Die band om je bek helpt niet zo te zienquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dis mijn gedichtje...
De gouden Kooi
Is een Zooi
Er zijn geen regels
Harten als ijspegels
Kneusje ten top
Ze slaan elkaar inmiddels op de kop.
Zo dit heb ik nu direct verzonnen iedereen kan dichten toch?? moet je nou ook huilen?? LOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou tijd worden!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:37 schreef getl0st het volgende:
Zet ik zojuist een trend hier in de COS?
Ik ook, tikjes misschien wel maar echt slaan niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:38 schreef Desii het volgende:
[..]
ik hoorde het ook.... en ik geloof hem.![]()
Jaapmodusquote:
Misschien zit er een TO'er tussen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je leidt een nieuwe generatie op voor de slowchat [SC]![]()
Hoezo, hij heeft zijn moment of glory toch op een presenteerblaadje gekregen door de 'vrijwillige' banksessie van Huub?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
sinds melissa bij brian zit zijn zijn traantjes wel snel gedroogd hé
![]()
Keigoed heb ik nooit begrepen, kan iemand het mij even uitleggen, want ik dacht altijd dat het keihard was omdat een kei hard is. Graag ff opheldering.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jaapmodus
kan niet echt ontopic lullen aangezien de streams hier al een tijdje uitstaan
Wraak op Amanda, net als toen met Ellie? (Ik acht hem er toe in staat, ik denk dat hij er aan denkt, maar ik zie Melissa er niet intrappen).quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
sinds melissa bij brian zit zijn zijn traantjes wel snel gedroogd hé
![]()
Ja hoor, net als het schilderij van Brainless.quote:
Nee, wat je daar haalt moet je zelf in elkaar zetten. Melissa wordt gemonteerd geleverd.quote:
Je mag weer fappen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
Brian praat goed en positief over Jaap.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |