgende:
[..]
Hebben we uit Natasja haar mond gehoord, maar niet via een officele brief.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:23 schreef Tomahawk39 het volgende:
als ik nu alles goed begrijp mag er vanaf nu helemaal niks meer elk tikje is nu exit??????
idd, geen woorden maar dadenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:22 schreef Liess het volgende:
[..]
Het zou me men reet roesten.
Kan er geen traan om laten als hij zichzelf aan een hoge boom hangt.
Ja, komt mooi uit met dat betaalde streams gedoequote:Op vrijdag 27 april 2007 21:23 schreef Tomahawk39 het volgende:
als ik nu alles goed begrijp mag er vanaf nu helemaal niks meer elk tikje is nu exit??????
Al tikken ze een eitje!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:23 schreef Tomahawk39 het volgende:
en ik hou het voor gezien veel kijkplezier verderquote:
Volgens mij niet, want Brian gooide de dekens meteen een stuk verder op de grond.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:23 schreef Clank het volgende:
Natasia heeft gezegd dat Brian eerst de dekens aftrok en dat Huub ze toen weer over deed. Daarna hebben ze samen de dekens van het bed afgetrokken.
Weet niet of dit waar is.. heb geen zin om de filmpjes terug te gaan kijken.. is ook niet erg belangrijk.
Als je dit naleest als je later groot bent, denk je dan niet dat je je misschien schaamt?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:22 schreef Liess het volgende:
[..]
Het zou me men reet roesten.
Kan er geen traan om laten als hij zichzelf aan een hoge boom hangt.
Waarschijnlijk zit er een kogelvrij vest onder.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:26 schreef Charmian het volgende:
Waarom heeft Huub een te groot overhemd aan?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er een kogelvrij vest onder.
Meswerend vest lijkt me verstandigerquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er een kogelvrij vest onder.
Van Jaap geleend!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:26 schreef Charmian het volgende:
Waarom heeft Huub een te groot overhemd aan?
Echt niet, smerige teringlijer is het.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:27 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als je dit naleest als je later groot bent, denk je dan niet dat je je misschien schaamt?
Nee, Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:27 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als je dit naleest als je later groot bent, denk je dan niet dat je je misschien schaamt?
Melissa zei ook dat Jaap een alliantie met Huub moest aangaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:25 schreef Copycat het volgende:
Fuck, wat kan ik toch heerlijke Mojito's maken. Dat maakt het luisteren naar dit gezeik nog een beetje draaglijk.
Hoezo hebben butlers het recht zich met het spel te bemoeien?
Ook stom.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:29 schreef schatje het volgende:
Melissa zei ook dat Jaap een alliantie met Huub moest aangaan.
Als dat in de planning zit is het onzinnig om geld te gaan vragen voor de streams.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:31 schreef Marrije het volgende:
Melissa heeft het nu al een paar keer over 'zo'n korte tijd'. Kortom, de stekker gaat er rap uit.
Geen woorden, maar dadenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:31 schreef Marrije het volgende:
Melissa heeft het nu al een paar keer over 'zo'n korte tijd'. Kortom, de stekker gaat er rap uit.
Heeft ie dat ooit gehad dan ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
..
Ach gossie Brainless, zelf geen inspiratie?
In de categorie: Tupac cries, so I cry too!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
I Cry
Sometimes when I'm alone
I Cry,
Cause I am on my own.
The tears I cry are bitter and warm.
They flow with life but take no form
I Cry because my heart is torn.
I find it difficult to carry on.
If I had an ear to confide in,
I would cry among my treasured friend,
but who do you know that stops that long,
to help another carry on.
The world moves fast and it would rather pass by.
Then to stop and see what makes one cry,
so painful and sad.
And sometimes...
I Cry
and no one cares about why.
Tags: 2Pac's poetry, I Cry, Tupac 'Amaru' Shakur
Natasia had het daarstraks op de bank over een 'ze' die afgelopen nacht het liefst de stekker er gelijk uit getrokken had. Ik vraag me af in hoeverre de duur te maken heeft met kijkersaantallen/overname en in hoeverre met slechte/ongemotiveerde produktie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:31 schreef Marrije het volgende:
Genoeg inspiratie. Alleen geen potentie om het op een mooie manier te uiten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Hoi, Leuk dat je er bentquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
Hallo iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
. Is nieuw hier blijkbaar.
Dis mijn gedichtje...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
In de categorie: Tupac cries, so I cry too!![]()
Of in de categorie: Tupac heeft thet tijdelijke verruild voor het eeuwige, zijn fans volgen hem.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
In de categorie: Tupac cries, so I cry too!![]()
Ja en dat ze voor 2 maanden nog ff geld willen vangen voor de streams.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia had het daarstraks op de bank over een 'ze' die afgelopen nacht het liefst de stekker er gelijk uit getrokken had. Ik vraag me af in hoeverre de duur te maken heeft met kijkersaantallen/overname en in hoeverre met slechte/ongemotiveerde produktie.
Ja, je leidt een nieuwe generatie op voor de slowchat [SC]quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:37 schreef getl0st het volgende:
Zet ik zojuist een trend hier in de COS?
Brian Kubatz presents Ravensburger Poetry.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dis mijn gedichtje...
De gouden Kooi
Is een Zooi
Er zijn geen regels
Harten als ijspegels
Kneusje ten top
Ze slaan elkaar inmiddels op de kop.
Zo dit heb ik nu direct verzonnen iedereen kan dichten toch?? moet je nou ook huilen?? LOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoorde het ook.... en ik geloof hem.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
Huub zegt weer ik heb hem niet geslagen.
Die band om je bek helpt niet zo te zienquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dis mijn gedichtje...
De gouden Kooi
Is een Zooi
Er zijn geen regels
Harten als ijspegels
Kneusje ten top
Ze slaan elkaar inmiddels op de kop.
Zo dit heb ik nu direct verzonnen iedereen kan dichten toch?? moet je nou ook huilen?? LOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou tijd worden!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:37 schreef getl0st het volgende:
Zet ik zojuist een trend hier in de COS?
Ik ook, tikjes misschien wel maar echt slaan niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:38 schreef Desii het volgende:
[..]
ik hoorde het ook.... en ik geloof hem.![]()
Jaapmodusquote:
Misschien zit er een TO'er tussen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je leidt een nieuwe generatie op voor de slowchat [SC]![]()
Hoezo, hij heeft zijn moment of glory toch op een presenteerblaadje gekregen door de 'vrijwillige' banksessie van Huub?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
sinds melissa bij brian zit zijn zijn traantjes wel snel gedroogd hé
![]()
Keigoed heb ik nooit begrepen, kan iemand het mij even uitleggen, want ik dacht altijd dat het keihard was omdat een kei hard is. Graag ff opheldering.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jaapmodus
kan niet echt ontopic lullen aangezien de streams hier al een tijdje uitstaan
Wraak op Amanda, net als toen met Ellie? (Ik acht hem er toe in staat, ik denk dat hij er aan denkt, maar ik zie Melissa er niet intrappen).quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
sinds melissa bij brian zit zijn zijn traantjes wel snel gedroogd hé
![]()
Ja hoor, net als het schilderij van Brainless.quote:
Nee, wat je daar haalt moet je zelf in elkaar zetten. Melissa wordt gemonteerd geleverd.quote:
Je mag weer fappen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
Brian praat goed en positief over Jaap.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |