Natasia heeft gezegd dat Brian eerst de dekens aftrok en dat Huub ze toen weer over deed. Daarna hebben ze samen de dekens van het bed afgetrokken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Natas trok helemaal niet mee de deken eraf vuile leugenaar.
Wie ontkent dat dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:21 schreef maril het volgende:
[..]
Heb je ook nog zovel plezier als hij het echt zou doen, met andere woorden wij zijn niet veel beter dan die mensen in de kooi.
Als ze haar bovenlipje terug brengt naar de originele staat en Braajen van zijn testikels ontdoet vind ik haar geweldig.quote:
Nog wel een beetje vroeg voor de dagsluiting...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:21 schreef maril het volgende:
[..]
Heb je ook nog zovel plezier als hij het echt zou doen, met andere woorden wij zijn niet veel beter dan die mensen in de kooi.
Hebben we uit Natasja haar mond gehoord, maar niet via een officele brief.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:23 schreef Tomahawk39 het volgende:
als ik nu alles goed begrijp mag er vanaf nu helemaal niks meer elk tikje is nu exit??????
idd, geen woorden maar dadenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:22 schreef Liess het volgende:
[..]
Het zou me men reet roesten.
Kan er geen traan om laten als hij zichzelf aan een hoge boom hangt.
Ja, komt mooi uit met dat betaalde streams gedoequote:Op vrijdag 27 april 2007 21:23 schreef Tomahawk39 het volgende:
als ik nu alles goed begrijp mag er vanaf nu helemaal niks meer elk tikje is nu exit??????
Al tikken ze een eitje!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:23 schreef Tomahawk39 het volgende:
en ik hou het voor gezien veel kijkplezier verderquote:
Volgens mij niet, want Brian gooide de dekens meteen een stuk verder op de grond.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:23 schreef Clank het volgende:
Natasia heeft gezegd dat Brian eerst de dekens aftrok en dat Huub ze toen weer over deed. Daarna hebben ze samen de dekens van het bed afgetrokken.
Weet niet of dit waar is.. heb geen zin om de filmpjes terug te gaan kijken.. is ook niet erg belangrijk.
Als je dit naleest als je later groot bent, denk je dan niet dat je je misschien schaamt?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:22 schreef Liess het volgende:
[..]
Het zou me men reet roesten.
Kan er geen traan om laten als hij zichzelf aan een hoge boom hangt.
Waarschijnlijk zit er een kogelvrij vest onder.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:26 schreef Charmian het volgende:
Waarom heeft Huub een te groot overhemd aan?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er een kogelvrij vest onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |