Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:47 schreef ericahysterica het volgende:
wanneer ging rat nou zelfmoord plegen of is dat helemaal van de baan>?
Ik heb ook altijd begrepen dat ze gewoon een neukrelatie hadden, en verder niets.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:42 schreef Marelle het volgende:
Ik begrijp heel de comotie niet, Brian en Amandel hebben helemaal geen relatie, dus waar hebben we het over!!!!!!
als het maar voor 4 mei is dan want daarna kijk ik niet meerquote:
Geef hem een paar uurtjesquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd begrepen dat ze gewoon een neukrelatie hadden, en verder niets.
Brian heeft zich ook nooit onbetuigd gelaten.
Maar nu 'is hij er klaar mee', 'bij mij heb je iets gebroken'.
En Brian wil liever niet meer naast Amanda slapen.![]()
Who cares about jaap? Brian is zielig!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:47 schreef proh het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Jaap?
Yip, drie kwartier. Geen van de streamers weet wat er toen gebeurd is, maar toch weten ze allemaal zeker dat Huub niets gedaan heeft en Brian een xt$#$%W#$$3 etc is en het gedaan heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:28 schreef Napster het volgende:
Wat is er allemaal in het kantoor gebeurd dan? Was er toen een streamlock?
En dat voor maar ¤0.95 per dagquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:49 schreef carpediem23 het volgende:
En de mother fuckin streams zijn weeer KUT, geen geluid, geen beeld, buffer enz enz
ach je kunt het zo stellen rat heeft gewoon de schijn tegenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Yip, drie kwartier. Geen van de streamers weet wat er toen gebeurd is, maar toch weten ze allemaal zeker dat Huub niets gedaan heeft en Brian een xt$#$%W#$$3 etc is en het gedaan heeft.
Je bent fan of niet
Wat doet ze? ik volg een andere stream.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:51 schreef Sammy-S het volgende:
Die Sylvia is erg sneaky bezig.
Daarnet op de bank hadden ze vooral over die streamlock-periode!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Yip, drie kwartier. Geen van de streamers weet wat er toen gebeurd is, maar toch weten ze allemaal zeker dat Huub niets gedaan heeft en Brian een xt$#$%W#$$3 etc is en het gedaan heeft.
Je bent fan of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |