Oh Brian mag ik je bedankenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:07 schreef Clank het volgende:
Aan dit verdriet valt vast wel een gedichtenbundel aan te wijden!![]()
Zwelgje Kubatz is beter!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan zeggen ze nog dat Jaap de gerenommeerde acteur in de kooi is![]()
Zet dan wel even die counter in je adsblockerquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:08 schreef Ikvindhetheelleuk het volgende:
Site van jaap iligt plat! het is gelukt. Bedankt Markootje!
markoootje - vrijdag 27 april 2007 @ 17:05
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:01 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
is er niemand die die site ff kan hacken??
Even een Opera browser opstarten. Dan naar de site van jaap gaan. Dan je rechtermuisknop indrukken. Dan krijg je een menuutje. Stel de refresh rate in op 2 seconden. Doe dit in 4 taps en dan een paar uur laten draaien....... niet doorvertellen he....
Zo is de site van Jaap vorige week ook uit de lucht gehaald.....en waar denk je dat Jaap dat hoge bezoekersaantal aan heeft te danken......
Ik weet dat best. Ik heb geen woord van de laatste 900 Cossen gemist. Heb overigens heel zelden objectieve waarnemers gezien (sorry PC Eend, jij natuurlijk wel).quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er tijdens de streamlocks meer is gebeurd. Maar weet ook dat Brian en Natasia de rol van Huub het maar wat graag aandikken en die van henzelf afslanken.
Hij vind zichzelf mooi genoeg om model te zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ongelovelijk, Eric heeft wel eens dat hij in bed belandt, licht uitdoet, lekker seks, en de andere ochtend kijkt hij naast zich, en denkt hij: ahhhhhhhhhhhh, doei !!!
Dat iemand met zo`n uiterlijk zoiets durft te zeggen.
Wel opnemen hequote:Op vrijdag 27 april 2007 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat ie nou nog zelfmoord plegen of hoe zit dat?
Hierdoor heeft Jaap inderdaad van die hoge bezoekersaantallen......quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zet dan wel even die counter in je adsblocker![]()
Datte dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:09 schreef Liess het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag .... Zijn die mongolen daar zo dom dat ze denken dat we ze geloven als er gezegd word dat Huub Brian door het kantoor geslagen heeft.
Iedereen weet dat het eerder zal g ebeuren dat Brian Huub erdoor heen slaat.
Poll:quote:
Ik denk dat je nu veel mensen hier flink tekort doet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:09 schreef voyeur het volgende:
Nogmaals; feiten zijn er niet. Al die oordelen hier zijn onzin; slechts uitingen van dweperij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |