Ze wil er met Brian over pratenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Syl begrijpt het gelukkig.
Brian blijft gewoon de ideale schoonzoon ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tien
20:23 - "Gisteren ben je te ver gegaan!"
Brian neemt het woord binnen de groep: “Gisteren ben je te ver gegaan! Je hebt het uiterste eruit gehaald. Ik voel me als een groot stuk vuil behandeld.” Brian houdt zijn tranen niet meer tegen. Met een brok in zijn keel zegt hij: “Ik wil een diep respect uitspreken voor Natasia. De Miljonairs luisteren met ingehouden adem. "Natasia kan niet meer aan en neemt een 'break'. Maar Huub gaat gewoon door en niemand maar dan echt niemand ziet dat het te erg is en komt ertussen!”
Brian trekt zijn toelichting niet meer en Natasia snelt op de gebroken Miljonair af. Kan Brian het een plekje geven?
![]()
![]()
![]()
![]()
LOLquote:
Schijnt iets te maken te hebben met zijn medicatie. Zit waarschijnlijk in het water.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:40 schreef demins het volgende:
En Natasia blijft maar water aandragen voor Brian. Op medisch voorschrift?
over beffen met of zonder zonnebril en door dekens heen kunnen kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:42 schreef Marelle het volgende:
Ik begrijp heel de comotie niet, Brian en Amandel hebben helemaal geen relatie, dus waar hebben we het over!!!!!!
daar was niets op te zien volgens mij, je kon het alleen maar vermoeden, dus er is niets bewezen......quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:41 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Brian heeft `achter` het filmpje gezien..Amanda valt dus zwaar door de mand...
Heeft Brainless allang gezien bij de FEBO.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:41 schreef Liess het volgende:
Mag lije dat ze dat filmpje gaan laten zien dat ze loopt te kreunen. Wat nou NEE roepen./
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:44 schreef Copycat het volgende:
Uiteindelijk heb ik zelf nog het meest er onder gelijden.
Datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |